Головна » Блог » Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами

Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами

04.06.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 3 серпня Google дозволить на своїй платформі рекламувати кріптовалютні біржі і гаманці. Про це повідомляє Decrypt. Однак для запуску рекламних кампаній рекламодавцям цієї сфери необхідно буде пройти сертифікацію в рамках оновленої рекламної політики.

Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами



Відзначимо, що нововведення знімає раніше прийняте обмеження. Так, в 2018 році сайти Google і Facebook одноголосно прийняли рішення про заборону кріптовалютной реклами. Тепер же компанії в кріптовалютной галузі зможуть розміщувати рекламу в Google, якщо «продукти і реклама відповідають місцевим законам і галузевим стандартам, а обліковий запис сертифікована Google».

Важливо! На даний момент «зелене світло» для реклами криптовалюта на платформі Google діє тільки в США і Японії.

Інші умови реклами кріптовалютних бірж і гаманців з 2021 року:

  • компанія повинна бути зареєстрована в FinCEN як надає грошові послуги;
  • потрібно числиться відправником коштів хоча б в одному з штатів США або бути зареєстрованим в федеральному банку або банку штату;
  • заборонена реклама протоколів DeFi і ICO;
  • заборонена реклама сервісів, пов’язаних з DeFi (серед них кріптозайми, пули ліквідності токенов, нерегульовані DApps, незахищені гаманці).

Якщо у кріптобіржі вже є сертифікація Google, то їй все одно необхідно подати заявку та пройти повторну сертифікацію вже за новими правилами.

Детальніше про нову рекламну політику фінансових продуктів і послуг ви можете прочитати в Довідці Google.

Також раніше ми повідомляли про те, що Google Ads вніс зміну в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті