Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами
04.06.2021
З 3 серпня Google дозволить на своїй платформі рекламувати кріптовалютні біржі і гаманці. Про це повідомляє Decrypt. Однак для запуску рекламних кампаній рекламодавцям цієї сфери необхідно буде пройти сертифікацію в рамках оновленої рекламної політики.
Відзначимо, що нововведення знімає раніше прийняте обмеження. Так, в 2018 році сайти Google і Facebook одноголосно прийняли рішення про заборону кріптовалютной реклами. Тепер же компанії в кріптовалютной галузі зможуть розміщувати рекламу в Google, якщо «продукти і реклама відповідають місцевим законам і галузевим стандартам, а обліковий запис сертифікована Google».
Важливо! На даний момент «зелене світло» для реклами криптовалюта на платформі Google діє тільки в США і Японії.
Інші умови реклами кріптовалютних бірж і гаманців з 2021 року:
- компанія повинна бути зареєстрована в FinCEN як надає грошові послуги;
- потрібно числиться відправником коштів хоча б в одному з штатів США або бути зареєстрованим в федеральному банку або банку штату;
- заборонена реклама протоколів DeFi і ICO;
- заборонена реклама сервісів, пов’язаних з DeFi (серед них кріптозайми, пули ліквідності токенов, нерегульовані DApps, незахищені гаманці).
Якщо у кріптобіржі вже є сертифікація Google, то їй все одно необхідно подати заявку та пройти повторну сертифікацію вже за новими правилами.
Детальніше про нову рекламну політику фінансових продуктів і послуг ви можете прочитати в Довідці Google.
Також раніше ми повідомляли про те, що Google Ads вніс зміну в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.