Новий тег Google — єдиний централізований багаторазовий тег
03.08.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Компанія Google анонсувала тег Google — простий централізований багаторазовий тег, створений для покращення якості даних та впровадження нових функцій без необхідності модифікації та встановлення додаткового коду. Тег Google — це оновлена версія глобального тега сайту.
Тег — це базовий код, який допомагає відстежувати дії користувачів на сайті, інтегруючись із Google Ads та Google Analytics. Завдяки цьому рекламодавці та маркетологи можуть краще зрозуміти дії клієнтів та отримати корисну інформацію про ключові взаємодії, такі як відправлення форми або завершення онлайн-покупки.
Сьогодні ми продовжуємо покращувати процес додавання тегів за допомогою нового тега Google — єдиного тега, що багаторазово використовується, створеного поверх ваших існуючих реалізацій gtag.js, який допоможе вам оцінювати вплив і зберігати довіру користувачів. Починаючи з сьогоднішнього дня та протягом наступного тижня тег Google відкриватиме нові можливості, які допоможуть вам, покращувати якість даних та впроваджувати нові функції без додаткового коду. Як ми рекомендували раніше з глобальним тегом сайту, тег Google повинен бути встановлений на всіх сторінках вашого сайту.
Якщо ви використовуєте Google Tag Manager, ви не побачите жодних змін у налаштуваннях прямо зараз. Проте важливо стежити за майбутніми оновленнями про більш тісну інтеграцію між тегом Google та Менеджером тегів.