Головна » Блог » Чи можна і чи потрібно просувати сайт на конструкторі? Думка Webpromo

Чи можна і чи потрібно просувати сайт на конструкторі? Думка Webpromo

30.04.2020

Тала Шилко


30.04.2020


Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, то для споживача вас немає взагалі. Сьогодні це прописна істина. Тому будь-яка компанія, яка не тільки хоче продавати онлайн, але в принципі розвиватися і бути впізнаваною, повинна мати сайт.

Намагаючись вирішити цю задачу, багато створюють свої сайти на конструкторах. На перший погляд це логічно. Конструктор сайтів — досить простий і інтуїтивно зрозумілий інструмент, який дозволяє самостійно створити веб-ресурс без знання мов програмування. Тому, хто скористався ним, спочатку може здатися, що він «хакнул систему»: виявилося, що сайт можна створити за лічені дні, витративши на це або трохи, або зовсім нічого. Але дуже швидко також виявляється, що сайт погано справляється зі своєю основною функцією. А саме – не продає або робить це дуже погано. Чому так часто відбувається, розберемося, вдавшись до аналогії.

Уявіть, що вам дуже потрібно відкрити не інтернет-, а реальний магазин, тому що товар вже закуплено і повинен приносити прибуток. Є два варіанти вирішення: або оренда приміщення, або його покупка. Зрозуміло, що перший дешевше і швидше, тому що не потрібно багато інвестувати в нерухомість, оформляти документи на право власності та робити ремонт з нуля. Але є і мінус. Господар помешкання прописав в договорі вигідні тільки йому умови оренди, а саме приміщення складно переобладнати під потреби вашого бізнесу. Крім того, воно знаходиться поруч з вашими конкурентами, а торговий центр розташований на околиці, через що незручно добиратися покупцям. У цьому випадку відповідь на питання «Чому магазин погано продає?» стає очевидним. Однак чи можна з цього робити висновок, що оренда — це погане рішення? Звичайно, ні. Є багато ситуацій, коли вона буде краще покупки, при цьому продажі можна збільшувати за рахунок інвестицій в маркетинг.

Тепер, коли з аналогіями розібралися, давайте перейдемо до розбору переваг і недоліків справжніх сайтів, створених на конструкторах, а також способи їх просування.

 

Переваги та недоліки сайтів на конструкторах

Серед професіоналів, які займаються інтернет-маркетингом в цілому і просуванням онлайн-ресурсів зокрема, існує переконання, що в довгостроковій перспективі вести бізнес через сайт на конструкторі, так само як і вивести його в топ пошукової видачі, практично неможливо. Однак також вважається, що для деяких видів маркетингових завдань сайти на конструкторах підходять як ніщо інше краще.

Для чого краще використовувати сайти-конструктори:

  • для корпоративних сайтів і сайтів-візиток;
  • для сайтів-вітрин;
  • для Лендінзі;
  • для промо заходів;
  • для тестування ніші, послуги чи товару;для корпоративных сайтов и сайтов-визиток;
  • для просування тільки за рахунок контекстної реклами;
  • для SEO-просування в дуже вузькій спеціалізованої ніші з низькою конкуренцією;
  • як доповнення до основного сайту;
  • для просування домену та збору трафіку з брендових запитів;
  • при обмеженому бюджеті.

Можна навіть припустити, що конструктори сайтів спочатку для цього і були створені. У всякому разі про це говорять їх плюси.

Переваги конструкторів сайтів

До переваг конструкторів відноситься:

  • низька ціна створення сайту без необхідності розробляти його з нуля;
  • швидкий запуск від декількох годин до декількох днів;
  • відсутність необхідності в спеціальних знаннях для роботи з адмін-панеллю;
  • розміщення контенту за допомогою готових шаблонів і блоків;
  • набір готових дизайн-рішень;
  • адаптивність інтерфейсу під різні види користувача пристроїв;
  • автоматичне створення файлів sitemap.xml і robots.txt.

З одного боку вони набагато прискорюють і спрощують маркетингові процеси, але з іншого — вони ж позбавляють багатьох можливостей просування.

Недоліки конструкторів сайтів

На жаль, недоліків у цього інструменту більше, ніж переваг. Якщо ви все ж вирішили створити свій сайт на конструкторі, то їх необхідно враховувати. Це:

  • зайвий код сайту, який генерується самим конструктором, і від якого практично неможливо позбутися. Через це відсоток коду вашого (читайте, унікального) контенту дуже маленький;
  • неунікальність коду, при якому сторінки вашого сайту можуть бути ідентифіковані пошуковими системами як неякісні і дублюючі зміст чужого сайту. Це може привести до того, що сайт не буде враховуватися при ранжуванні і не потрапить в органічну видачу. Якщо вже зовсім просто, то Google не покаже його користувачеві, який буде шукати представлену на ньому послугу або товар;
  • в принципі більш низьке ранжування пошуковими системами, які традиційно віддають перевагу самопісний сайтам і сайтам на CMS;
  • обмежені показники завантаження і швидкодії сайту, що теж погано впливає на пошукове ранжування. Не кажучи вже про те, що користувач сам не буде чекати завантаження такого сайту;
  • обмежені можливості по SEO-оптимізації через закритй код, в т. ч. неможливість додати мета-теги, мікророзмітки, налаштувати редіректи, створити файли для AMP і турбо-сторінок. Хоча варто відзначити, що останнім часом в платних версіях деяких конструкторів з’явився розширений SEO-функціонал;
  • відсутність атрибуту rel = “canonical” на сторінках пагінацію;
  • неможливість внести зміни в файли sitemap.xml і robots.txt без звернення на підтримку платформи-конструктора;
  • неможливість додавати сторонні плагіни та модулі, які не передбачені конструктором;
  • неможливість додавати кастомізовані дизайн-рішення, через що практично неможливо вплинути на призначене для користувача поведінку і підвищити конверсію;
  • проблеми з налаштуванням цілей рекламної кампанії, які потрібно усувати, залучаючи підтримку;
  • аналогічні проблеми з налаштуванням аналітики;
  • неможливість або незручність при адмініструванні багатосторінкових сайтів, часта відсутність фільтрів під категорії товарів;
  • періодичні оновлення основного коду самого майданчика-конструктора, через що може порушитися структура і інтерфейс вашого сайту.

Відзначимо, що мінуси конструкторів сайтів в основному стосуються безкоштовного пошукового просування (SEO), і тільки один — платного (PPC). Та й то не через програмних обмежень, як з-за можливих багів платформ. А звідси можна зробити висновок, що найкраще для просування сайтів на конструкторах підходить контекстна реклама.

Якщо ви все ж не плануєте списувати з рахунків SEO-просування сайту на конструкторі, то після настройки всіх вбудованих в нього інструментів внутрішньої оптимізації озаботьтесь якістю контенту. Саме він, при фактичній неможливості використовувати технічне SEO, може допомогти пробитися в топ органічної пошукової видачі. А для цього знадобиться грамотний копірайтер і хороший SEO-фахівець, який правильно збере семантичне ядро. І в Webpromo такі є!

Последние материалы рубрики

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Google BERT як і раніше актуальний Як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до...

У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування...

Як зібрати семантичне ядро

Зібрати семантику і не постаріти

Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті