Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про енергетичну кризу
02.12.2022
Віденська банківська група Erste Bank, яка відома своїми щорічними святковими кампаніями, презентувала новий різдвяний анімаційний ролик «Вірю в Різдво».
У ньому глядачі бачать чоловіка, який так само, як колись Грінч, планує зіпсувати новорічні свята мешканцям маленького села. Зокрема, він зливає бензин із автомобільних бензобаків, ріже коробки електропередачі й навіть нищить систему теплопостачання. Як наслідок, усі жителі селища опиняються в енергетичній кризі.
Проте навіть така критична ситуація не впливає на рішучість мешканців відсвяткувати Різдво. Саме тому вони вирішують зібратися разом, підняти одне одному настрій і насолодитися новорічною атмосферою.
«Цьогорічна реклама стосується всіх нас і багатьох проблем, з якими зараз стикається суспільство. У важкі часи сильні громади – це ті, у яких люди допомагають одне одному. Це те, що ми хочемо показати в #believeinchristmas. Зближення – ось що насправді означає Різдво», – розповідає Маріо Штадлер, керівник відділу управління брендом групи та комунікацій Erste Group.