Главная » Блог » Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

Днями команда Google AdSense заявила про те, що припиняє підтримку рекламних блоків з посиланнями. До них відносяться обидва типи оголошень з активним лінком – фіксованого розміру і адаптивні. Замість них Google зосередить свою думку на інших доступних форматах оголошень.

 

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

Так, все медійні рекламні блоки з посиланням по можливості будуть перетворені в медійні оголошення без посилань. В кінці назви просто з’явиться напис про те, що раніше там було посилання.

Блоки фіксованого розміру з лінком будуть згорнуті. В іншому випадку, на їх місці просто буде пусте оголошення. Тому Google рекомендує рекламодавцям заздалегідь перейти на автоматичні, медійні, нативні або адаптивні рекламні блоки.

Зміни вступлять в силу з 10 березня 2021 року. З цього дня створення рекламних блоків з посиланнями стане неможливим для рекламодавців.

Google Ads відмовився від оголошень з посиланнями

Основним фактором, який спровокував Google AdSense відмовитися від оголошень з посиланнями, став негативний досвід користувачів і рекламодавців. Крім того, сам видавець в особі майданчики зазнавав збитків, так як користувач переходив на тематичну сторінку шляхом кліка не по оголошенню, а за посиланням.

Інші новини PPC в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

В Google Analytics 4 появилась новая метрика - прогнозируемый доход

В Google Analytics 4 появилась новая прогнозируемая метрика

Google сообщил, что в Google Analytics 4 появилась новая метрика ― «Прогнозируемый доход». Что это такое и как использовать данные в работе,...

Виды рекламы на YouTube

Виды рекламы на YouTube: описание, плюсы и минусы

Ежемесячно YouTube посещает более 2 млрд уникальных пользователей. Это делает площадку одной из крупнейших социальных сетей в мире, а...

Google проводить бета-тестування показу коротких відео з Instagram і TikTok в пошуковій видачі

Google проводить бета-тестування показу коротких відео з...

У бізнесу з'явилася ще одна причина завести аккаунт в TikTok і не ігнорувати розширення Reels в Instagram - Google Search тестує показ коротких відео з...

Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка замовлення

Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка...

З травня 2019 року Google тестує функцію онлайн замовлення в Google Картах. Вона дає можливість користувачам замовити їжу на винос або...

Остались вопросы?
Наши эксперты готовы ответить на них

Свяжитесь по указанному ниже телефону с нашим менеджером или воспользуйтесь услугой “Перезвонить мне”. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті