Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?
25.07.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив про значні зміни у додатку. Facebook поділив свою домашню стрічку на дві вкладки. Оновлення може бути корисним для бізнес-сторінок і творців контенту.
Оновлення домашньої стрічки Facebook можуть покращити охоплення вашого контенту та привернути увагу нової аудиторії до бренду. Тепер контент у Facebook буде поділено на 2 вкладки:
- Вкладка «Головна» міститиме персоналізовані рекомендації щодо контенту з акцентом на відео та історії. Таким чином Facebook направляє свою основну стрічку на пошук нового контенту.
- Нова вкладка «Стрічки» дозволить користувачам переглядати повідомлення від друзів, груп та сторінок.
У довідці Meta говориться:
Вкладка «Головна» унікально персоналізована для вас за допомогою нашої рейтингової системи машинного навчання. Ця система враховує тисячі сигналів, щоб допомогти позбавитися безладу і ранжувати контент у тому порядку, в якому, на нашу думку, ви вважаєте його найбільш цінним. Ми інвестуємо в штучний інтелект, щоб краще показувати контент, що рекомендується.
Додавання алгоритмічно згенерованого потоку пропозицій контенту з високою ймовірністю вплине на поширення контенту в Facebook. Цукерберг наголошує на перевагах нової вкладки «Стрічка», яка спрощує відстеження повідомлень від друзів та сім’ї. Для творців контенту та брендів, які працюють над розширенням своєї аудиторії на Facebook, вкладка «Головна» — найцікавіша частина оновлення.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Google додає автоматичний обмін повідомленнями у бізнес-профілі;
- Не працює Google Ads: як перевірити, у чому проблема з сервісами Google;
- Google запустив 3 нові інструменти для створення реклами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.