Головна » Блог » Дослідження: де вигідніше розмістити рекламне оголошення?

Дослідження: де вигідніше розмістити рекламне оголошення?

13.11.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Аналітичний центр соціальних мереж та дослідження конкурентів Socialinsider: Social Media Analytics & Competitors Research проаналізував понад 137 тисяч постів у Facebook та Instagram та з’ясував, що лідерами з ефективного розміщення рекламного оголошення сьогодні вважаються Facebook та Instagram. Де все ж таки краще розмістити оголошення, отримати високий рівень конвертації?

где выгоднее разместить рекламное объявление?



За підсумками даних, зібраних у першій половині 2021 року, витрати на рекламні кампанії збільшилися на 7,16% в Інстаграмі на 8,69% порівняно з минулим роком. Дослідження довело, що активно бренди почали використовувати соціальну мережу Instagram завдяки високому рівню залучення аудиторії.

Окрім майданчика для розміщення реклами маркетологи зосередилися на видах оголошень. Важливо розуміти, що краще використовувати для досягнення якісного результату.

Instagram включає молодшу аудиторію. Це означає, що користувачі цієї соціальної мережі стежать за життям друзів, що шукає натхнення для розвитку власних інтересів. Дослідження показало, що рекламні оголошення на цьому майданчику можуть порушувати особистий простір, відповідно цінник на розміщення тут оголошення збільшується.

Якщо дивитися на реальні цифри, то середня ціна за клік (СРС) в Інстаграмі становить 1,09 доларів. На Facebook — 0,49 доларів.

 

Де краще розміщувати рекламу? Найпопулярніші місця у соціальних мережах

где выгоднее разместить рекламное объявление?



Згідно з дослідження найвигідніше місце, куди варто дійсно вкласти кошти — це стрічка новин. Як в Інстаграм, так і у Фейсбук користувачі проводять тут більшу частину часу. Якщо порівнювати всі показники CTR, можна визначити лідерів по конвертації клієнтів. Тож куди ефективно вкласти рекламний бюджет?

Середній відсоток CTR на Facebook складає:

  1. Стрічка – 4,69%.
  2. Facebook відео – 2,05%.
  3. Права колонка – 0,15%.
  4. Історії – 0,09%

Середній відсоток CTR на Instagram:

  1. Stories – 0,76%.
  2. Стрічка – 0,69%,
  3. Розділ пошуку – 0,47%.

Багато брендів оцінили цього року значущість саме відео. У майбутньому прогнозується збільшення бюджетів розміщення реклами у такий формат.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті