Meta заявила про впровадження змін для Instagram та Facebook магазинів
03.05.2023
Meta планує впровадити кардинальні зміни для магазинів у Instagram та Facebook. З 10 серпня 2023 року буде припинено підтримку компаній, які здійснюють продажі через сторонні сайти. Про це оголосили в офіційному блозі Meta.
Нововведення набудуть чинності у квітні 2024 року. Однак припинення підтримки магазинів, які не підключенні до системи оплати Instagram та Facebook, розпочнеться поступово:
- Так, із серпня поточного року деякі компанії, які не мають магазинів із підтримкою оплати у Facebook та Instagram, більше не зможуть тегати свої продукти у публікаціях, stories та Reels.
- Окрім цього, автоматично будуть видалятися теги продуктів із вже опублікованих раніше дописів.
- Після зазначеної дати користувачі будуть отримувати повідомлення про виникнення помилки під час спроби додати теги до публікації.

Фото: forbes.com
Таким чином, на платформах залишаться тільки ті магазини, які дозволяють купувати товари безпосередньо через Instagram та Facebook. Разом із тим визначено список країн, які деякий час зможуть працювати без підключеної оплати. До переліку входить більшість країн ЄС, а також Україна та США. Із повним списком можна ознайомитися за посиланням.
Нагадаємо, у березні Meta запустила нові інструменти для контролю показу контенту. Система працює на основі технологій штучного інтелекту, і користувачі можуть обрати прийнятні для себе налаштування з трьох запропонованих варіантів. Наразі функція доступна для англомовного та іспаномовного контенту, однак до кінця року компанія планує зробити інструмент доступним для користувачів у всьому світі.