Головна » Блог » Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?

Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?

25.07.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив про значні зміни у додатку. Facebook поділив свою домашню стрічку на дві вкладки. Оновлення може бути корисним для бізнес-сторінок і творців контенту.

Изменения в ленте Facebook



Оновлення домашньої стрічки Facebook можуть покращити охоплення вашого контенту та привернути увагу нової аудиторії до бренду. Тепер контент у Facebook буде поділено на 2 вкладки:

  1. Вкладка «Головна» міститиме персоналізовані рекомендації щодо контенту з акцентом на відео та історії. Таким чином Facebook направляє свою основну стрічку на пошук нового контенту.
  2. Нова вкладка «Стрічки» дозволить користувачам переглядати повідомлення від друзів, груп та сторінок.

Изменения в ленте Facebook

У довідці Meta говориться:

Вкладка «Головна» унікально персоналізована для вас за допомогою нашої рейтингової системи машинного навчання. Ця система враховує тисячі сигналів, щоб допомогти позбавитися безладу і ранжувати контент у тому порядку, в якому, на нашу думку, ви вважаєте його найбільш цінним. Ми інвестуємо в штучний інтелект, щоб краще показувати контент, що рекомендується.

Изменения в ленте Facebook

Додавання алгоритмічно згенерованого потоку пропозицій контенту з високою ймовірністю вплине на поширення контенту в Facebook. Цукерберг наголошує на перевагах нової вкладки «Стрічка», яка спрощує відстеження повідомлень від друзів та сім’ї. Для творців контенту та брендів, які працюють над розширенням своєї аудиторії на Facebook, вкладка «Головна» — найцікавіша частина оновлення.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності