Головна » Блог » Новий тег Google — єдиний централізований багаторазовий тег

Новий тег Google — єдиний централізований багаторазовий тег

03.08.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Компанія Google анонсувала тег Google — простий централізований багаторазовий тег, створений для покращення якості даних та впровадження нових функцій без необхідності модифікації та встановлення додаткового коду. Тег Google — це оновлена ​​версія глобального тега сайту.

Новый тег Google



Тег — це базовий код, який допомагає відстежувати дії користувачів на сайті, інтегруючись із Google Ads та Google Analytics. Завдяки цьому рекламодавці та маркетологи можуть краще зрозуміти дії клієнтів та отримати корисну інформацію про ключові взаємодії, такі як відправлення форми або завершення онлайн-покупки.

Новый тег Google

Сьогодні ми продовжуємо покращувати процес додавання тегів за допомогою нового тега Google — єдиного тега, що багаторазово використовується, створеного поверх ваших існуючих реалізацій gtag.js, який допоможе вам оцінювати вплив і зберігати довіру користувачів. Починаючи з сьогоднішнього дня та протягом наступного тижня тег Google відкриватиме нові можливості, які допоможуть вам, покращувати якість даних та впроваджувати нові функції без додаткового коду. Як ми рекомендували раніше з глобальним тегом сайту, тег Google повинен бути встановлений на всіх сторінках вашого сайту.

Якщо ви використовуєте Google Tag Manager, ви не побачите жодних змін у налаштуваннях прямо зараз. Проте важливо стежити за майбутніми оновленнями про більш тісну інтеграцію між тегом Google та Менеджером тегів.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності