Головна » Блог » TikTok Attribution Manager — новий інструмент для відстеження конверсій

TikTok Attribution Manager — новий інструмент для відстеження конверсій

28.06.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


TikTok представив Attribution Manager, новий інструмент для маркетологів. Рекламодавці тепер зможуть оптимізувати свої кампанії за допомогою гнучких вікон атрибуції.

TikTok Attribution Manage



«Вікно атрибуції» — це час, який користувач потребує для виконання цільової дії після перегляду оголошення або натискання на нього. Частина конверсій відбувається відразу, але іноді потрібно кілька взаємодій, перш ніж клієнт зважиться на покупку.

TikTok Attribution Manager — це новий інструмент Ads Manager, розташований у меню «Активи». За допомогою Attribution Manager маркетологи зможуть оптимізувати індивідуальні цілі, що відповідають бізнес-стратегії.

Для вимірювання ефективності ви можете вибрати:

  • Атрибуція за кліками (CTA)
  • Атрибуція переглядів (VTA)

Для рекламних кампаній з трафіком на сайт і додатків CTA можна налаштувати в межах від одного до 28 днів, а VTA до семи днів.

Виберіть один із запропонованих варіантів:

  • СТА : 1, 7, 14, 28 день
  • VTA : вимк., 1 та 7 день

Наприклад, якщо ви виберете CTA в 14 днів, у клієнта буде два тижні на конверсію після чого, дія буде додана в TikTok Ads Manager.

Однак для TikTok Pixel та Web Event API не надається така ж гнучкість, у такому випадку за замовчуванням використовується семиденний CTA та одноденний VTA.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності