Головна » Блог » Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

14.12.2020

Ольга Коцофане


Днями команда Google AdSense заявила про те, що припиняє підтримку рекламних блоків з посиланнями. До них відносяться обидва типи оголошень з активним лінком – фіксованого розміру і адаптивні. Замість них Google зосередить свою думку на інших доступних форматах оголошень.

 

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

Так, все медійні рекламні блоки з посиланням по можливості будуть перетворені в медійні оголошення без посилань. В кінці назви просто з’явиться напис про те, що раніше там було посилання.

Блоки фіксованого розміру з лінком будуть згорнуті. В іншому випадку, на їх місці просто буде пусте оголошення. Тому Google рекомендує рекламодавцям заздалегідь перейти на автоматичні, медійні, нативні або адаптивні рекламні блоки.

Зміни вступлять в силу з 10 березня 2021 року. З цього дня створення рекламних блоків з посиланнями стане неможливим для рекламодавців.

Google Ads відмовився від оголошень з посиланнями

Основним фактором, який спровокував Google AdSense відмовитися від оголошень з посиланнями, став негативний досвід користувачів і рекламодавців. Крім того, сам видавець в особі майданчики зазнавав збитків, так як користувач переходив на тематичну сторінку шляхом кліка не по оголошенню, а за посиланням.

Інші новини PPC в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті