Оновлення алгоритму Google щодо огляду товарів
28.07.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Google розпочав впровадження четвертої версії оновлення оглядів продуктів. Оновлення алгоритму пошуку спрямоване на ранжування контенту, пов’язаного з оглядами товарів. Перше таке оновлення було випущено 8 квітня 2021 року.
Оновлення оглядів продуктів Google спрямоване на просування контенту з відгуками. Google заявив, що просуватиме огляди товарів у результатах пошуку.
Google безпосередньо не карає огляди товарів низької якості, які містять “неповний“ контент. Однак рейтинг такого контенту, швидше за все, буде знижено. А ось інші, більш інформативні та релевантні відгуки займатимуть вигідні позиції в результатах пошуку. Згідно Google, технічно це не є штрафом, пошукова система просто винагороджує сайти з вищим рейтингом та корисним оглядовим контентом. За словами Google, розгортання триватиме 2-3 тижні.
Кого торкнеться оновлення?
Це оновлення має впливати лише на огляди товарів, а не на інші типи контенту. Якщо ви не публікуєте огляди продуктів на своєму сайті, це оновлення не стосується. Це не основне оновлення, яке впливає на результати пошуку. Якщо ви продаєте продукти, відгуки яких клієнти можуть залишити на вашому сайті, зміни алгоритму також не поширюється на вас. Оновлення стосується сайтів, які публікують докладні огляди товарів.
Якими мають бути якісні огляди товарів?
Щоб покупці бачили ваші відгуки в результатах пошуку та на інших платформах, Google рекомендує:
- Пишіть про те, що користувачі хотіли б дізнатися про цей товар.
- Розповідайте про товар із експертної точки зору.
- Додайте до відгуків фотографії, аудіозаписи або інші матеріали, які б підтверджували факт реальної взаємодії з товаром.
- Поясніть, які якості товару відрізняють його від пропозицій, що конкурують.
- Надайте відомості про аналогічні товари та розповідайте, які продукти можуть краще за інших підходити користувачеві в певних випадках.
- Діліться інформацією про переваги та недоліки товару, виявлені в результаті його використання.
Повний список рекомендацій можна прочитати у довідці Google.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?;
- Google додає автоматичний обмін повідомленнями у бізнес-профілі;
- Google запустив 3 нові інструменти для створення реклами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.