Нова політика Meta щодо боротьби з підробленими відгуками
23.06.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Порушники політики зворотного зв’язку спільноти можуть тимчасово або назавжди втратити доступ до всіх продуктів та функцій Meta.
Нова політика націлена на боротьбу з підробленими відгуками, які з’являються у функціях «Рейтинги», «Огляди», а також «Питання та відповіді» на торговому майданчику та магазинах. У Meta заявили, що відгуки мають ґрунтуватися на реальному досвіді клієнтів.
«Наша політика зворотного зв’язку з спільнотою призначена для забезпечення рівного права голосу для всіх точок зору, які відповідають мета-політиці, включаючи весь спектр позитивних, негативних та нейтральних відгуків. Таким чином, ми однаково ставимося до всіх позитивних та негативних відгуків. Ми не піддаємо негативні відгуки більш ретельній перевірці при розгляді на предмет порушень політики і жодним чином не змінюємо відгуки перед публікацією».
П’ять заборонених речей:
1. Маніпуляції
Відгуки спільноти не можуть використовуватися для спотворення, обману чи шахрайства з метою отримання фінансової чи особистої вигоди.
2. Стимулювання
Відгуки не повинні прямо чи опосередковано стимулюватися, якщо це не відповідає політиці Meta щодо брендованого контенту. За допомогою машинного навчання Meta визначатиме будь-які винагороди (грошовий платіж чи подарунок) в обмін на відгуки, оцінки чи відповіді спільноти.
3. Неактуальність
Відгуки спільноти повинні ґрунтуватися на безпосередньому досвіді щодо продукту, компанії чи продавця. Крім того, відгуки повинні бути пов’язані з використанням продукту та/або бізнесу.
4. Графічний або неприйнятний контент
Відгуки спільноти не повинні включати надмірно графічний або неприйнятний контент (насильницький дискримінаційний чи загрозливий).
5. Спам
Відгуки спільноти повинні відповідати політиці Meta щодо спаму. У тому числі заборонено розміщення контенту з високою частотою, спільне використання або просування. Детальніше ознайомитись із політикою можна тут.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Google My Business змінив назву;
- Покупки в YouTube Shorts, перша співпраця з брендом;
- LinkedIn запускає Business Manager.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.