Головна » Блог » Оновлення алгоритму Google щодо огляду товарів

Оновлення алгоритму Google щодо огляду товарів

28.07.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Google розпочав впровадження четвертої версії оновлення оглядів продуктів. Оновлення алгоритму пошуку спрямоване на ранжування контенту, пов’язаного з оглядами товарів. Перше таке оновлення було випущено 8 квітня 2021 року.

Обновление алгоритма Google в отношении обзора товаров



Оновлення оглядів продуктів Google спрямоване на просування контенту з відгуками. Google заявив, що просуватиме огляди товарів у результатах пошуку.

Google безпосередньо не карає огляди товарів низької якості, які містять “неповний“ контент. Однак рейтинг такого контенту, швидше за все, буде знижено. А ось інші, більш інформативні та релевантні відгуки займатимуть вигідні позиції в результатах пошуку. Згідно Google, технічно це не є штрафом, пошукова система просто винагороджує сайти з вищим рейтингом та корисним оглядовим контентом. За словами Google, розгортання триватиме 2-3 тижні.

Обновление алгоритма Google

Кого торкнеться оновлення?

Це оновлення має впливати лише на огляди товарів, а не на інші типи контенту. Якщо ви не публікуєте огляди продуктів на своєму сайті, це оновлення не стосується. Це не основне оновлення, яке впливає на результати пошуку. Якщо ви продаєте продукти, відгуки яких клієнти можуть залишити на вашому сайті, зміни алгоритму також не поширюється на вас. Оновлення стосується сайтів, які публікують докладні огляди товарів.

Якими мають бути якісні огляди товарів?

Щоб покупці бачили ваші відгуки в результатах пошуку та на інших платформах, Google рекомендує:

  • Пишіть про те, що користувачі хотіли б дізнатися про цей товар.
  • Розповідайте про товар із експертної точки зору.
  • Додайте до відгуків фотографії, аудіозаписи або інші матеріали, які б підтверджували факт реальної взаємодії з товаром.
  • Поясніть, які якості товару відрізняють його від пропозицій, що конкурують.
  • Надайте відомості про аналогічні товари та розповідайте, які продукти можуть краще за інших підходити користувачеві в певних випадках.
  • Діліться інформацією про переваги та недоліки товару, виявлені в результаті його використання.

Повний список рекомендацій можна прочитати у довідці Google.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті