Facebook опублікував «Звіт про контент, що найбільш переглядається» за 3-й квартал
11.11.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Компанія Facebook опублікувала звіт за 3-й квартал з інформацією, який контент найбільше переглядається в соціальній мережі. При цьому команда підкреслює, які саме публікації привертають увагу аудиторії. Що з цього випливає? Яка основна мета цього звіту?
Навколо Facebook та метавсесвіту “Meta” існує безліч чуток. Соціальну мережу звинувачують у поширенні великої кількості дезінформації. Журналіст New York Times Кевін Руз у твіттері опублікував пост, де представить список найпопулярніших публікацій фейсбук. До ТОП-10 увійшла група правих ЗМІ із сумнівною репутацією. Facebook не сподобався подібний вислів й у відповідь на подібну заяву представники вирішили опублікувати власну аналітику.
Отже, 10 найпопулярніших посилань на Facebook:
- Посилання на агентство колишніх гравців Green Bay Packers (у минулому було відзначено як ймовірний спам).
- Продавець CBD.
- Посилання на радіостанцію.
- Виставка у Лондоні.
- Сайт рецептів.
- Сайт новин ABC (без конкретної URL-адреси).
- 3-хвилинний канал DIY на YouTube.
- Відео, що відображає нейрони в людському мозку.
- Повідомлення ЮНІСЕФ (ймовірно, посилено центром COVID у Facebook).
- 3-хвилинний канал DIY на YouTube (знов).
Якщо загалом дивитися на звіт, то це змішаний пакет спаму, розпливчастих посилань на новини й контенту, посиленого власним ресурсним центром Facebook по COVID. Звіт не є великою значимістю, в основному це повідомлення, що дають користувачам Facebook можливість взяти участь у різних інтерактивах й спонукати друзів взяти участь, відповісти або прокоментувати публікацію. При цьому Facebook заявляє, що поступово намагається позбавитися частини спаму та сміття, що засмічує вказаний список.
Варто зазначити, що майже всі “найпопулярніші” повідомлення, перелічені у звіті, були опубліковані чотири місяці тому або більше, що дало їм більше часу для привернення уваги та зацікавленості. Фейсбук стверджує, що посилання, які переглядаються протягом кварталу, сильно відрізнятимуться за охопленням від публікацій, що набирають обертів щодня. Своєчасні повідомлення новин з меншою ймовірністю будуть переглядатися протягом всього тримісячного періоду. Команда офіційно внесла це застереження до звіту.
Facebook прагне вказати, що повідомлення з посиланнями та повідомлення зі сторінок є лише незначною частиною ширшого контенту соціальної мережі. Це може свідчити про менший вплив, аніж люди могли б висловити. Дані Facebook показують, що навіть посилання з доменів, що найбільш переглядаються, мало присутні в стрічці новин звичайних користувачів, тому посилання, виділені в щоденному списку 10 кращих, не можуть викликати значного відгуку.
Навіщо взагалі Фейсбук вирішив опублікувати цей звіт? Можливе як виправдання за нелояльні висловлювання на свою адресу. У будь-якому разі інформацію, яку публікує керівництво “Meta” сприймається з критикою, кожен тлумачить дані, висловлюючи власну негативну думку. Facebook, як і інші агентства новин лише стверджує, що безтурботні публікації набирають ширше охоплення, ніж серйозні інформаційні пости.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- TikTok Creative Exchange — нова платформа для співпраці між рекламодавцями та партнерами;
- Тренди покупок на Чорну п’ятницю у TikTok;
- Новий інструмент від Google — підтвердити бізнес-профіль можна за допомогою Google Maps або Google Search.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.