Google додає автоматичний обмін повідомленнями у бізнес-профілі
25.07.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google додав нову функцію, яка автоматизує відповіді на часті питання, відправлені через Google Maps і списки компаній Google Search. Автоматичний обмін повідомленнями стане частиною бізнес-профілю Google. Компанії зможуть керувати функцією в розділі питань, які часто ставляться.
Google додав автоматизований обмін повідомленнями до питань, які часто ставляться. Компанія пропонуватиме питання, які люди можуть поставити в чаті. Можна також налаштовувати автоматичні відповіді на ці запитання.
Функція доступна у Google. Необхідно виконати пошук «My Business» або ввести назву вашої компанії. Потім виберіть розділ «Клієнти» та «Повідомлення». Тут натиснути на три вертикальні точки зверху сторінки, потім вибрати «Налаштування повідомлень» — «Управління запитаннями, що часто ставляться».
Форма для заповнення
Як повідомив маркетолог Стефан Сомбарак (Stefan Somborac) на сторінці в Твіттері, компанія може створити до 10 таких питань з обмеженням до 40 символів, а відповідь — 500 символів. Також можна включати посилання у відповіді.
Обмін повідомленнями в Картах Google і Google пошуку забезпечить зручність для клієнтів, оскільки компанії не завжди можуть вчасно відповідати на запитання. Ця функція допоможе швидко реагувати на запити клієнтів, підвищуючи задоволеність клієнтів та ділові ресурси.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Google запустив 3 нові інструменти для створення реклами;
- Не працює Google Ads: як перевірити, у чому проблема з сервісами Google;
- 6 нових функцій у кампаніях Performance Max.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.