Головна » Блог » 7 кроків до успіху: як виглядає ефективна стратегія SEO-просування

7 кроків до успіху: як виглядає ефективна стратегія SEO-просування

06.03.2019

Ярослав Рушковський, SEO-спеціалист Webpromo


На початку розвитку проектів більшість власників сайтів навіть не замислюються про те, як виглядає їх ефективна стратегія SEO-просування. Найчастіше їм здається, що для досягнення результату вистачить одного (в крайньому випадку двох) інструментів, на які вони готові виділити бюджет. І якщо після місяця роботи дива не відбувається, з’являються питання «Чому клієнтів менше, ніж я очікував?». Відповідь дуже проста — просування сайту має на увазі під собою комплексний розвиток. Та й сам процес повинен відбуватися постійно, без зупинок і перерв на обід.

Зрозуміло, що стратегія розкрутки буде формуватися в залежності від специфіки ресурсу. Але все ж існує 7 обов’язкових кроків, без яких просування сайту неможливо. Перш ніж перейти до них, потрібно зрозуміти, яких правил варто дотримуватися, займаючись просуванням сайту.

6 заповідей просування сайту

Власники бізнесу діляться на 2 категорії. Перші не довіряють нікому і вважають за краще самостійно займатися просуванням. Другі віддають цю зону відповідальності найнятому фахівця. Але оцінювати отриманий результат доведеться і тим, і іншим. Тому важливо розуміти базові принципи:

  1. Просування — це процес. Зупинилися? Якийсь час будете ще котитися по інерціі. Але скоро вас обженуть і доведеться наздоганяти.
  2. Сайт — це інструмент. І як будь-яким інструментом, їм потрібно вміти користуватися. Він не почне приносити результат тільки з тієї причини, що ви його створили.
  3. Ресурси швидко вилітають з пошуку, зате повільно повертаються і ще повільніше набирають обертів. 
  4. Нехтуючи одним з каналів просування, ви втрачаєте частину своєї цільової аудиторії. А адже клієнти можуть бути скрізь: в соціальних мережах, на сайтах-партнерах, в YouTube (і багато де ще).
  5. Сайт в інтернеті, як авторитет в житті. Спершу ви працюєте на нього, а потім він на вас.
  6. Просування без часу і зусиль неможливо. І кожен власник бізнесу і фахівець повинен це розуміти.

Тепер можемо перейти до стратегії.

Крок 1. Визначити ціль

Для початку глобальну.

Бажаєте продавати свій товар в країнах Південної Африки? Відмінно. Для цього достатньо створити сайт на англійській мові (так, в Африці розмовляють англійською) і просувати його під потрібні гео.

Хочете розповісти як заробити мільйон? Якщо вірити Serpstat, то дізнатися це хочуть тисячі.

Визначилися? Їдемо далі.

Починаємо дробити шлях на маленькі, чіткі і досяжні цілі. Наприклад, отримати в місяць 100 замовлень через сайт. Або ж набрати курс з 50 осіб.

Крок 2. Проведіть аналіз ніші

Які запити популярні серед вашої цільової аудиторії? Як вона шукає товари або послуги? Наприклад, шоколадні цукерки шукають порядку 720 раз в місяць. За даними пошукової системи Google.

Знаючи проблеми цих людей, ви зможете запропонувати їх рішення. Якщо ваш продукт не відповідає запитам цільової аудиторії, навіть просунутий сайт не принесе користь бізнесу. Пам’ятайте, що сайт — всього лише маркетинговий інструмент. Не варто займатися ним без чіткого розуміння ситуації.

Крок 3. Аналіз конкурентів

Після вивчення цільової аудиторії аналізуйте конкурентів. Які канали для залучення вони використовують, скільки трафіку отримують? Ця інформація дасть змогу обрати правильний вектор розвитку сайту.

Але будьте обережні! Не можна порівнювати новий сайт з лідерами ринку.

Для початку визначте свою “вагову категорію” і виділіть в ній успішних конкурентів. А у мастодонтів черпайте цікаві ідеї (і навіть пробуйте їх втілювати).

Крок 4. Збір семантичного ядра сайту

“Просування починається з семантики” — цю фразу не говорив ніхто з великих, тому скажемо ми.

Чому варто починати з семантичного ядра?

Дивіться Крок 2. Але збір запитів роблять не тільки для того, щоб зрозуміти свою аудиторію. Мета просування — показати потенційному покупцеві, який вводить запит в пошуковий рядок, саме ваш сайт на перших позиціях. А для цього треба знати запити і заточувати під них сторінки сайту. По іншому ніяк.

Детальніше про те, як збирати пошукові запити і що з ними робити далі можна дізнатися з цієї статті — Зібрати семантику і не постаріти.

Крок 5. Технічно готовий сайт

Для успішного просування потрібно, щоб сайт відповідав правилам пошукових систем.

Він повинен:

  1. Швидко завантажуватися.
  2. Не містити в коді шкідливих скриптів.
  3. Коректно відобржатися у всіх браузерах.
  4. Мати мобільну версію.
  5. Не містити прихований контент на сторінках.

Це не весь список параметрів, на які дивляться пошукові системи перш ніж “оцінити” сайт і привласнити йому показник якості. У Яндекса це ІКС, у Google — PageRank (він живий, але йому доводиться ховатися від злісних seo-фахівців, які не припиняли спроби маніпуляції).


Повні переліки вимог і рекомендацій можна дізнатися в офіційних довідках:


Варто зауважити, що у двох найпопулярніших пошукових систем в Рунеті є свої, особливі вимоги і часом вони суперечать один одному. Тому потрібно заздалегідь націлюватися на одну з систем і дотримуватися всі її вимоги.

Роботи по оптимізації сайту можуть проводитися паралельно зі збором семантичного ядра і наповненням сайту.

Крок 6. Наповнення контентом

Обгортка сайту — важлива і потрібна.

Про що мова? Про контент.

Контент — це вся інформація яка міститься на сайті (тексти, картинки, відео, аудіо).

Користувачі приходять на сайт заради інформації і важливо те, як ця інформація подається.

Дуже часто власники сайтів ставлять одне і те ж питання: “Що нам робити, щоб у сайту були позиції, а у нас трафік і замовлення?”. Відповідь проста: “Дати цінність”.

Що за цінність? Це може бути якісний відеоролик, що допомагає користувачеві вирішити проблему. Може бути стаття експерта (також відповідає на питання, які виникли у відвідувача), картинка з покроковою інструкцією.

Без контенту буде вкрай складно. Чому так? У пошукових систем є пріоритетний показник оцінки якості сайту — поведінкові фактори. Вони оцінюються за дією користувачів, які перейшли на ваш сайт. Наприклад, людина зайшла на сайт, провів на першій сторінці якийсь час, потім перейшов на іншу сторінку, на третю, зайшов на сторінку з контактами, оформив замовлення — сайт був корисний і його варто показувати іншим користувачам.

Якщо ж відвідувач зайшов на сайт і відразу ж вийшов, не знайшовши нічого цікавого для себе — мінус. Від одного такого випадку сайт не втратить своїх позицій. А ось якщо відсоток відмов перевищить 50%, доведеться багато і старанно працювати.

Але щоб контент не тільки приносив користь користувачеві, але і попадався йому на очі (після введення пошукових запитів), потрібно працювати з семантичним ядром.

Крок 7. Зовнішнє просування сайту

Класний, оптимізований, наповнений контентом сайт є, а припливу користувачів, який міг би бути (згадуємо аналіз ніші) немає? Займіться зовнішнім просуванням. Що це і з чим його їдять?

Якщо говорити просто, зовнішнє просування — це реклама. Реклама вашого сайту на інших сайтах. Формат — будь-який (текст, відео, аудіо, картинки). Чим різноманітніше, тим краще. А ще краще, якщо ви змогли знайти багато місць, щоб залишити згадку.

Але будьте обережними. Нарощування посилального профілю повинно відбуватися поступово і сильно залежить від вашої тематики. Те, що може дозволити новинний ресурс, не варто повторювати сайту магазину в передмісті.

Можна спробувати орієнтуватися на конкурентів, але завжди думайте про те, що робите. Конкурент купив 1000 посилань з китайських сайтів, хоча сам веде свій бізнес в Україні і не працює на інші ринки? Навіщо йому це? Не зрозуміло. А якщо незрозуміло, то і не повторюйте такого.

А може ваш конкурент періодично розміщує інформацію про свою справу на великих новинних сайтах? А навіщо йому це? Там велика аудиторія людей, тисячі відвідувачів щодня, і ця інформація кого-то так зацікавить. Тут все чітко і зрозуміло, тому і робити так можна.

Пам’ятайте, що нарощування маси — постійний процес. Один раз зробити і забути — не вийде.

Висновки

Тепер ви знаєте, як виглядає ефективна стратегія просування. У кожному з пунктів багато нюансів і деталей, на базова картинка підходить для роботи з будь-яким проектом. Ну а що стосується формули успіху, то вона універсальна — працюйте.

Витрачені зусилля і час обов’язково компенсуються результатом. Але тільки за умови, що ви не будете зупинятися.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті