Головна » Блог » 14 лютого у TikTok: креативні рекомендації

14 лютого у TikTok: креативні рекомендації

10.02.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Соціальна мережа TikTok провела дослідження аудиторії на платформі, як користувачі сприймають День усіх закоханих, чим надихаються, що публікують, які теми порушуються. TikTok for Business пропонує кілька креативних ідей, як використати 14 лютого та зв’язати з ним свій бренд.

14 февраля в TikTok



 

Статистика 14 лютого у TikTok

Згідно з опитуванням, більшість фоловерів у TikTok шукають натхнення, а також товари як ідею для подарунка.

Статистика 14 февраля в TikTok

Перевага присутності бренду на майданчику в тому, що багато хто має можливість дізнатися про ваш бренд. 56% опитаних підтвердили, що компанія TikTok допомагає відкривати нові товари.

14 февраля в TikTok

Тому, користувачам хочеться бачити контент, присвячений Дню Святого Валентина та іншим тематичним святам, щоб почерпнути натхнення, закрити потреби при пошуку подарунків для коханих.

 

Популярні товари на 14 лютого в TikTok

Дослідження показало, які теми найбільше привертають увагу аудиторії до 14 лютого. Що хотіли б бачити передплатники у стрічці та у якому форматі?

14 февраля в TikTok

14 февраля в TikTok



 

Теми в TikTok до Дня всіх закоханих

  • 14 лютого користувачі найчастіше публікують відео розпакування подарунків, святкування, валентинки.
  • Діляться порадами, як краще організувати День Закоханих, створити романтичну атмосферу.
  • Можна побачити відео, здавалося б на неочевидну тему – це домашні тварини та гаджети.
  • Актуальною буде тема прояву любові до себе та близьких для тих, у кого не було цього дня другої половинки.

 

Креативні рекомендації TikTok for Business до Дня закоханих

TikTok for Business пропонує список актуальних тем, на основі яких бренди зможуть створювати креативи на своїх сторінках у соціальній мережі.

Основною темою залишається Любов та стосунки. Тут можна запропонувати тиктокерам оригінально уявити коханого/улюблену або краша (crash – у сучасному сленгу означає закохатися). У TikTok користувачі часто ставлять відповідний хештег під краш-роликами, що означає симпатію до об’єкта обожнювання. Крім цього, можна запропонувати 14 лютого продемонструвати зразкові відносини, іронічно розповісти про знайомство чи класичну лавсторі.

14 февраля в TikTok

Ідеї для макіяжу, святкові образи. Ця тема підійде для одиноких аудиторії без пари. Запропонуйте передплатникам створити незвичайні тематичні образи, помінятись ролями з подругою, змагання. Можна використовувати гумор та креатив.

14 февраля в TikTok

Парні тренди. Різні завдання для перевірки сумісності, інші дзвінки для пари ідеально підійдуть для 14 лютого.

14 февраля в TikTok

Сміливо запускайте креативи до Дня Святого Валентина TikTok. Цікаві тематичні пропозиції однозначно набирають популярності. При цьому все виглядає природно та органічно у контексті тематики Дня всіх закоханих.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.        

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності