Головна » Блог » Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

14.12.2020

Ольга Коцофане


Днями команда Google AdSense заявила про те, що припиняє підтримку рекламних блоків з посиланнями. До них відносяться обидва типи оголошень з активним лінком – фіксованого розміру і адаптивні. Замість них Google зосередить свою думку на інших доступних форматах оголошень.

 

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

Так, все медійні рекламні блоки з посиланням по можливості будуть перетворені в медійні оголошення без посилань. В кінці назви просто з’явиться напис про те, що раніше там було посилання.

Блоки фіксованого розміру з лінком будуть згорнуті. В іншому випадку, на їх місці просто буде пусте оголошення. Тому Google рекомендує рекламодавцям заздалегідь перейти на автоматичні, медійні, нативні або адаптивні рекламні блоки.

Зміни вступлять в силу з 10 березня 2021 року. З цього дня створення рекламних блоків з посиланнями стане неможливим для рекламодавців.

Google Ads відмовився від оголошень з посиланнями

Основним фактором, який спровокував Google AdSense відмовитися від оголошень з посиланнями, став негативний досвід користувачів і рекламодавців. Крім того, сам видавець в особі майданчики зазнавав збитків, так як користувач переходив на тематичну сторінку шляхом кліка не по оголошенню, а за посиланням.

Інші новини PPC в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті