Головна » Блог » Апгрейд TikTok за жовтень. Останні оновлення на платформі

Апгрейд TikTok за жовтень. Останні оновлення на платформі

22.11.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Щомісяця соціальна мережа TikTok оптимізує сервіс для налаштування реклами, а також зручность функціоналу. Які оновлення TikTok вийшли у жовтні?

обновления TikTok



1. Миттєва сторінка користувача. Особливості та показники звітності, новий шаблон трейлера фільму

Доступні нові показники для оцінки ефективності персоналізованої миттєвої сторінки. Тепер доступні перегляди сторінок та натискання кнопок із закликом до дії. Також для просування фільму можна використовувати шаблон трейлера. Подібний спосіб спеціально розробили для розваги клієнтів. Завдяки такому формату є можливість продемонструвати докладніші відомості.

2. TT4B буде підтримувати мініатюри відео, доступне завантаження графічне оголошення (Image Ads) для Pangle.

Це корисна функція для рекламодавців, які використовують графічні об’яви. Це тип реклами, де міститься зображення з компанією. Платформа TT4B відкриває майданчик для завантаження відео мініатюр. Після цього рекламодавець зможе вибрати контент для заповнення графічного матеріалу. Це оновлення спрямоване на спрощення процесу з меншими витратами.

3. Нові спеціальні метрики взаємодії

Tiktok x Moat представили 4 показники взаємодії для всіх наборів даних TikTok, які можна настроювати. Це дозволяє рекламодавцям отримати доступ до взаємодій до того, як оголошення стане видимим. Взаємодія з рекламою включає натискання зображення профілю, псевдонім, заголовок відео, кнопку CTA (за її наявності), назва музики, музичний диск, натискання на коментарі.

4. У Spark Ads з’явилася можливість залишати заголовок “порожній” для RAP та TTAM

Раніше на сервісі розмістити відео можна було лише з назвою в рамках Spark Ads. Тепер це необов’язкова умова, оскільки деякі оголошення не потребують рекламного заголовка.

5. Інтеграція Zapier для лідогенерації

Генерація лідів у TikTok — це тип рекламної мети, яка дозволяє користувачам ділитися своєю контактною інформацією з рекламодавцями безпосередньо у TikTok. Тепер рекламодавці, які збирають потенційних клієнтів за допомогою мети Lead Generation, зможуть безперешкодно передавати дані про потенційних клієнтів у власну CRM шляхом інтеграції за допомогою інтеграції Zapier.

обновления TikTok

 



6. Оптимізація картки продукту DSA у сценарії програми

Карта продукту DSA — це нова функція DSA, яка дозволяє DSA-відео відображати картку продукту в нижній половині екрана з метою демонстрації докладної інформації (наприклад, ціна, зображення). Ця опція буде доступна для ринку, де доступний формат DSA.

7. Деталізований список дозволів на геотаргетинг для Бразилії, Канади та Австралії

8. Критерії розблокування AEO на основі підтвердження ідентифікатора програми

Рекламодавці, які перевіряли ідентифікатор програми TikTok, зможуть перейти з рівня ідентифікатора рекламодавця + ідентифікатора програми на рівень ідентифікатора програми. Це означає, що є можливість зберігати зібрані дані про події для оптимізації нових облікових записах.

9. Спліт-тест підтримує «Run the Winner» до визначення групи, що перемогла

Починаючи з кінця жовтня рекламодавці зможуть призупиняти лише одну групу оголошень в рамках кампаній Split Test до того, як система визначить групу оголошень, що перемогла.

10. Функція мульти оголошень (Multi Ad Group) для кількох груп вже відкрита у бета-тестуванні

У бета-версії буде доступна функція виділених кампаній (DC) iOS 14.5, поєднуючи кілька груп оголошень. Це дозволить дозволеним обліковим записам створювати до 2 груп об’яв для кожної виділеної кампанії.

обновления TikTok

11. Розширення ринків для Collection ads GA

Колекційні оголошення дозволяють рекламодавцям використовувати картку галереї товарів чи зображення картки, й навіть миттєву сторінку галереї свого бізнесу. Це наступний крок на шляху до створення безперешкодного купівельного досвіду для користувачів та кращого механізму пошуку товарів. Рекламодавці зможуть самостійно встановити умови, коли система повинна включати або вимикати оголошення, змінити бюджет або суму ставки, можливість отримати повідомлення електронною поштою.

12. Автоматизація правил

За допомогою цієї функції рекламодавці зможуть встановити правило з певними умовами та діями для кампанії, групи оголошень, реклами. Оновлення дозволить більше застосовувати автоматичні процеси та контролювати ефективність реклами 24/7.

На даний момент функція недоступна для iOS14 і R&F.

13. Оптимізація управління кампанією 2.0: функції фільтрації та сортування

Основний фокус спрямований на оновлення досвіду користувача в модулі списку кампаній і підвищення ефективності роботи рекламодавців. Нова версія полегшує пошук реклами за рахунок додаткових функцій сортування та фільтрації.

Ключові оновлення:

  • Додаткові параметри фільтрації: ACO, ціль оптимізації, режим доставки;
  • Фільтр за вибраною кампанією, групою оголошень, оголошеннями;
  • Сортування показників продуктивності: результат, ціна результату, коефіцієнт результату.

14. MMP можуть знову ділитися необробленими даними VTA.

TikTok дозволить MMP обмінюватися ідентифікаторами пристроїв для даних атрибуції переглядів (VTA) тільки на мережному рівні. У звітах MMP він відображатиметься як «TikTok» замість «Restricted» у звітах. Метадані кампанії залишаються недоступними для VTA на рівні рядків відповідно до початкового політичного рішення TikTok. Узагальнені дані VTA передаються у звичайному режимі.

15. Зміна стратегії зниження вартості домену Marketing API

TikTok Ads використовує новий домен для сервісів API після оновлення платформи у вересні 2021 року. Додаткову інформацію можна знайти на офіційній сторінці.

обновления TikTok



16. Інструмент керування коментарями 2.0

Оновлення включає розширення основних функцій до Spark Ads, у тому числі для перегляду, експорту, приховування та фільтрації коментарів, додався фільтр за рівнем реклами.

17. Режим “Тільки реклама” випущений у всьому світі як для iOS, так і для Android

Тепер користувачі IOS та Android можуть отримати доступ до реклами лише завантаживши останню версію TikTok. Режим тільки реклами або Dark Post — це новий відеорежим, що дозволяє бачити повідомлення TikTok тільки в рекламному трафіку в For You Feed і невидиме в основних звичайних сценаріях, включаючи For You Feed, Follow Feed, сторінку профілю облікового запису та сторінку результатів пошуку, пін-код та плейлист.

18. Функція автоматичного зберігання музичних комерційних кваліфікаційних документів дозволить схвалити та запустити рекламу клікабельності музики після подачі оголошення максимум протягом 1 години.

19. Toggle 1.1

Всі користувачі TikTok тепер можуть використовувати Toggle для розкриття брендованого контенту, включаючи користувачів Особистого кабінету та Бізнес-аккаунту. Toggle надає брендам та авторам простий спосіб розповісти про своє партнерство своїм співтовариствам.

Популярність соціальної мережі TikTok лише набирає обертів. Бізнес-аккаунт розширює пошук нових клієнтів, однозначно підвищує інтерес до бренду. Webpromo, як перший офіційний партнер в Україні, знає всі переваги реклами на платформі TikTok. Команда експертів Webpromo допоможе запустити ефективну рекламну кампанію TikTok. Усі подробиці можна дізнатися тут.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті