Головна » Блог » Ключові фактори SEO-просування готельного бізнесу на прикладі кейсу «Stara Pravda»

Ключові фактори SEO-просування готельного бізнесу на прикладі кейсу «Stara Pravda»

14.09.2022

Катя Лифиренко


«Stara Pravda» — готельний комплекс із власною легендою та історією, де етнічний стиль переплітається із сучасним уявленням про комфорт. Співпраця Webpromo та Stara Pravda розпочалася у 2020 році.

SEO-продвижения отельного бизнеса



Було визначено такі цілі SEO-просування:

  • збільшити кількість замовлень на сайті starapravda.com.ua шляхом збільшення частки органічного трафіку;
  • вихід у ТОП-10 пошукової видачі за високочастотними небрендовими запитами;
  • вихід у ТОП-3 за ключовими запитами.

З повною версією кейсу, де ми детально описуємо етапи робіт, можна ознайомитись у нашій статті: Комплексне SEO просування сайту готелю. Як збільшити кількість замовлень за рахунок зростання органічного трафіку?

 

Ключові фактори SEO-просування для досягнення поставленої мети:

  1. Контент

Необхідно регулярно готувати та публікувати тексти для окремих сторінок. Під час аналізу сайтів конкурентів команда Webpromo визначила оптимальний середній обсяг одного тексту — 3500-4000 символів. За 3 місяці активної роботи ми заповнили контентом всі доступні на той період розділи.

  1. Метатеги

При старті робіт з SEO необхідно виявити та усунути дублювання метатегів. Помилка може виникати через відсутність оптимізації під ключові запити. Після збору та обробки семантичного ядра для всіх сторінок сайту важливо підготувати ручні метатеги з природним входженням ключових запитів. Також можна додати емодзі для підвищення CTR у пошуковій видачі Google. Наприклад, зараз на сайті Stara Pravda для розділу «Номери» метатеги мають такий вигляд:

SEO-продвижения отельного бизнеса

  1. Блог

Після заповнення сторінок контентом необхідно створити розділ «Блог» та наповнювати його статтям на відповідну тематику.

 

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності