Головна » Блог » Вау-новость! Google запустил 3D-объявления

Вау-новость! Google запустил 3D-объявления

10.07.2020

Ольга Коцофанэ


10.07.2020


Встречайте новый рекламный формат от Google ‒ Swirl. Он представляет собой интерактивные 3D-объявления с эффектом присутствия. Пользователи смогут всеми способами взаимодействовать с продуктом в рекламе: поворачивать, приближать, растягивать.

Возможность создавать 3D-креативы в Google уже доступна в сервисе «Дисплей и Видео 360» во всем мире. Для этого необходимо загрузить готовые трехмерные материалы в инструмент Google Web Designer, а затем применить шаблоны Swirl. Дополнительно можно публиковать фотореалистичные изображения в высоком качестве и вносить настройки на 3D-платформе Poly от Google. 

Некоторые из брендов успели протестировать 3D-объявления и получить результаты. Так, вовлеченность пользователей, которым показывали рекламу выросла в несколько раз:

  • у Purina (корма для животных) – в 6 раз;
  • у Nissan (автомобили) – в 8 раз; 
  • у Adidas (одежда и обувь) в Латинской Америке – в 4 раза. 

Делаем вывод, что новый формат позволяет лучше иллюстрировать характеристики продукта, его функции и принцип работы.

Если вы еще не внедрили Swirl в своем бизнесе, наши специалисты помогут решить эту проблему. Просто оставьте заявку на видеорекламу и специалисты Webpromo свяжутся с вами.

Последние материалы рубрики

6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Компанії нарощують брендовий трафік — трафік,...

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про...

Як правильно оформити сторінку «Про нас»? Ми розповімо про шести ключових елементах, які можна інтегрувати на сторінку, а також...

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше...

При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі в суспільстві. Люди масово прийшли в Інтернет, щоб задовольняти свої базові потреби:...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті