Головна » Блог » 3 передові методи автоматизації Google Ads

3 передові методи автоматизації Google Ads

06.06.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google випустив посібник з автоматизації пошукової реклами, де фахівці поділилися передовими методами використання автоматизації для залучення клієнтів.

методы автоматизации Google Ads



Це нове керівництво стосується проблем, пов’язаних із автоматизацією. Google презентував великий документ на 28 сторінок під назвою «Розкрити потенціал пошуку: внутрішня автоматизація пошуку за допомогою Google Ads»

Рекомендація 1: Стратегія ключових слів із широкою відповідністю

У суспільстві рекламодавців існує припущення, що ключові слова з широкою відповідністю вимагають більших витрат на рекламу, але не досягають бажаних результатів, призводять до нерелевантних кліків. Google намагається допомогти користувачам краще зрозуміти, чому вони повинні використовувати їх, правильно вибирати стратегію призначення ставок.

Google заявляє: «Ключові слова із широкою відповідністю найкраще працюють із інтелектуальним призначенням ставок. Це гарантує, що ви робите ставки лише на пошуки, які працюватимуть для вас».

Рекомендація 2: Стратегія інтелектуального призначення ставок

Google стверджує, що розвиток автоматизації та машинного навчання дозволить спростити настроювання рекламних кампаній та керування ними. У посібнику можна знайти детальне пояснення, чому краще використовувати інтелектуальну структуру призначення ставок з широкими ключовими словами.

Рекомендація 3: Адаптивні пошукові оголошення

Google радить «використовувати кілька заголовків та описів для автоматичного створення та показу релевантних оголошень для кожного запиту на основі сигналів часу аукціону». Адаптивні пошукові оголошення допускають певний рівень автоматизації, але не більше заданих параметрів. Рекламодавець може зберігати контроль над оголошеннями, створюючи кілька заголовків та описів. У свою чергу, Google зможе показувати найбільш релевантну комбінацію вашій цільовій аудиторії.

 

Чому важливо?

Google докладає зусиль для того, щоб користувачі зрозуміли автоматизацію. Також це спроба залучити більше людей не тільки до того, щоб вони застосовували найкращі методи, але також, щоб побачити позитивні результати рекламних кампаній.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності