3 передові методи автоматизації Google Ads
06.06.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google випустив посібник з автоматизації пошукової реклами, де фахівці поділилися передовими методами використання автоматизації для залучення клієнтів.
Це нове керівництво стосується проблем, пов’язаних із автоматизацією. Google презентував великий документ на 28 сторінок під назвою «Розкрити потенціал пошуку: внутрішня автоматизація пошуку за допомогою Google Ads»
Рекомендація 1: Стратегія ключових слів із широкою відповідністю
У суспільстві рекламодавців існує припущення, що ключові слова з широкою відповідністю вимагають більших витрат на рекламу, але не досягають бажаних результатів, призводять до нерелевантних кліків. Google намагається допомогти користувачам краще зрозуміти, чому вони повинні використовувати їх, правильно вибирати стратегію призначення ставок.
Google заявляє: «Ключові слова із широкою відповідністю найкраще працюють із інтелектуальним призначенням ставок. Це гарантує, що ви робите ставки лише на пошуки, які працюватимуть для вас».
Рекомендація 2: Стратегія інтелектуального призначення ставок
Google стверджує, що розвиток автоматизації та машинного навчання дозволить спростити настроювання рекламних кампаній та керування ними. У посібнику можна знайти детальне пояснення, чому краще використовувати інтелектуальну структуру призначення ставок з широкими ключовими словами.
Рекомендація 3: Адаптивні пошукові оголошення
Google радить «використовувати кілька заголовків та описів для автоматичного створення та показу релевантних оголошень для кожного запиту на основі сигналів часу аукціону». Адаптивні пошукові оголошення допускають певний рівень автоматизації, але не більше заданих параметрів. Рекламодавець може зберігати контроль над оголошеннями, створюючи кілька заголовків та описів. У свою чергу, Google зможе показувати найбільш релевантну комбінацію вашій цільовій аудиторії.
Чому важливо?
Google докладає зусиль для того, щоб користувачі зрозуміли автоматизацію. Також це спроба залучити більше людей не тільки до того, щоб вони застосовували найкращі методи, але також, щоб побачити позитивні результати рекламних кампаній.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року;
- Google ділиться баченням та стратегією Google Ads на найближчі кілька років;
- Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.