TikTok Attribution Manager — новий інструмент для відстеження конверсій
28.06.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
TikTok представив Attribution Manager, новий інструмент для маркетологів. Рекламодавці тепер зможуть оптимізувати свої кампанії за допомогою гнучких вікон атрибуції.
«Вікно атрибуції» — це час, який користувач потребує для виконання цільової дії після перегляду оголошення або натискання на нього. Частина конверсій відбувається відразу, але іноді потрібно кілька взаємодій, перш ніж клієнт зважиться на покупку.
TikTok Attribution Manager — це новий інструмент Ads Manager, розташований у меню «Активи». За допомогою Attribution Manager маркетологи зможуть оптимізувати індивідуальні цілі, що відповідають бізнес-стратегії.
Для вимірювання ефективності ви можете вибрати:
- Атрибуція за кліками (CTA)
- Атрибуція переглядів (VTA)
Для рекламних кампаній з трафіком на сайт і додатків CTA можна налаштувати в межах від одного до 28 днів, а VTA до семи днів.
Виберіть один із запропонованих варіантів:
- СТА : 1, 7, 14, 28 день
- VTA : вимк., 1 та 7 день
Наприклад, якщо ви виберете CTA в 14 днів, у клієнта буде два тижні на конверсію після чого, дія буде додана в TikTok Ads Manager.
Однак для TikTok Pixel та Web Event API не надається така ж гнучкість, у такому випадку за замовчуванням використовується семиденний CTA та одноденний VTA.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Нова політика Meta щодо боротьби з підробленими відгуками;
- З цього місяця в Google Ads залишаться лише адаптивні пошукові оголошення;
- Facebook реструктурує стрічку за допомогою відеоконтенту.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.