Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями
14.12.2020
Днями команда Google AdSense заявила про те, що припиняє підтримку рекламних блоків з посиланнями. До них відносяться обидва типи оголошень з активним лінком – фіксованого розміру і адаптивні. Замість них Google зосередить свою думку на інших доступних форматах оголошень.

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями
Так, все медійні рекламні блоки з посиланням по можливості будуть перетворені в медійні оголошення без посилань. В кінці назви просто з’явиться напис про те, що раніше там було посилання.
Блоки фіксованого розміру з лінком будуть згорнуті. В іншому випадку, на їх місці просто буде пусте оголошення. Тому Google рекомендує рекламодавцям заздалегідь перейти на автоматичні, медійні, нативні або адаптивні рекламні блоки.
Зміни вступлять в силу з 10 березня 2021 року. З цього дня створення рекламних блоків з посиланнями стане неможливим для рекламодавців.
Основним фактором, який спровокував Google AdSense відмовитися від оголошень з посиланнями, став негативний досвід користувачів і рекламодавців. Крім того, сам видавець в особі майданчики зазнавав збитків, так як користувач переходив на тематичну сторінку шляхом кліка не по оголошенню, а за посиланням.
Інші новини PPC в блозі Webpromo:
- Аудіореклама на YouTube як можливість охопити аудиалов. Як запустити, які вимоги до оголошень і переваги нового формату;
- Просування мобільного додатка «UKRSIB Online». Зниження ціни за установку для IOS в 3 рази за допомогою нового джерела. Кейс Ukrsibbank BNP Paribas Group .;
- Тренди PPC на 2021 рік: що буде актуально в Google Ads та Facebook Ads.