Головна » Блог » Google закриває Google Surveys. Яка альтернатива для маркетологів?

Google закриває Google Surveys. Яка альтернатива для маркетологів?

22.09.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Компанія Google повідомляє про закриття продукту для маркетингових досліджень Google Surveys та Surveys 360. Сервіс буде недоступний після 1 листопада. Користувачі можуть завантажувати історичні дані до грудня.

Google Surveys



У довідці Google натякає на плани з перепакування сервісу та можливість ним користуватися через Google Ads:

«Хоча ми віримо в нашу місію — дозволити компаніям будь-якого розміру проводити дослідження ринку за допомогою простого у використанні і доступного інструменту, ми не вважаємо, що існуючий продукт — найкращий спосіб зробити це в майбутньому. Команда Surveys працюватиме над тим, щоб знайти нові способи донести інформацію про масштаби та результати нашої дослідницької мережі до клієнтів за допомогою продуктів Google Ads для рекламодавців, клієнтів та досліджень ринку.»

Оскільки Google не планує найближчим часом пропонувати заміну, в якості альтернативи ви можете скористатися:

  • Formsort: пропонує безкоштовний рівень для базових функцій та платну передплату з розширеними можливостями.
  • Tally: за заявами, 99% функцій безкоштовно. Однак зверніть увагу, що додаткові параметри налаштувань доступні під час щомісячної передплати.
  • WordForms: обмежений безкоштовний рівень та два варіанти платної підписки.
  • Typeform: пропонує базовий безкоштовний рівень та кілька платних підписок для різних потреб бізнесу.
  • 123 Form Builder: пропонує базовий безкоштовний рівень та кілька варіантів платних передплат.
  • Appinio: підходить для опитування вузькоспеціалізованих цільових груп. Безкоштовна версія відсутня.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті