Головна » Блог » Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про енергетичну кризу

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про енергетичну кризу

02.12.2022

Юрій Телець


Віденська банківська група Erste Bank, яка відома своїми щорічними святковими кампаніями, презентувала новий різдвяний анімаційний ролик «Вірю в Різдво».

У ньому глядачі бачать чоловіка, який так само, як колись Грінч, планує зіпсувати новорічні свята мешканцям маленького села. Зокрема, він зливає бензин із автомобільних бензобаків, ріже коробки електропередачі й навіть нищить систему теплопостачання. Як наслідок, усі жителі селища опиняються в енергетичній кризі.

Проте навіть така критична ситуація не впливає на рішучість мешканців відсвяткувати Різдво. Саме тому вони вирішують зібратися разом, підняти одне одному настрій і насолодитися новорічною атмосферою.

«Цьогорічна реклама стосується всіх нас і багатьох проблем, з якими зараз стикається суспільство. У важкі часи сильні громади – це ті, у яких люди допомагають одне одному. Це те, що ми хочемо показати в #believeinchristmas. Зближення – ось що насправді означає Різдво», – розповідає Маріо Штадлер, керівник відділу управління брендом групи та комунікацій Erste Group.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності