Головна » Блог » Нові функції в пошуку Google MUM і Картах

Нові функції в пошуку Google MUM і Картах

01.10.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


У корпорації Google провели другу щорічну презентацію Search On 2021, на якій анонсували появу нових функцій в Пошуку і Google Картах, а також можливостей для покупок в інтернеті на основі штучного інтелекту і технології пошуку MUM.

Google робить пошук інформації в інтернеті більш корисним та інтуїтивно зрозумілим для людей, покращуючи можливості вирішення складних глобальних проблем.

У корпорації Google провели другу щорічну презентацію Search On 2021, на якій анонсували появу нових функцій в Пошуку і Google Картах, а також можливостей для покупок в інтернеті на основі штучного інтелекту і технології пошуку MUM. Google робить пошук інформації в інтернеті більш корисним та інтуїтивно зрозумілим для людей, покращуючи можливості вирішення складних глобальних проблем.



Що зміниться в технології пошуку Google MUM і Google Картах?

1. Одночасний пошук по картинці і тексту. Коли користувач наводить камеру на будь-який предмет і задає уточнююче запитання, наприклад як відремонтувати деталь або виправити щось, Google зрозуміє запит і покаже результати в пошуку.

Вивчіть, як ІІ робить інформацію більш корисною і дізнайтеся про нові способи для пошуку.

2. Пошук по картинці Google Lens. У десктопній версії пошуковик розпізнає текст, відео та картинки з потрібного сайту і порекомендує пошук за їх змістом, а в мобільних пристроях стане можливим пошук предмета по картинці, підбір відгуків і порівняння цін.

Дізнайтеся більше про нові можливості покупок в Google і як користувачі зможуть знаходити інформацію про продукти і бренди в Google.

3. У новому розділі “Що треба знати?” Googe буде показувати користувачам результати пошуку на вузькі теми. Наприклад, під час введення запитів, пов’язаних з творчістю, пошуковик сфокусується на ідеях та надихаючих прикладах. Водночас, він розповість як працювати з певним предметом, його історію, надасть поради.

Нові інструменти під час пошуку та оцінки інформації в Інтернеті нададуть користувачам більше корисної інформації, включаючи розширення «Про цей результат».

4. Поліпшення роботи над відео за допомогою технології MUM передбачає розпізнавання теми і розбивки відео на структуровані частини, щоб користувач міг отримати відповіді на питання, які його цікавлять його. Наприклад, під час перегляду відео на тему природи і туканів, пошуковик запропонує дізнатися більше про середовище існування птахів, способу їх життя, раціону і т.д.

5. У Google Картах з’являться місця пошуку пожеж та інформація про них. Під час вибору “палаючої” зони, сервіс надасть номери телефонів для виклику допомоги, евакуації, посилання на сайти екстрених служб. Перевірити роботу нової функції можна буде в жовтні на Android та IOS.

Дізнайтеся, як 5 міст планують використовувати Tree Canopy Insights для боротьби зі зміною клімату, посадки дерев і зменшенням спеки.

6. Додатково на Google Картах з’явиться інструмент, який допоможе присвоювати адреси людям і компаніям.

Дізнайтеся, як нові можливості карт і штучного інтелекту допоможуть забезпечити безпеку і появу інформації про спільноти.

Ви можете подивитися другу презентацію Google Search On 2021 тут.

Ви можете подивитися другу презентацію Google Search On 2021 тут.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Новини Google

Головні новини за підсумками Google Search On 2022

Що планує впроваджувати Google? Ключові тези про нові функції

Glovo Україна

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з...

Як Glovo пережив день відкриття McDonald's та як компанія справляється з неймовірним ажіотажем киян?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті