Головна » Блог » Як вибрати SEO-компанію: 5 порад, які допоможуть маркетологу прийняти рішення

Як вибрати SEO-компанію: 5 порад, які допоможуть маркетологу прийняти рішення

03.02.2021

Ольга Коцофане


Якщо ви потрапили на сторінку цієї статті, то швидше за все розумієте важливість SEO для сайту в 2021 році. Але дозвольте все ж нагадати про деякі моменти, які кілька прояснять ваші знання про це і допоможуть конкретизувати запит перед тим, як вибрати SEO-компанію і заповнити бриф. Отже:

  • За даними дослідження BrightEdge, 53,3% всього трафіку веб-сайтів надходить зі звичайного пошуку. Відповідно, як би багато ви не вкладали в платні канали, ви завжди будете недоотримувати мінімум половину від наявного трафіку;
  • 69,7% пошукових запитів містять чотири слова і більш, зазначає Ahrefs. Це говорить про те, що переважають докладні низькочастотні SEO-запити, список яких вам грамотно підбере тільки досвідчений фахівець;
  • Однак навіть при найкращому розкладі тільки 5,7% сторінок потраплять в ТОП-10 результатів пошуку протягом року після публікації, що також досліджував Ahrefs. І оскільки конкуренція в SEO стає дедалі більше, починати роботу над пошуковим просуванням потрібно ще вчора. (Враховуйте, що вік домену також грає роль. Наприклад, середній вік сторінки з першої десятки видачі старше 2-х років);
  • Тільки 5% сайтів мають бездоганну технічну оптимізацію. У решти 95% завжди знайдеться проблема, яка вимагає поліпшення. Детальніше про часті помилки SEO, які заважають потрапити в ТОП Google, ми писали раніше;
  • І, звичайно ж, поновлення. Декілька разів на рік Google викочує масштабне оновлення алгоритму, яке позначається на позиціях сайту в гіршу чи кращу сторону. Швидко вжити заходів і наростити трафік з урахуванням змін під силу тільки досвідченим SEO-командам, які тримають руку на пульсі і готові до змін.

Розуміючи вплив конкуренції, оновлень алгоритму і комплексного підходу в роботі, ви зможете вибрати відповідну SEO-компанію для просування сайту. А щоб вам було ще простіше, ми дамо кілька порад, до яких прийшли протягом багаторічної практики в рамках SEO-просування.

Як вибрати SEO-компанію для просування сайту

 

1. Комплексний інтернет-маркетинг завжди краще, ніж тільки SEO

SEO це не просто комплекс робіт по просуванню сайту в пошуковій мережі, а частину всієї маркетингової стратегії бізнесу. І часто, щоб отримати максимальний результат від одного інструмента досягнення мети, такого як SEO, потрібно задіяти інші доступні в діджітале інструменти PPC, CRO, SERM.

Якщо пояснювати просто: у вас є сайт, куди ви регулярно викладаєте добре оптимізовані статті. Сторінки швидко завантажуються, верстка адаптована під мобайл. Але заявок мало, а реальних продажів ще менше. Ви подумаєте: «Дивно, адже пророблена колосальна робота і ми входимо в ТОП-5 Google по цільових запитах. Що не так?” Однак, якщо б ви відразу звернулися в агентство, то паралельно з оптимізацією, отримали б комплексний CRO-аудит і ряд доробок по сайту, які б нагадували користувачеві – він тут не просто для прочитання статті, а щоб отримати послугу або купити товар, які шукав . Додайте сюди наздоганяє цікавилися послугою / товаром ремаркетинг, і замість 1 клієнта на 1000 відвідувачів сайту отримаєте мінімум 10-15 реальних продажів.

І не варто боятися, що вартість послуг агентства інтернет-маркетингу буде занадто висока. Досвід Webpromo показує, що клієнта економлять куди більше, якщо вибирають нас як компанію з комплексного SEO-просування.

 

2. Інструмент — «обличчя» майстра

Вибираючи компанію, яка буде займатися вашим просуванням по SEO, поцікавтеся інструментами фахівців. Якщо вони використовують безкоштовні малоефективні програми, то навряд чи це допоможе вашому сайту вийти в ТОП пошукових систем. У хороших SEO-шників завжди величезний арсенал сучасних сервісом зі збору семантики, кластеризації, прискоренню рутинних процесів.

 

3. Актуальні кейси — ще одна причина працювати

Відгуки в GMB-профілі або в соцмережах дуже зручно моніторити. Але куди більше про рівень експертизи розкажуть кейси обраної SEO-компанії. Якщо команда працює на результат і їй є чим пишатися, то такі файли буде легко знайти.

Зазвичай кейси розміщуються на сайті так, щоб можна було потрапити на них прямо з головної сторінки.

Як вибрати SEO-компанію по кейсам

До речі, Webpromo часто публікує результати своєї роботи в блозі. Один з недавніх успішних кейсів з SEO-просуванню — збільшення безкоштовного трафіку з урахуванням спаду сезонності на +84,5% для сайту компанії «ВікнаНові».

 

4. Результат має бути вимірюваним

Відстеження прогресу — невід’ємна частина SEO-оптимізації. Завжди запитуйте про агентство або фахівця, якого наймаєте, про надання звітності. Ця процедура повинна бути регулярною і прозорою.

 

5. Результат має бути прогнозованим

Прогнозований результат — відмінна риса професіоналом на ринку SEO. Так, план / факт може мати незначні розбіжності. Але розуміти, який результат принесуть ті чи інші дії по просуванню, ваш фахівець зобов’язаний. Це є частиною SEO-стратегії.

Що потрібно враховувати при виборі SEO-компанії

 

Висновки

Якщо ця стаття допомогла вам вирішити питання, як вибрати SEO-компанію, то будьте впевнені — ви вже стали на крок ближче до високих позиціях у видачі, збільшення трафіку на сайт і залученню нових потенційних клієнтів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті