Головна » Блог » TikTok оновить рекламну політику згідно з правилами ЄС

TikTok оновить рекламну політику згідно з правилами ЄС

25.06.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Після діалогу між Європейською комісією та TikTok, представники соціальної мережі погодилися дотримуватись правил закону, а також внести деякі зміни, щоб забезпечити захист споживачів. Які зобов’язання має виконувати TikTok і що зміниться? 

TikTok for Business



TikTok узяв на себе зобов’язання привести оновлення реклами, спрямовані на захист прав споживачів. У лютому 2021 року Європейська організація споживачів (BEUC) подала скаргу у бік соціальної мережі щодо порушень правил.

Нові зобов’язання включають:

  • Користувачі зможуть повідомляти про брендований контент, незаконну рекламу, яка підштовхує або обманом змушує неповнолітніх купувати товари чи послуги.
  • Брендований контент забороняє рекламу алкоголю, сторінок з пропозиціями «швидкого збагачення» та тютюнових виробів.
  • З’явиться кнопка-перемикач. При публікації контенту автор повинен підписати його і відзначити певними ключовими словами, пов’язаними з брендом, наприклад #ad або #sponsored.
  • Користувачі з більш ніж 10 000 передплатників перевірятимуть відео на відповідність рекомендаціям TikTok.
  • У правилах можна знайти інформацію, як купувати та використовувати монети. Спливаючі вікна показуватимуть орієнтовну ціну у місцевій валюті. Споживачам дозволяється зняти кошти протягом 14 днів з моменту придбання, а також переглядати історію.
  • З’являться нові ярлики про спонсорство для платної реклами, які користувачі відразу бачитимуть. Його ефективність буде перевірено третьою стороною.
  • Очікуються нові правила для хештегів та ярликів.

TikTok чекає на складний шлях модернізації, однак це призведе до поліпшення платформи. Соціальна мережа стане безпечним місцем для всіх користувачів, включаючи дітей.

Нагадаємо, що у квітні 2022 року Європейська комісія затвердила нові Закони про цифрові послуги. Докладніше ми писали у нашій статті «Закон про цифрові послуги: що потрібно знати? Ключові пункти та тези».

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності