Головна » Блог » Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами

Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами

04.06.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 3 серпня Google дозволить на своїй платформі рекламувати кріптовалютні біржі і гаманці. Про це повідомляє Decrypt. Однак для запуску рекламних кампаній рекламодавцям цієї сфери необхідно буде пройти сертифікацію в рамках оновленої рекламної політики.

Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами



Відзначимо, що нововведення знімає раніше прийняте обмеження. Так, в 2018 році сайти Google і Facebook одноголосно прийняли рішення про заборону кріптовалютной реклами. Тепер же компанії в кріптовалютной галузі зможуть розміщувати рекламу в Google, якщо «продукти і реклама відповідають місцевим законам і галузевим стандартам, а обліковий запис сертифікована Google».

Важливо! На даний момент «зелене світло» для реклами криптовалюта на платформі Google діє тільки в США і Японії.

Інші умови реклами кріптовалютних бірж і гаманців з 2021 року:

  • компанія повинна бути зареєстрована в FinCEN як надає грошові послуги;
  • потрібно числиться відправником коштів хоча б в одному з штатів США або бути зареєстрованим в федеральному банку або банку штату;
  • заборонена реклама протоколів DeFi і ICO;
  • заборонена реклама сервісів, пов’язаних з DeFi (серед них кріптозайми, пули ліквідності токенов, нерегульовані DApps, незахищені гаманці).

Якщо у кріптобіржі вже є сертифікація Google, то їй все одно необхідно подати заявку та пройти повторну сертифікацію вже за новими правилами.

Детальніше про нову рекламну політику фінансових продуктів і послуг ви можете прочитати в Довідці Google.

Також раніше ми повідомляли про те, що Google Ads вніс зміну в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті