Головна » Блог » Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?

Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?

25.07.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив про значні зміни у додатку. Facebook поділив свою домашню стрічку на дві вкладки. Оновлення може бути корисним для бізнес-сторінок і творців контенту.

Изменения в ленте Facebook



Оновлення домашньої стрічки Facebook можуть покращити охоплення вашого контенту та привернути увагу нової аудиторії до бренду. Тепер контент у Facebook буде поділено на 2 вкладки:

  1. Вкладка «Головна» міститиме персоналізовані рекомендації щодо контенту з акцентом на відео та історії. Таким чином Facebook направляє свою основну стрічку на пошук нового контенту.
  2. Нова вкладка «Стрічки» дозволить користувачам переглядати повідомлення від друзів, груп та сторінок.

Изменения в ленте Facebook

У довідці Meta говориться:

Вкладка «Головна» унікально персоналізована для вас за допомогою нашої рейтингової системи машинного навчання. Ця система враховує тисячі сигналів, щоб допомогти позбавитися безладу і ранжувати контент у тому порядку, в якому, на нашу думку, ви вважаєте його найбільш цінним. Ми інвестуємо в штучний інтелект, щоб краще показувати контент, що рекомендується.

Изменения в ленте Facebook

Додавання алгоритмічно згенерованого потоку пропозицій контенту з високою ймовірністю вплине на поширення контенту в Facebook. Цукерберг наголошує на перевагах нової вкладки «Стрічка», яка спрощує відстеження повідомлень від друзів та сім’ї. Для творців контенту та брендів, які працюють над розширенням своєї аудиторії на Facebook, вкладка «Головна» — найцікавіша частина оновлення.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті