Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як вибрати SEO-компанію: 5 порад, які допоможуть маркетологу прийняти рішення

Як вибрати SEO-компанію: 5 порад, які допоможуть маркетологу прийняти рішення

03.02.2021

Ольга Коцофане


Якщо ви потрапили на сторінку цієї статті, то швидше за все розумієте важливість SEO для сайту в 2021 році. Але дозвольте все ж нагадати про деякі моменти, які кілька прояснять ваші знання про це і допоможуть конкретизувати запит перед тим, як вибрати SEO-компанію і заповнити бриф. Отже:

  • За даними дослідження BrightEdge, 53,3% всього трафіку веб-сайтів надходить зі звичайного пошуку. Відповідно, як би багато ви не вкладали в платні канали, ви завжди будете недоотримувати мінімум половину від наявного трафіку;
  • 69,7% пошукових запитів містять чотири слова і більш, зазначає Ahrefs. Це говорить про те, що переважають докладні низькочастотні SEO-запити, список яких вам грамотно підбере тільки досвідчений фахівець;
  • Однак навіть при найкращому розкладі тільки 5,7% сторінок потраплять в ТОП-10 результатів пошуку протягом року після публікації, що також досліджував Ahrefs. І оскільки конкуренція в SEO стає дедалі більше, починати роботу над пошуковим просуванням потрібно ще вчора. (Враховуйте, що вік домену також грає роль. Наприклад, середній вік сторінки з першої десятки видачі старше 2-х років);
  • Тільки 5% сайтів мають бездоганну технічну оптимізацію. У решти 95% завжди знайдеться проблема, яка вимагає поліпшення. Детальніше про часті помилки SEO, які заважають потрапити в ТОП Google, ми писали раніше;
  • І, звичайно ж, поновлення. Декілька разів на рік Google викочує масштабне оновлення алгоритму, яке позначається на позиціях сайту в гіршу чи кращу сторону. Швидко вжити заходів і наростити трафік з урахуванням змін під силу тільки досвідченим SEO-командам, які тримають руку на пульсі і готові до змін.

Розуміючи вплив конкуренції, оновлень алгоритму і комплексного підходу в роботі, ви зможете вибрати відповідну SEO-компанію для просування сайту. А щоб вам було ще простіше, ми дамо кілька порад, до яких прийшли протягом багаторічної практики в рамках SEO-просування.

Як вибрати SEO-компанію для просування сайту

 

1. Комплексний інтернет-маркетинг завжди краще, ніж тільки SEO

SEO це не просто комплекс робіт по просуванню сайту в пошуковій мережі, а частину всієї маркетингової стратегії бізнесу. І часто, щоб отримати максимальний результат від одного інструмента досягнення мети, такого як SEO, потрібно задіяти інші доступні в діджітале інструменти PPC, CRO, SERM.

Якщо пояснювати просто: у вас є сайт, куди ви регулярно викладаєте добре оптимізовані статті. Сторінки швидко завантажуються, верстка адаптована під мобайл. Але заявок мало, а реальних продажів ще менше. Ви подумаєте: «Дивно, адже пророблена колосальна робота і ми входимо в ТОП-5 Google по цільових запитах. Що не так?” Однак, якщо б ви відразу звернулися в агентство, то паралельно з оптимізацією, отримали б комплексний CRO-аудит і ряд доробок по сайту, які б нагадували користувачеві – він тут не просто для прочитання статті, а щоб отримати послугу або купити товар, які шукав . Додайте сюди наздоганяє цікавилися послугою / товаром ремаркетинг, і замість 1 клієнта на 1000 відвідувачів сайту отримаєте мінімум 10-15 реальних продажів.

І не варто боятися, що вартість послуг агентства інтернет-маркетингу буде занадто висока. Досвід Webpromo показує, що клієнта економлять куди більше, якщо вибирають нас як компанію з комплексного SEO-просування.

 

2. Інструмент — «обличчя» майстра

Вибираючи компанію, яка буде займатися вашим просуванням по SEO, поцікавтеся інструментами фахівців. Якщо вони використовують безкоштовні малоефективні програми, то навряд чи це допоможе вашому сайту вийти в ТОП пошукових систем. У хороших SEO-шників завжди величезний арсенал сучасних сервісом зі збору семантики, кластеризації, прискоренню рутинних процесів.

 

3. Актуальні кейси — ще одна причина працювати

Відгуки в GMB-профілі або в соцмережах дуже зручно моніторити. Але куди більше про рівень експертизи розкажуть кейси обраної SEO-компанії. Якщо команда працює на результат і їй є чим пишатися, то такі файли буде легко знайти.

Зазвичай кейси розміщуються на сайті так, щоб можна було потрапити на них прямо з головної сторінки.

Як вибрати SEO-компанію по кейсам

До речі, Webpromo часто публікує результати своєї роботи в блозі. Один з недавніх успішних кейсів з SEO-просуванню — збільшення безкоштовного трафіку з урахуванням спаду сезонності на +84,5% для сайту компанії «ВікнаНові».

 

4. Результат має бути вимірюваним

Відстеження прогресу — невід’ємна частина SEO-оптимізації. Завжди запитуйте про агентство або фахівця, якого наймаєте, про надання звітності. Ця процедура повинна бути регулярною і прозорою.

 

5. Результат має бути прогнозованим

Прогнозований результат — відмінна риса професіоналом на ринку SEO. Так, план / факт може мати незначні розбіжності. Але розуміти, який результат принесуть ті чи інші дії по просуванню, ваш фахівець зобов’язаний. Це є частиною SEO-стратегії.

Що потрібно враховувати при виборі SEO-компанії

 

Висновки

Якщо ця стаття допомогла вам вирішити питання, як вибрати SEO-компанію, то будьте впевнені — ви вже стали на крок ближче до високих позиціях у видачі, збільшення трафіку на сайт і залученню нових потенційних клієнтів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті