Головна » Блог » Нові функції в пошуку Google MUM і Картах

Нові функції в пошуку Google MUM і Картах

01.10.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


У корпорації Google провели другу щорічну презентацію Search On 2021, на якій анонсували появу нових функцій в Пошуку і Google Картах, а також можливостей для покупок в інтернеті на основі штучного інтелекту і технології пошуку MUM.

Google робить пошук інформації в інтернеті більш корисним та інтуїтивно зрозумілим для людей, покращуючи можливості вирішення складних глобальних проблем.

У корпорації Google провели другу щорічну презентацію Search On 2021, на якій анонсували появу нових функцій в Пошуку і Google Картах, а також можливостей для покупок в інтернеті на основі штучного інтелекту і технології пошуку MUM. Google робить пошук інформації в інтернеті більш корисним та інтуїтивно зрозумілим для людей, покращуючи можливості вирішення складних глобальних проблем.



Що зміниться в технології пошуку Google MUM і Google Картах?

1. Одночасний пошук по картинці і тексту. Коли користувач наводить камеру на будь-який предмет і задає уточнююче запитання, наприклад як відремонтувати деталь або виправити щось, Google зрозуміє запит і покаже результати в пошуку.

Вивчіть, як ІІ робить інформацію більш корисною і дізнайтеся про нові способи для пошуку.

2. Пошук по картинці Google Lens. У десктопній версії пошуковик розпізнає текст, відео та картинки з потрібного сайту і порекомендує пошук за їх змістом, а в мобільних пристроях стане можливим пошук предмета по картинці, підбір відгуків і порівняння цін.

Дізнайтеся більше про нові можливості покупок в Google і як користувачі зможуть знаходити інформацію про продукти і бренди в Google.

3. У новому розділі “Що треба знати?” Googe буде показувати користувачам результати пошуку на вузькі теми. Наприклад, під час введення запитів, пов’язаних з творчістю, пошуковик сфокусується на ідеях та надихаючих прикладах. Водночас, він розповість як працювати з певним предметом, його історію, надасть поради.

Нові інструменти під час пошуку та оцінки інформації в Інтернеті нададуть користувачам більше корисної інформації, включаючи розширення «Про цей результат».

4. Поліпшення роботи над відео за допомогою технології MUM передбачає розпізнавання теми і розбивки відео на структуровані частини, щоб користувач міг отримати відповіді на питання, які його цікавлять його. Наприклад, під час перегляду відео на тему природи і туканів, пошуковик запропонує дізнатися більше про середовище існування птахів, способу їх життя, раціону і т.д.

5. У Google Картах з’являться місця пошуку пожеж та інформація про них. Під час вибору “палаючої” зони, сервіс надасть номери телефонів для виклику допомоги, евакуації, посилання на сайти екстрених служб. Перевірити роботу нової функції можна буде в жовтні на Android та IOS.

Дізнайтеся, як 5 міст планують використовувати Tree Canopy Insights для боротьби зі зміною клімату, посадки дерев і зменшенням спеки.

6. Додатково на Google Картах з’явиться інструмент, який допоможе присвоювати адреси людям і компаніям.

Дізнайтеся, як нові можливості карт і штучного інтелекту допоможуть забезпечити безпеку і появу інформації про спільноти.

Ви можете подивитися другу презентацію Google Search On 2021 тут.

Ви можете подивитися другу презентацію Google Search On 2021 тут.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності