Головна » Блог » Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

Призначений для користувача досвід переміг: Google AdSense відмовився від оголошень з посиланнями

14.12.2020

Ольга Коцофанэ редактор блогу Webpromo | Ольга Коцофане


Днями команда Google AdSense заявила про те, що припиняє підтримку рекламних блоків з посиланнями. До них відносяться обидва типи оголошень з активним лінком – фіксованого розміру і адаптивні. Замість них Google зосередить свою думку на інших доступних форматах оголошень.

 

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

В 2021 році Google AdSense припиняє підтримку оголошень з посиланнями

Так, все медійні рекламні блоки з посиланням по можливості будуть перетворені в медійні оголошення без посилань. В кінці назви просто з’явиться напис про те, що раніше там було посилання.

Блоки фіксованого розміру з лінком будуть згорнуті. В іншому випадку, на їх місці просто буде пусте оголошення. Тому Google рекомендує рекламодавцям заздалегідь перейти на автоматичні, медійні, нативні або адаптивні рекламні блоки.

Зміни вступлять в силу з 10 березня 2021 року. З цього дня створення рекламних блоків з посиланнями стане неможливим для рекламодавців.

Google Ads відмовився від оголошень з посиланнями

Основним фактором, який спровокував Google AdSense відмовитися від оголошень з посиланнями, став негативний досвід користувачів і рекламодавців. Крім того, сам видавець в особі майданчики зазнавав збитків, так як користувач переходив на тематичну сторінку шляхом кліка не по оголошенню, а за посиланням.

Інші новини PPC в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

кейс по розробці сайту

Як за 2 тижні з нуля створити успішний бренд для бізнесу в...

Новий кейс від спеціалістів Webpromo! Розповідаємо історію створення бізнесу з нуля, починаючи від зародження до успішних продажів в...

Рекламний ринок України

Ринок української медійної реклами скоротився на 63% —...

За дослідженнями Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2022 році об’єми рекламно-комунікаційного ринку в Україні знизились на 63%

Кращі застосунки 2022 за версією Google Play

Застосунки 2022 року: Google Play визначив переможців

Компанія Google опублікувала список кращих додатків та ігор, доступних для скачування у Play Маркет

пошукові запити українців в Google

Що українці найчастіше шукали в інтернеті цього року:...

Що найчастіше гуглили українці цього року? Google підвів щорічні підсумки та поділився статистикою

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності