Головна » Блог » Популярні способи економії серед покупців у 2021 році

Популярні способи економії серед покупців у 2021 році

25.08.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Аналітики Picodi провели інтернет-опитування серед українських покупців щоб дізнатися, як вони ставляться до знижок і розпродажів, а також визначити найпопулярніші способи економії в 2021 році.

Зміст:

  1. На яких товарах і чому економлять споживачі в 2021 році
  2. Популярні методи економії серед покупців
  3. Ставлення покупців до рекламних повідомлень
  4. Висновки

На чому економлять споживачі в 2021 році? Де дізнаються і чому купують товари зі знижкою? Які популярні способи економії використовують? Як клієнти ставляться до рекламних повідомлень? Про все це розповідаємо в дослідженні команди аналітиків, проведеному в липні 2021 року.

На чому економлять споживачі в 2021 році? Де дізнаються і чому купують товари зі знижкою? Які популярні способи економії використовують? Як клієнти ставляться до рекламних повідомлень? Про все це розповідаємо в дослідженні команди аналітиків, проведеному в липні 2021 року.



 

На яких товарах і чому економлять споживачі в 2021 році

82% опитаних зізналися, що протягом останнього року вони частіше купували товари під час розпродажів.

Пропонуємо подивитися інфографіку дослідження, яка показує, що найохочіше купують українці під час розпродажів, а покупку яких товарів готові відкласти до зниження ціни.

82% опитаних зізналися, що протягом останнього року вони частіше купували товари під час розпродажів. Пропонуємо подивитися інфографіку дослідження, яка показує, що найохочіше купують українці під час розпродажів, а покупку яких товарів готові “відкласти” до зниження ціни.

З метою економії покупці найчастіше використовують акції для продуктів, одягу і взуття, косметики і парфумерії. Водночас, найрідше звертають увагу на ліки, прикраси та автомобілі (або автозапчастини).

Чому споживачі купують акційні товари? Саме тому, що завдяки знижкам і акціям можна добре заощадити, познайомитися з новими брендами і товарами. Покупці також вважають початкову ціну занадто завищеною.

Також 8% жінок і 19% чоловіків здійснюють покупки, не замислюючись про знижки і не використовуючи різні способи економії, тому що вважають: продукти хорошої якості вартують зазначених цін.

46% мужчин и 60% женщин считают скидки и акции хорошим способом экономии, а самыми популярными из них называют — кешбэк сервисы, купонные сервисы и сайты сравнения цен.

 

 

Популярні способи економії серед покупців

46% чоловіків і 60% жінок вважають знижки та акції хорошим способом заощадити, а найпопулярнішими з методів економії називають кешбек сервіси, сервіси купонів та сайти для порівняння цін.

Пропонуємо подивитися інфографіку дослідження, яка показує, які методи економії використовують покупці і де вони найчастіше знаходять товари зі знижками.

46% чоловіків і 60% жінок вважають знижки та акції хорошим способом економії, а найпопулярнішими з них називають — кешбек сервіси, сервіси купонів та сайти для порівняння цін. Пропонуємо подивитися інфографіку дослідження, яка показує, які способи економії використовують покупці і де вони найчастіше знаходять товари зі знижками.

Українські покупці в 2021 році найчастіше використовують:

  1. Кешбек сервіси (19% опитаних знають про ці сервіси і користуються ними регулярно, а 35% іноді);
  2. Сервіси купонів (12% анкетованих регулярно ними користуються, 36% іноді);
  3. Сайти для порівняння цін (регулярно заглядають 16% українських покупців, а 32% час від часу);
  4. Відділи з продуктами з коротким терміном придатності (12% користувачів знають і користуються ними регулярно, а 30% іноді);
  5. Каталоги магазинів (7% споживачів користуються постійно, а 14% рідше);
  6. Модулі для браузера (10% покупців користуються регулярно, а 10% іноді);
  7. Додатки для покупки нерозпроданих страв (8% користуються регулярно, а 11% рідко).

Українські покупці в 2021 році найчастіше використовують кешбек-сервіси, сервіси купонів та сайти для порівняння цін



 

Ставлення покупців до рекламних повідомлень

Дослідження Picodi показує, тільки 8% користувачів думають, що отримують зовсім небагато рекламних повідомлень, а більша частина анкетованих (47%) вважає кількість реклами прийнятна. При цьому 45% українців кажуть, що реклами забагато.

Дослідження Picodi показує, тільки 8% користувачів думають, що отримують зовсім небагато рекламних повідомлень, а більша частина анкетованих (47%) вважає кількість реклами прийнятна. При цьому 45% українців кажуть, що реклами забагато.

Покупці отримують рекламні повідомлення з таких джерел:

  1. Електронна пошта (в середньому 30 листів на тиждень);
  2. Пуш-повідомлення в браузері (26 разів на тиждень);
  3. Пуш-повідомлення від додатків у телефоні (споживачі бачать їх в середньому 25 разів на тиждень);
  4. Реклама по смс (19 разів на тиждень);
  5. Рекламні листівки в поштовій скриньці (13 разів на тиждень).

Найпопулярнішими способами отримання оголошень залишаються електронна пошта, пуш-повідомлення, смс та листівки в поштовій скриньці.



 

Висновки

Результати дослідження Picodi, проведеного в липні 2021 року показують, що:

  1. 46% чоловіків і 60% жінок вважають знижки та акції хорошим способом заощадити, а найпопулярнішими з методів економії кешбек сервіси, сервіси купонів та сайти для порівняння цін.
  2. Ставлення покупців до рекламних повідомлень в 47% прийнятне, а в 45% ні, і тільки 8% покупців вважають, що реклами не дуже багато.
  3. Найпопулярнішими способами отримання рекламних повідомлень залишаються електронна пошта, пуш-повідомлення, смс та листівки в поштовій скриньці.

 

Також читайте інші статті  вблозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті