Головна » Блог » 3 зміни в Google Merchant Center

3 зміни в Google Merchant Center

07.06.2022

Катя Лифиренко


У другому кварталі цього року Google оголосив про низку змін у Merchant Center, на які варто звернути увагу.

Google Merchant Center



Короткий огляд нових функцій:

1. Атрибут «пауза»

У квітні Google представив атрибут «пауза». Ця функція дозволяє тимчасово призупиняти рекламу, не використовуючи атрибут «out_of_stock» або «availability».

Ця зміна була необхідною, тому що у ряді випадків роздрібному продавцю не вигідно повністю зупиняти рекламу, оскільки товар знову буде доступний для покупки найближчим часом.

2. Дати доступності товарів для замовлення

Цього місяця для всіх товарів з атрибутом «відкладене замовлення» або «попереднє замовлення» необхідно буде вказати час, коли товар знову з’явиться на складі, використовуючи функцію «дата доступності». Термін можна вказувати до одного року, після закінчення цього періоду товари можуть бути відхилені.

3. Непідтримуваний контент для покупок

З цього місяця Google оновив свою політику змісту покупок, що не підтримуються, виділивши при цьому опис характеристик велосипедів з електромоторами.

Google стверджує

«Як і раніше буде дозволено продаж електровелосипедів, якщо їх максимальна швидкість з увімкненим двигуном не перевищує 25 км/год (15,5 миль/год). Проте тепер в інформації про такі товари необхідно вказувати швидкість велосипеда. Ці відомості мають бути подані на цільовій сторінці. Відсутність даних про швидкість буде вважатися порушенням правил і призводитиме до відхилення товару.»

Повний список непідтримуваного контенту можна знайти у довідці Google.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності