Головна » Блог » Google додає автоматичний обмін повідомленнями у бізнес-профілі

Google додає автоматичний обмін повідомленнями у бізнес-профілі

25.07.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google додав нову функцію, яка автоматизує відповіді на часті питання, відправлені через Google Maps і списки компаній Google Search. Автоматичний обмін повідомленнями стане частиною бізнес-профілю Google. Компанії зможуть керувати функцією в розділі питань, які часто ставляться.

Google новости



Google додав автоматизований обмін повідомленнями до питань, які часто ставляться. Компанія пропонуватиме питання, які люди можуть поставити в чаті. Можна також налаштовувати автоматичні відповіді на ці запитання.

Функція доступна у Google. Необхідно виконати пошук «My Business» або ввести назву вашої компанії. Потім виберіть розділ «Клієнти» та «Повідомлення». Тут натиснути на три вертикальні точки зверху сторінки, потім вибрати «Налаштування повідомлень» «Управління запитаннями, що часто ставляться».

Google новости

Форма для заповнення

Google новости

Як повідомив маркетолог Стефан Сомбарак (Stefan Somborac) на сторінці в Твіттері, компанія може створити до 10 таких питань з обмеженням до 40 символів, а відповідь — 500 символів. Також можна включати посилання у відповіді.

Обмін повідомленнями в Картах Google і Google пошуку забезпечить зручність для клієнтів, оскільки компанії не завжди можуть вчасно відповідати на запитання. Ця функція допоможе швидко реагувати на запити клієнтів, підвищуючи задоволеність клієнтів та ділові ресурси.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності