Головна » Блог » Новий звіт для візуалізації даних бюджету кампанії в Google Ads

Новий звіт для візуалізації даних бюджету кампанії в Google Ads

04.10.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Нова візуалізація даних у звіті кампанії Google Ads допоможе краще зрозуміти рекламодавцям щоденні витрати, зазначені ліміти кампаній, прогноз витрат до кінця місяця. Додатково можна дізнатися яким чином попередні зміни встановленого середнього денного бюджету впливали на ефективність ваших кампаній та ліміти витрат.

Нова візуалізація даних в звіті кампанії Google Ads допоможе краще зрозуміти рекламодавцям щоденні витрати, зазначені ліміти кампаній, прогноз витрат до кінця місяця. Додатково можна дізнатися яким чином попередні зміни встановленого середнього денного бюджету впливали на ефективність ваших кампаній та ліміти витрат.



Тепер новий звіт бюджету з візуалізацією даних в Google Ads містить:

  1. Щоденні витрати. Витрати можуть перевищувати середній денний бюджет. Наприклад, коли система вважає що ваше оголошення отримає більше взаємодій, кліків і конверсій.
  2. Щомісячні витрати кампанії визначено лімітом. Ви не будете витрачати більше грошей, ніж позначено у встановленому вами середньому денному бюджеті, помноженому на середню кількість днів у місяці. Наприклад, коли у вас є певний ліміт витрат в місяць, система порахує скільки ви можете витратити в середньому в день, враховуючи ваш загальний бюджет.
  3. Щомісячний прогноз витрат. Якщо потрібно змінити встановлений вами бюджет, тоді ці дані в проміжному періоді будуть враховані.

На графіку звіту про бюджет кампанії в Google Ads видно, що встановлені загальні витрати на місяць не перевищують ліміти. Однак, якщо будуть внесені додаткові зміни до бюджету або ліміти, тоді система перерахує прогноз та покаже нові дані з візуалізацією на графіку.

Новий звіт для візуалізації даних бюджету кампанії в Google Ads доступний в розділах «Кампанії» і «Група оголошень» вашого акаунта. Ви можете дізнатися детальніше як знайти і отримати доступ до звіту про бюджет в Довідковому центрі Google Реклами.

Новий звіт з візуалізацією даних бюджету кампанії в Google Ads доступний в розділах «Кампанії» і «Група оголошень» вашого акаунта. Ви можете дізнатися детальніше де знайти і як отримати доступ до звіту про бюджет в Довідковому центрі Google Реклами.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті