Google закриває Google Surveys. Яка альтернатива для маркетологів?
22.09.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Компанія Google повідомляє про закриття продукту для маркетингових досліджень Google Surveys та Surveys 360. Сервіс буде недоступний після 1 листопада. Користувачі можуть завантажувати історичні дані до грудня.
У довідці Google натякає на плани з перепакування сервісу та можливість ним користуватися через Google Ads:
«Хоча ми віримо в нашу місію — дозволити компаніям будь-якого розміру проводити дослідження ринку за допомогою простого у використанні і доступного інструменту, ми не вважаємо, що існуючий продукт — найкращий спосіб зробити це в майбутньому. Команда Surveys працюватиме над тим, щоб знайти нові способи донести інформацію про масштаби та результати нашої дослідницької мережі до клієнтів за допомогою продуктів Google Ads для рекламодавців, клієнтів та досліджень ринку.»
Оскільки Google не планує найближчим часом пропонувати заміну, в якості альтернативи ви можете скористатися:
- Formsort: пропонує безкоштовний рівень для базових функцій та платну передплату з розширеними можливостями.
- Tally: за заявами, 99% функцій безкоштовно. Однак зверніть увагу, що додаткові параметри налаштувань доступні під час щомісячної передплати.
- WordForms: обмежений безкоштовний рівень та два варіанти платної підписки.
- Typeform: пропонує базовий безкоштовний рівень та кілька платних підписок для різних потреб бізнесу.
- 123 Form Builder: пропонує базовий безкоштовний рівень та кілька варіантів платних передплат.
- Appinio: підходить для опитування вузькоспеціалізованих цільових груп. Безкоштовна версія відсутня.