14 лютого у TikTok: креативні рекомендації
10.02.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Соціальна мережа TikTok провела дослідження аудиторії на платформі, як користувачі сприймають День усіх закоханих, чим надихаються, що публікують, які теми порушуються. TikTok for Business пропонує кілька креативних ідей, як використати 14 лютого та зв’язати з ним свій бренд.
Статистика 14 лютого у TikTok
Згідно з опитуванням, більшість фоловерів у TikTok шукають натхнення, а також товари як ідею для подарунка.
Перевага присутності бренду на майданчику в тому, що багато хто має можливість дізнатися про ваш бренд. 56% опитаних підтвердили, що компанія TikTok допомагає відкривати нові товари.
Тому, користувачам хочеться бачити контент, присвячений Дню Святого Валентина та іншим тематичним святам, щоб почерпнути натхнення, закрити потреби при пошуку подарунків для коханих.
Популярні товари на 14 лютого в TikTok
Дослідження показало, які теми найбільше привертають увагу аудиторії до 14 лютого. Що хотіли б бачити передплатники у стрічці та у якому форматі?
Теми в TikTok до Дня всіх закоханих
- 14 лютого користувачі найчастіше публікують відео розпакування подарунків, святкування, валентинки.
- Діляться порадами, як краще організувати День Закоханих, створити романтичну атмосферу.
- Можна побачити відео, здавалося б на неочевидну тему – це домашні тварини та гаджети.
- Актуальною буде тема прояву любові до себе та близьких для тих, у кого не було цього дня другої половинки.
Креативні рекомендації TikTok for Business до Дня закоханих
TikTok for Business пропонує список актуальних тем, на основі яких бренди зможуть створювати креативи на своїх сторінках у соціальній мережі.
Основною темою залишається Любов та стосунки. Тут можна запропонувати тиктокерам оригінально уявити коханого/улюблену або краша (crash – у сучасному сленгу означає закохатися). У TikTok користувачі часто ставлять відповідний хештег під краш-роликами, що означає симпатію до об’єкта обожнювання. Крім цього, можна запропонувати 14 лютого продемонструвати зразкові відносини, іронічно розповісти про знайомство чи класичну лавсторі.
Ідеї для макіяжу, святкові образи. Ця тема підійде для одиноких аудиторії без пари. Запропонуйте передплатникам створити незвичайні тематичні образи, помінятись ролями з подругою, змагання. Можна використовувати гумор та креатив.
Парні тренди. Різні завдання для перевірки сумісності, інші дзвінки для пари ідеально підійдуть для 14 лютого.
Сміливо запускайте креативи до Дня Святого Валентина TikTok. Цікаві тематичні пропозиції однозначно набирають популярності. При цьому все виглядає природно та органічно у контексті тематики Дня всіх закоханих.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business;
- Історичне падіння акцій Facebook. Причини та наслідки;
- Оновлення для автосайтів: Google покаже рейтинг і відгуки в пошуковій видачі.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.