Головна » Блог » Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами

Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами

04.06.2021

Ольга Коцофане


З 3 серпня Google дозволить на своїй платформі рекламувати кріптовалютні біржі і гаманці. Про це повідомляє Decrypt. Однак для запуску рекламних кампаній рекламодавцям цієї сфери необхідно буде пройти сертифікацію в рамках оновленої рекламної політики.

Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами



Відзначимо, що нововведення знімає раніше прийняте обмеження. Так, в 2018 році сайти Google і Facebook одноголосно прийняли рішення про заборону кріптовалютной реклами. Тепер же компанії в кріптовалютной галузі зможуть розміщувати рекламу в Google, якщо «продукти і реклама відповідають місцевим законам і галузевим стандартам, а обліковий запис сертифікована Google».

Важливо! На даний момент «зелене світло» для реклами криптовалюта на платформі Google діє тільки в США і Японії.

Інші умови реклами кріптовалютних бірж і гаманців з 2021 року:

  • компанія повинна бути зареєстрована в FinCEN як надає грошові послуги;
  • потрібно числиться відправником коштів хоча б в одному з штатів США або бути зареєстрованим в федеральному банку або банку штату;
  • заборонена реклама протоколів DeFi і ICO;
  • заборонена реклама сервісів, пов’язаних з DeFi (серед них кріптозайми, пули ліквідності токенов, нерегульовані DApps, незахищені гаманці).

Якщо у кріптобіржі вже є сертифікація Google, то їй все одно необхідно подати заявку та пройти повторну сертифікацію вже за новими правилами.

Детальніше про нову рекламну політику фінансових продуктів і послуг ви можете прочитати в Довідці Google.

Також раніше ми повідомляли про те, що Google Ads вніс зміну в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності