Головна » Блог » Нова політика Meta щодо боротьби з підробленими відгуками

Нова політика Meta щодо боротьби з підробленими відгуками

23.06.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Порушники політики зворотного зв’язку спільноти можуть тимчасово або назавжди втратити доступ до всіх продуктів та функцій Meta.

Нова політика націлена на боротьбу з підробленими відгуками, які з’являються у функціях «Рейтинги», «Огляди», а також «Питання та відповіді» на торговому майданчику та магазинах. У Meta заявили, що відгуки мають ґрунтуватися на реальному досвіді клієнтів.

Meta



«Наша політика зворотного зв’язку з спільнотою призначена для забезпечення рівного права голосу для всіх точок зору, які відповідають мета-політиці, включаючи весь спектр позитивних, негативних та нейтральних відгуків. Таким чином, ми однаково ставимося до всіх позитивних та негативних відгуків. Ми не піддаємо негативні відгуки більш ретельній перевірці при розгляді на предмет порушень політики і жодним чином не змінюємо відгуки перед публікацією».

П’ять заборонених речей:

1. Маніпуляції

Відгуки спільноти не можуть використовуватися для спотворення, обману чи шахрайства з метою отримання фінансової чи особистої вигоди.

2. Стимулювання

Відгуки не повинні прямо чи опосередковано стимулюватися, якщо це не відповідає політиці Meta щодо брендованого контенту. За допомогою машинного навчання Meta визначатиме будь-які винагороди (грошовий платіж чи подарунок) в обмін на відгуки, оцінки чи відповіді спільноти.

3. Неактуальність

Відгуки спільноти повинні ґрунтуватися на безпосередньому досвіді щодо продукту, компанії чи продавця. Крім того, відгуки повинні бути пов’язані з використанням продукту та/або бізнесу.

4. Графічний або неприйнятний контент

Відгуки спільноти не повинні включати надмірно графічний або неприйнятний контент (насильницький дискримінаційний чи загрозливий).

5. Спам

Відгуки спільноти повинні відповідати політиці Meta щодо спаму. У тому числі заборонено розміщення контенту з високою частотою, спільне використання або просування. Детальніше ознайомитись із політикою можна тут.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Блакитна галочка в Instagram: поради

Блакитна галочка в Instagram: поради, які допоможуть успішно...

Блакитна галочка, незважаючи на малий розмір, має велике значення у побудові довіри з аудиторією. Щоб допомогти вам успішно отримати...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Google випустив оновлення Core Web Vitals 12 березня 2024 року

Google випустив оновлення Core Web Vitals 12 березня 2024 року

Ключові дані, які потрібно знати про оновлення Google.

Google інтегрує публікації із соціальних мереж у...

Google підтягуватиме в результати пошуку публікації компанії в соцмережах.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності