Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Чи можна і чи потрібно просувати сайт на конструкторі? Думка Webpromo

Чи можна і чи потрібно просувати сайт на конструкторі? Думка Webpromo

30.04.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


 

Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, то для споживача вас немає взагалі. Сьогодні це прописна істина. Тому будь-яка компанія, яка не тільки хоче продавати онлайн, але в принципі розвиватися і бути впізнаваною, повинна мати сайт.

Намагаючись вирішити цю задачу, багато створюють свої сайти на конструкторах. На перший погляд це логічно. Конструктор сайтів — досить простий і інтуїтивно зрозумілий інструмент, який дозволяє самостійно створити веб-ресурс без знання мов програмування. Тому, хто скористався ним, спочатку може здатися, що він «хакнул систему»: виявилося, що сайт можна створити за лічені дні, витративши на це або трохи, або зовсім нічого. Але дуже швидко також виявляється, що сайт погано справляється зі своєю основною функцією. А саме – не продає або робить це дуже погано. Чому так часто відбувається, розберемося, вдавшись до аналогії.

Уявіть, що вам дуже потрібно відкрити не інтернет-, а реальний магазин, тому що товар вже закуплено і повинен приносити прибуток. Є два варіанти вирішення: або оренда приміщення, або його покупка. Зрозуміло, що перший дешевше і швидше, тому що не потрібно багато інвестувати в нерухомість, оформляти документи на право власності та робити ремонт з нуля. Але є і мінус. Господар помешкання прописав в договорі вигідні тільки йому умови оренди, а саме приміщення складно переобладнати під потреби вашого бізнесу. Крім того, воно знаходиться поруч з вашими конкурентами, а торговий центр розташований на околиці, через що незручно добиратися покупцям. У цьому випадку відповідь на питання «Чому магазин погано продає?» стає очевидним. Однак чи можна з цього робити висновок, що оренда — це погане рішення? Звичайно, ні. Є багато ситуацій, коли вона буде краще покупки, при цьому продажі можна збільшувати за рахунок інвестицій в маркетинг.

Тепер, коли з аналогіями розібралися, давайте перейдемо до розбору переваг і недоліків справжніх сайтів, створених на конструкторах, а також способи їх просування.

 

Переваги та недоліки сайтів на конструкторах

Серед професіоналів, які займаються інтернет-маркетингом в цілому і просуванням онлайн-ресурсів зокрема, існує переконання, що в довгостроковій перспективі вести бізнес через сайт на конструкторі, так само як і вивести його в топ пошукової видачі, практично неможливо. Однак також вважається, що для деяких видів маркетингових завдань сайти на конструкторах підходять як ніщо інше краще.

Для чого краще використовувати сайти-конструктори:

  • для корпоративних сайтів і сайтів-візиток;
  • для сайтів-вітрин;
  • для Лендінзі;
  • для промо заходів;
  • для тестування ніші, послуги чи товару;для корпоративных сайтов и сайтов-визиток;
  • для просування тільки за рахунок контекстної реклами;
  • для SEO-просування в дуже вузькій спеціалізованої ніші з низькою конкуренцією;
  • як доповнення до основного сайту;
  • для просування домену та збору трафіку з брендових запитів;
  • при обмеженому бюджеті.

Можна навіть припустити, що конструктори сайтів спочатку для цього і були створені. У всякому разі про це говорять їх плюси.

Переваги конструкторів сайтів

До переваг конструкторів відноситься:

  • низька ціна створення сайту без необхідності розробляти його з нуля;
  • швидкий запуск від декількох годин до декількох днів;
  • відсутність необхідності в спеціальних знаннях для роботи з адмін-панеллю;
  • розміщення контенту за допомогою готових шаблонів і блоків;
  • набір готових дизайн-рішень;
  • адаптивність інтерфейсу під різні види користувача пристроїв;
  • автоматичне створення файлів sitemap.xml і robots.txt.

З одного боку вони набагато прискорюють і спрощують маркетингові процеси, але з іншого — вони ж позбавляють багатьох можливостей просування.

Недоліки конструкторів сайтів

На жаль, недоліків у цього інструменту більше, ніж переваг. Якщо ви все ж вирішили створити свій сайт на конструкторі, то їх необхідно враховувати. Це:

  • зайвий код сайту, який генерується самим конструктором, і від якого практично неможливо позбутися. Через це відсоток коду вашого (читайте, унікального) контенту дуже маленький;
  • неунікальність коду, при якому сторінки вашого сайту можуть бути ідентифіковані пошуковими системами як неякісні і дублюючі зміст чужого сайту. Це може привести до того, що сайт не буде враховуватися при ранжуванні і не потрапить в органічну видачу. Якщо вже зовсім просто, то Google не покаже його користувачеві, який буде шукати представлену на ньому послугу або товар;
  • в принципі більш низьке ранжування пошуковими системами, які традиційно віддають перевагу самопісний сайтам і сайтам на CMS;
  • обмежені показники завантаження і швидкодії сайту, що теж погано впливає на пошукове ранжування. Не кажучи вже про те, що користувач сам не буде чекати завантаження такого сайту;
  • обмежені можливості по SEO-оптимізації через закритй код, в т. ч. неможливість додати мета-теги, мікророзмітки, налаштувати редіректи, створити файли для AMP і турбо-сторінок. Хоча варто відзначити, що останнім часом в платних версіях деяких конструкторів з’явився розширений SEO-функціонал;
  • відсутність атрибуту rel = “canonical” на сторінках пагінацію;
  • неможливість внести зміни в файли sitemap.xml і robots.txt без звернення на підтримку платформи-конструктора;
  • неможливість додавати сторонні плагіни та модулі, які не передбачені конструктором;
  • неможливість додавати кастомізовані дизайн-рішення, через що практично неможливо вплинути на призначене для користувача поведінку і підвищити конверсію;
  • проблеми з налаштуванням цілей рекламної кампанії, які потрібно усувати, залучаючи підтримку;
  • аналогічні проблеми з налаштуванням аналітики;
  • неможливість або незручність при адмініструванні багатосторінкових сайтів, часта відсутність фільтрів під категорії товарів;
  • періодичні оновлення основного коду самого майданчика-конструктора, через що може порушитися структура і інтерфейс вашого сайту.

Відзначимо, що мінуси конструкторів сайтів в основному стосуються безкоштовного пошукового просування (SEO), і тільки один — платного (PPC). Та й то не через програмних обмежень, як з-за можливих багів платформ. А звідси можна зробити висновок, що найкраще для просування сайтів на конструкторах підходить контекстна реклама.

Якщо ви все ж не плануєте списувати з рахунків SEO-просування сайту на конструкторі, то після настройки всіх вбудованих в нього інструментів внутрішньої оптимізації озаботьтесь якістю контенту. Саме він, при фактичній неможливості використовувати технічне SEO, може допомогти пробитися в топ органічної пошукової видачі. А для цього знадобиться грамотний копірайтер і хороший SEO-фахівець, який правильно збере семантичне ядро. І в Webpromo такі є!

Почніть якісне SEO-просування з Webpromo!

Дізнайтеся вартість, терміни і перелік робіт для вашого проєкту

    Останні матеріали рубрики

    Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

    SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності