Популярність Facebook падає
15.08.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Відсоток підлітків, які користуються Facebook, упав із 71%, зафіксованих в аналогічному опитуванні у 2015 році, до 32% у 2022 році. Дослідження Pew Research Center показує, що переваги зміщуються у бік YouTube та TikTok.
Згідно з опитуванням американських підлітків віком від 13 до 17 років, частота використання Facebook знижується, оскільки користувачі віддають перевагу програмам для соціальних мереж, які орієнтовані на відео. Результати опитування, проведеного дослідницьким центром, можуть допомогти підприємствам та маркетологам залучити нове покоління веб-користувачів. Також дані будуть корисні при розробці маркетингової стратегії на ринок США. Про специфіку реклами на закордонні ринки, ви можете прочитати у нашій статті: Як рекламувати українські товари на міжнародному ринку: практичні поради щодо запуску реклами в інших країнах.
Pew Research Center представив ТОП-10 найпопулярніших соціальних мереж. Включаючи відсоток респондентів, які використовують кожну програму.
- YouTube (95%)
- TikTok (67%)
- Instagram (62%)
- Snapchat (59%)
- Facebook (32%)
- Twitter (23%)
- Twitch (20%)
- WhatsApp (17%)
- Reddit (14%)
- Tumblr (5%)
Facebook — не єдиний додаток, частота використання якого знижується. Twitter та Tumblr також впали з моменту проведення цього опитування у 2015 році. TikTok, Twitch, WhatsApp та Reddit — новачки у списку, які не мають історичних даних опитувань для порівняння.
Опитування показало:
- Майже 75% відвідують YouTube щодня, а 41% – кілька разів на день.
- 58% відвідують TikTok щодня, а 32% заходять кілька разів на день.
- 51% відвідують Snapchat щодня, 29% – кілька разів на день.
- 50% відвідують Instagram щодня, зокрема 27% заходять кілька разів на день.
На запитання, чи буде важко відмовитись від використання соціальних мереж, 58% відповіли, що це буде як мінімум складно.