Головна » Блог » Оновлення алгоритму Google щодо огляду товарів

Оновлення алгоритму Google щодо огляду товарів

28.07.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google розпочав впровадження четвертої версії оновлення оглядів продуктів. Оновлення алгоритму пошуку спрямоване на ранжування контенту, пов’язаного з оглядами товарів. Перше таке оновлення було випущено 8 квітня 2021 року.

Обновление алгоритма Google в отношении обзора товаров



Оновлення оглядів продуктів Google спрямоване на просування контенту з відгуками. Google заявив, що просуватиме огляди товарів у результатах пошуку.

Google безпосередньо не карає огляди товарів низької якості, які містять “неповний“ контент. Однак рейтинг такого контенту, швидше за все, буде знижено. А ось інші, більш інформативні та релевантні відгуки займатимуть вигідні позиції в результатах пошуку. Згідно Google, технічно це не є штрафом, пошукова система просто винагороджує сайти з вищим рейтингом та корисним оглядовим контентом. За словами Google, розгортання триватиме 2-3 тижні.

Обновление алгоритма Google

Кого торкнеться оновлення?

Це оновлення має впливати лише на огляди товарів, а не на інші типи контенту. Якщо ви не публікуєте огляди продуктів на своєму сайті, це оновлення не стосується. Це не основне оновлення, яке впливає на результати пошуку. Якщо ви продаєте продукти, відгуки яких клієнти можуть залишити на вашому сайті, зміни алгоритму також не поширюється на вас. Оновлення стосується сайтів, які публікують докладні огляди товарів.

Якими мають бути якісні огляди товарів?

Щоб покупці бачили ваші відгуки в результатах пошуку та на інших платформах, Google рекомендує:

  • Пишіть про те, що користувачі хотіли б дізнатися про цей товар.
  • Розповідайте про товар із експертної точки зору.
  • Додайте до відгуків фотографії, аудіозаписи або інші матеріали, які б підтверджували факт реальної взаємодії з товаром.
  • Поясніть, які якості товару відрізняють його від пропозицій, що конкурують.
  • Надайте відомості про аналогічні товари та розповідайте, які продукти можуть краще за інших підходити користувачеві в певних випадках.
  • Діліться інформацією про переваги та недоліки товару, виявлені в результаті його використання.

Повний список рекомендацій можна прочитати у довідці Google.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

новини Webpromo

В IAB Ukraine вийшло дослідження Webpromo «Огляд ринків: Польща»

Редакція Webpromo у співпраці з IAB Ukraine підготувала новий огляд європейського ринку

Популярні хештеги для Facebook 2023:

Популярні хештеги для Facebook 2023: де їх шукати?

Трендові хештеги у Facebook допомагають не тільки відстежувати події, а ще й сприяють більшій залученості користувачів та підвищенні їх...

Трендові хештеги у TikTok: як їх використовувати та де шукати?

Хештеги — це ефективний інструмент просування в Tiktok. Якщо ви прагнете досягти успіху на платформі TikTok, тоді неодмінно радимо...

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу під час війни

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу...

Юрій Копишинський, СЕО-спеціаліст Webpromo, розповів про те, як змінилися запити бізнесу у сфері маркетингу під час війни.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності