TikTok Shop — нова платформа для збільшення продажів через соціальну мережу
28.04.2023
TikTok Shop дозволить брендам продавати товари користувачам безпосередньо в соціальній мережі за допомогою відео контенту, прямих трансляцій чи вкладки профілю демонстрації товару. TikTok Shop вже доступний для деяких країн у тестовому режимі.
Аудиторія TikTok нараховує більше 1 млрд користувачів. Більшість відкривають для себе нові бренди саме через цю соціальну мережу, а хештег #tiktokmademebuyit набирає популярності. Не дивно, що платформа вирішила запустити власний TikTok Shop для збільшення продажів.
Функція знаходиться на ранній стадії тестування і доступна поки у США, Великобританії, Індонезії, Малайзії, Таїланді, Філіппінах, В’єтнамі та Сінгапурі.
Як це працює?
Бренди можуть співпрацювати з творцями контенту, щоб збільшити продажі TikTok Shop через ексклюзивний афілійований ринок (співпраця у просуванні товари чи послуги).
Для цього можна стати партнером свого улюбленого бренду. Після схвалення бренд дозволяє рекламувати продукти аудиторії. Людині, яка створює контент, має бути не менше 18 років і мати понад 5 тис. фоловерів. У випадку успішної продажі товару чи послуги, він отримує комісію.
TikTok також отримуватиме частину комісіъ з кожного продажу. При цьому платформа буде слідкувати за тим, щоб вміст TikTok Shop досягав аудиторії, яка, скоріш за все, зробить покупку.
TikTok пропонує пройти навчання в Академії, де зібрані відеокурси та посібники для відкриття та розвитку свого бізнесу в TikTok Shop.