Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати

Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати

14.12.2022

Юрій Телець


Пошук свого місця на сторінках результатів пошукової системи (Search Engine Result Page; SERP) – це битва за увагу споживачів. За такої кількості варіантів посилань будь-яка додаткова інформація та візуальна складова мають вирішальне значення, оскільки допомагають користувачу з вибором його кліка. Саме тому SEO-фахівцям важливо приділити увагу розширеним сніпетам, які є ефективним інструментом збільшення видимості та залучення потенційних клієнтів.

Зміст:

Висновок

 

Що таке розширені сніпети

Розширені сніпети (rich snippet) – це результати пошуку Google, що містять більше інформації, ніж стандартний результат. Вони більш привабливі візуально і тому мають більш високий рейтинг кліків (Click-Through Rate; CTR). Типовими прикладами є огляди, інструкції та рецепти.

Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати Джерело: https://www.google.com

Відображаються розширені сніпети лише на сторінках з певним типом інформації. Окрім цього, вони можуть змінюватися залежно від виду пристрою, на якому ви працюєте.

 

У чому різниця між розширеними сніпетами та розширеними результатами

Аналіз маркетингових досліджень щодо цього питання свідчить, що нині повноцінно ще не сформувалася модель відмінності цих двох термінів. Однак відрізнити їх один від одного все ж таки можливо.

Розширений сніпет – це покращений результат звичайного пошуку. Він привабливіший, оскільки містить додаткову інформацію у вигляді описів, оцінки, місця розташування тощо.

Розширений результат (featured snippet) – це відповідь на запит, яка з’являється над результатами звичайного пошуку нульової позиції (нульова видача). У цьому разі інформація отримується з релевантних структурованих даних та подається у формі абзацу, списку або таблиці.

Як бачимо, розширений сніпет можна вважати різновидом розширеного результату.



 

Як розширені сніпети допомогають SEO

Однією з переваг розширеного сніпету є зниження показника відмов (bounce rate; BR). Він показує відсоток користувачів, які залишили сайт після першого перегляду сторінки. Оскільки розширений сніпет створює приємне враження як візуально, так і за інформаційним наповненням, шанси, що клієнт зацікавиться вашими послугами або продукцією і залишиться на сайті, збільшуються.

Також ми вже згадували, що розширені сніпети сприяють підвищенню CTR. Візуальні посилення привертають увагу більше, ніж інші фрагменти, оскільки вони виділяються. Унаслідок цього користувачі з більшою ймовірністю натискають саме на них. Водночас додатковий обсяг інформації потрібен для того, що вебсайт викликав з боку клієнтів більше довіри і, відповідно, збільшував продаж.

Приклад: змоделюємо ситуацію, що ми хочемо купити iPhone 14 Pro Max (так, мріяти у воєнний час теж потрібно!) і вирішили ознайомитись у Google із оглядами на цю модель телефону. Ось що ми отримали: на першому скріні бачимо базовий опис сторінки з мінімальною інформацією.

Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати

Джерело: https://www.google.com

Імовірність того, що ми справді захочемо ознайомитися з таким оглядом, – вкрай низька.

А ось приклад якісного розширеного сніпету:

Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати

Джерело: https://www.google.com

Зображення, додаткова інформація про структуру статті та автора, рейтинговий показник – все це викликає у нас як споживачів більше довіри та інтересу. Такий сніпет спочатку потенційно задовольняє наш пошуковий запит.

 

Як зробити розширений сніпет

Для відображення розширеного сніпету в SERP додайте у вихідний код вашої вебсторінки структуровані дані.

Структуровані дані – це тип стандартизованого формату, який передає інформацію про зміст вашої вебсторінки пошуковим системам.

Структуровані дані складаються із двох компонентів.

  • Схема – це словник, який допомагає вебмайстру створити зрозумілу пошуковій системі схему розмітки сторінки.
  • Формат – це тип коду розмітки, який передає схему пошукової системи. Існує три основні формати коду розмітки: JSON-LD (основний формат Google), мікродані та RDFa.

Щоб написати та протестувати фрагменти структурованих даних незалежно від формату, рекомендуємо скористатися сервісом Schema.org. Він присвячений універсальному словнику для структурованих даних.

Припустимо, у вас є матеріал, який знайомить клієнтів з вашою організацією. Ви можете додати структуровані дані у вигляді інформації про працівників, вид діяльності, досвід тощо. На відповідній сторінці Schema.org про організації ви маєте можливість ознайомитися з різними властивостями, які можна використовувати у своєму коді:

Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати

Джерело: https://schema.org

На цій сторінці також відображається демонстраційний код для кожного формату. Ви можете скопіювати та змінити його, щоб створити власні структуровані дані або використовувати цей код як довідковий матеріал.

Розширені сніпети: що це таке і як їх отримати

Джерело: https://schema.org

Якщо вам зручно працювати з кодом, додавання структурованих даних безпосередньо до вихідного коду вебсторінки дасть вам максимальний контроль. Але ви також можете скористатися спеціальним помічником Google з розмітки структурованих даних. Тоді вам не доведеться писати його з нуля.



 

Висновок

Розширені сніпети полегшують взаємодію вебсайтів із пошуковими системами, відкривають нові можливості для більшої видимості та вищого CTR. Окрім цього, розширені сніпети забезпечують:

  • спрощення індексації в пошукових системах, оскільки вони покладаються на структуровані дані, яким віддає перевагу Google;
  • більш чітке візуальне подання інформації, що дозволяє вашому результату виділитися серед традиційних списків;
  • ліпшу релевантність для користувачів, оскільки надається більше контексту.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності