Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
24.07.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.
Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:
- Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
- Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
- Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
- Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
- Стратегія лендінга для лідогенерації
- Як збільшити конверсію лендінга
Раніше ми з вами розглянули анатомію лендінгу і етапи його підготовки. Тепер саме час зібрати посадкову сторінку. Візуальний конструктор SendPulse дозволяє безкоштовно створити мобільний лендінг, мультипосилання для Instagram або інтернет-магазин. Для цього вам не знадобляться знання коду або інші спеціальні навички. Створіть свій лендінг вже сьогодні за допомогою докладного покрокового керівництва Як розробити лендінг в сервісі SendPulse і почніть залучати перших клієнтів.
Крок 1. Зареєструйтесь в сервісі
Відкрийте конструктор лендінгу SendPulse і натисніть «Спробувати безкоштовно». Потім введіть ім’я, email адресу, номер телефону та створіть пароль. Для реєстрації ви також можете використовувати свій аккаунт в Google або профіль у Facebook.
Крок 2. Відкрийте конструктор для лендінгу
Далі перед вами відкриється особистий кабінет з усім функціоналом SendPulse. Щоб перейти в конструктор лендінгу, виберіть у верхньому рядку меню вкладку «Сайти» і натисніть на кнопку «Створити сайт».
У вікні клікніть «Міні-лендінг».
Після цього перед вами з’явиться сторінка з готовими шаблонами. Ви можете вибрати макет і відредагувати його на свій смак або створити посадкову сторінку з нуля. Давайте оберемо другий варіант.
Крок 3. Зберіть лендінг
Після того, як ви натиснете «Нова сторінка», перед вами відкриється панель інструментів візуального конструктора і його робоче поле. Зліва розташовані функціональні блоки — це складові лендінгу. Ви можете використовувати кнопки, соціальні мережі, форми підписки, зображення і багато іншого.
Щоб додати який-небудь елемент, перетягніть його на робоче поле. Використовуйте меню налаштувань праворуч для редагування. Налаштуйте ширину контенту, виберіть кольори, шрифти, розміри кнопок, стиль іконок соціальних мереж. Нижче ви бачите, як додати логотип в шапку лендінгу і замінити колір фону.
Функціонал SendPulse дозволяє безкоштовно створити чат-ботів для Facebook Messenger і Telegram. Ви можете додати їх на свій лендінг, щоб утримати потенційних клієнтів і продовжити з ними комунікацію в месенджерах. Для збору email адрес використовуйте блок «Форма». Зверніть увагу, що в цьому випадку вам знадобиться адресна книга, в яку будуть потрапляти контакти передплатників.
Щоб створити адресну книгу, натисніть праворуч вгорі «Зберегти і вийти», потім у верхньому рядку меню перейдіть у вкладку «Розсилки» і клікніть «Нова адресна книга». Дайте їй назву і збережіть.
Тепер поверніться до свого лендінгу, додайте адресну книгу і продовжіть редагування.
Крок 4. Перевірте всю інформацію та опублікуйте посадкову сторінку
Коли все буде готово, натисніть «Перегляд» в правому верхньому кутку і перевірте кожен розділ лендінгу.
Якщо все виглядає так як ви і задумали, натисніть «Зберегти і вийти», а потім «Опублікувати». Надалі на цій сторінці ви зможете відслідковувати статистику загальних і унікальних переглядів сайту за день, тиждень, місяць, квартал або рік.
У вкладці «Налаштування сайту» ви можете змінити назву лендінгу, додати домен і елементи SEO, підключити аналітику.
Після того, як виконаєте всі необхідні налаштування, саме час приступити до залучення цільової аудиторії. У наступній статті Лідогенерація лендінгу за допомогою платної реклами ви дізнаєтеся, які існують способи просування посадкової сторінки і як з них вибрати найбільш ефективні. Слідкуйте за оновленнями.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Як робити YouTube-рекламу: 5 рекомендацій щодо поліпшення стратегії від Бена Джонса;
- Новий пошуковик Brave від творця JavaScript стає доступнішим;
- Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: cравніваем квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.