Головна » Блог » Google запустив оновлення оглядів товарів за вересень 2022

Google запустив оновлення оглядів товарів за вересень 2022

20.09.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Google запустив оновлення оглядів товарів September 2022. Відповідний пост опублікували на офіційній сторінці у Твіттері.

Новости Google



Оновлення стосується ранжирування контенту, пов’язаного з оглядами продуктів. Він вважається найбільш цінним і корисним для користувачів, хто шукає з метою купити товар. Google стверджує, що буде просувати такі огляди продуктів у результатах пошуку, що пов’язано з позитивним ефектом від попередніх оновлень.

Щоб відгуки відповідали критеріям, Google публікує такі рекомендації:

  • Відгуки мають висловлювати експертні знання товарів.
  • Важливо показати, як виглядає продукт, як його можна використовувати
  • Чим продукт відрізняється від конкурентів?
  • Які продукти найкраще підходять для певних цілей чи обставин
  • Продемонструйте переваги та недоліки конкретного продукту
  • Що є ключовим чинником ухвалення рішень для категорії товарів?
  • Опишіть варіанти розробки та їх вплив на користувачів
  • Як підтвердження додайте зображення, аудіо або інші посилання на власний досвід взаємодії з товаром, щоб посилити достовірність огляду.
  • Додайте посилання на інших продавців, що дасть можливість користувачеві купити товар у обраного продавця.

Історію оновлень Google можна прочитати в нашій статті Хронологія оновлень алгоритму Google.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті