Головна » Блог » Дослідження: де вигідніше розмістити рекламне оголошення?

Дослідження: де вигідніше розмістити рекламне оголошення?

13.11.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Аналітичний центр соціальних мереж та дослідження конкурентів Socialinsider: Social Media Analytics & Competitors Research проаналізував понад 137 тисяч постів у Facebook та Instagram та з’ясував, що лідерами з ефективного розміщення рекламного оголошення сьогодні вважаються Facebook та Instagram. Де все ж таки краще розмістити оголошення, отримати високий рівень конвертації?

где выгоднее разместить рекламное объявление?



За підсумками даних, зібраних у першій половині 2021 року, витрати на рекламні кампанії збільшилися на 7,16% в Інстаграмі на 8,69% порівняно з минулим роком. Дослідження довело, що активно бренди почали використовувати соціальну мережу Instagram завдяки високому рівню залучення аудиторії.

Окрім майданчика для розміщення реклами маркетологи зосередилися на видах оголошень. Важливо розуміти, що краще використовувати для досягнення якісного результату.

Instagram включає молодшу аудиторію. Це означає, що користувачі цієї соціальної мережі стежать за життям друзів, що шукає натхнення для розвитку власних інтересів. Дослідження показало, що рекламні оголошення на цьому майданчику можуть порушувати особистий простір, відповідно цінник на розміщення тут оголошення збільшується.

Якщо дивитися на реальні цифри, то середня ціна за клік (СРС) в Інстаграмі становить 1,09 доларів. На Facebook — 0,49 доларів.

 

Де краще розміщувати рекламу? Найпопулярніші місця у соціальних мережах

где выгоднее разместить рекламное объявление?



Згідно з дослідження найвигідніше місце, куди варто дійсно вкласти кошти — це стрічка новин. Як в Інстаграм, так і у Фейсбук користувачі проводять тут більшу частину часу. Якщо порівнювати всі показники CTR, можна визначити лідерів по конвертації клієнтів. Тож куди ефективно вкласти рекламний бюджет?

Середній відсоток CTR на Facebook складає:

  1. Стрічка – 4,69%.
  2. Facebook відео – 2,05%.
  3. Права колонка – 0,15%.
  4. Історії – 0,09%

Середній відсоток CTR на Instagram:

  1. Stories – 0,76%.
  2. Стрічка – 0,69%,
  3. Розділ пошуку – 0,47%.

Багато брендів оцінили цього року значущість саме відео. У майбутньому прогнозується збільшення бюджетів розміщення реклами у такий формат.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності