Головна » Блог » Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які ефективні так само, як і в 2020-му

Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які ефективні так само, як і в 2020-му

09.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Сфера B2B з її довгим циклом угоди вже давно не продає «в лоб». Також тривалий карантин дав зрозуміти і клієнтоорієнтованої ринку, що час змінювати тактики залучення клієнтів. В інтернеті часто недостатньо одного дотику, щоб користувач відразу оформив замовлення. І на це є кілька причин: зростання конкуренції (інші компанії теж вийшли в онлайн), як наслідок зростання ціни на рекламу (в іншому випадку якість лидов буде залишати бажати кращого) і збільшення «теплою» аудиторії (потреба є, але пропозицій на ринку так багато, що зробити однозначний вибір вкрай складно). У цій статті ми розберемо 4 основні сценарії ефективного залучення потенційних клієнтів в 2021 році. Вони все так само ефективні, як і раніше. Тільки тепер можуть відмінно доповнювати один одного.

Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які ефективні так само, як і в 2020-му



 

1. Чат-боти

Віртуальні співбесідники є результативним маркетинговим рішенням в рамках просування товарів / послуг в нішах з високими показниками конкуренції і довгим циклом угоди. Головні переваги цього маркетингового інструменту:

  • можливість інтеграції чат-бота в інші месенджери, а також подальше залучення лидов в воронку продажів вже в них;
  • можливість сформувати різні продають воронки (мова йде про складні/прості воронки продажів) з урахуванням функціональних особливостей обраних месенджерів і базових потреб вашого бізнес-проекту;
  • застосування майже у всіх месенджерах основних опцій, що забезпечують первинне взаємодія з лідамі. До цих опцій відносяться: базовий інструментарій для сегментування цільової аудиторії; автоматична відправка повідомлень після натискання користувачем тієї чи іншої кнопки/варіанти відповіді; перенаправлення попередньо прописаних листів, які Ліди зможуть отримувати з моменту надання згоди стати вашим передплатником.

І ще один великий плюс: ви можете об’єднати чат-бота з CRM-системою. Завдяки цьому ви будете розуміти, на якій стадії клієнтського маршруту знаходиться потенційний покупець.

Чим ще можуть допомогти чат-боти в процесі залучення потенційних клієнтів?

Вони прекрасно впораються з:

  • анонсуванням нових торгових рішень і акцій;
  • оптимізацією процесу вибору лідом товару;
  • роллю online-консультанта;
  • відправкою відповідей на типові аудиторією питання.

 

2. Соціальні мережі

Щорічно Statista фіксує зростання кількості часу, який люди проводять онлайн.

Скільки часу люди проводять в інтернеті: статистика

Скільки часу люди проводять в інтернеті. Джерело: Statista

Також ми бачимо, що в першу десятку сайтів по відвідуваності входять відразу три соціальних мережі — Facebook, Twitter і Instagram.



Найбільш відвідувані сайти в світі

ТОП-10 найбільш відвідуваних сайтів у світі. Джерело: SimilarWeb (листопад, 2020)

Все це говорить про зростання впливу соціальних мереж на життя людей. Бізнесу лише залишається ефективно використовувати різні соціальні платформи для залучення потенційних клієнтів. При виборі контенту, який і повинен буде залучати потрібних людей, орієнтувати можна на найрізноманітніші параметри – інтереси, купівельну спроможність, вік. Все залежить від того, які дані найкраще підходять для опису вашого портрета клієнта. Детальніше про те, як скласти портрет клієнта і як сегментувати ЦА в соцмережах ми вже розповідали раніше.

На даному етапі можемо лише розповісти, який контент найчастіше «заходить» в тій чи іншій соцмережі.

Так, в Facebook прийнято ділитися корисною інформацією про послугу, товар. Ви можете скласти ряд околотематіческіх запитів і створювати публікації з відповідями на них. Наприклад, на сторінці готельного комплексу будуть доречні матеріали про сервіси для бронювання готелю, рекомендації локальних екскурсійних бюро і гідів, списки пам’яток, а також різні рекомендації по вибору готелю. Також такий контент можна розбавляти інформацією про себе, своїх нагородах і співробітників.



У Instagram:

  • теж публікуємо пости з корисною інформацією;
  • розбавляємо стрічку відеоконтентом і корисною графікою (це можуть бути чек-листи, схеми, інструкції);
  • розробляємо тематичні рішення, якими передплатники захочуть ділитися в Instagram Stories, при цьому обов’язково вказуємо в них посилання на основний бізнес-профіль;
  • і те, про що багато часто забувають, — комунікуючи з ЦА. Адже саме для цього і потрібні соцмережі. Відповідайте на коментарі, пишіть свої. Загалом, будьте активні.

Активна присутність в соцмережах допоможе сформувати лояльний споживчий сегмент, на який в подальшому можна буде зорієнтувати свої комерційні пропозиції.

Порада! Дотримуйтеся тенденції омніканальності. У багатьох випадках аудиторія в різних соцмережах може перетинатися. З’ясуйте, з якою метою користувачі фолловять вас на різних майданчиках і давайте контент, відповідний їх потребам. На прикладі готелю це може бути так: в Instagram публікуєте фото готельних номерів, задоволених клієнтів, команду, а в Facebook розповідаєте про етапи бронювання і корисну інформацію по темі.

 

3. Контекстна та таргетингова реклама

Це найшвидший спосіб отримати потенційних клієнтів. Як мінімум з тієї причини, що ваші оголошення будуть показані у відповідь на комерційні запити користувачів, які, ймовірно, найбільше готові до угоди. І навіть, якщо людина не зробить покупку, ви зможете наздогнати його ремаркетингу в інших каналах.

Переваги каналу:

  • точне потрапляння в ЦА (при грамотне налаштування рекламної кампанії в Google Ads та Facebook Ads похибка нецільових лидов значно нижче, ніж при залученні клієнтів за допомогою контент-маркетингу);
  • універсальність — рекламувати можна практично будь-які товари і послуги, як в B2C, так і в B2B.

Але тут потрібно бути готовим до суттєвих витрат під час запуску, так як знадобиться час для того, щоб домогтися оптимальної вартості кліка і потрібної кількості конверсій.



 

4. SEO

В 2021 році SEO — це все ще ефективний канал залучення клієнтів і ми вважаємо, що в найближчі роки таким і буде залишатися. Поширений міф, що через постійні апдейтів Google просування сайту в пошукових системах є дорогим і довгим, так як потрібно підлаштовуватися під нові алгоритми. Але насправді саме завдяки оновленню алгоритмів ранжирування у нових сайтів є всі можливості, щоб потрапити на першу сторінку видачі.

Що робити, щоб отримувати лидов за допомогою SEO:

  • тестувати контент під різні запити. Наприклад, ВЧ-запити часто можуть приносити органічний трафік і не конвертувати заявки, а СЧ і НЧ, навпаки, давати якісних цільових лідів, але в сотні разів менше переходів. Щоб добитися балансу і отримувати і трафік, і клієнтів, досить один раз правильно зібрати семантичне ядро, а далі постійно розширювати його;
  • бути експертом в своїй ніші. Цей пункт навіть не вимагає об’сненія. Просто знайте, що алгоритм E-A-T винагородить вас за корисний контент органічним трафіком і підвищенням позицій у видачі. Щоб спростити завдання роботу, ви лише можете створити додаткові сторінки на сайті, які розкажуть про вашу експертність. Наприклад, зробити в блозі сторінки для авторів і цензорів, згадати на сторінці «Про нас» про свої нагороди і досягнення, а також регулярно повідомляти про участь в профільних заходах;
  • звертати увагу на дрібниці. Одна якісно оптимізована стаття в блозі замінить десять зверстаних «на коліні». Приділіть увагу мета-тегам, розміром зображень і атрибуту alt, наявності ключових запитів і LSI-слів, структурі тексту і логіці оповідання, наявності внутрішньої перелинковки. У цьому випадку ймовірність попадання в ТОП в рази вище, а значить і отримання дешевих лидов;
  • регулярно вносити зміни. Наймати SEO-фахівця раз на півроку для того, щоб провести аудит і усунути помилки, завідомо неправильний варіант. Накопичуючи несправності сайт ризикує серйозно просісти по позиціях у видачі та потрапити в бан пошукових систем. Краще, якщо ваш сайт буде оновлюватися щодня під керівництвом одного і того ж SEO-фахівця. Це дозволить швидко реагувати на проблеми і усувати їх до того, як вони спричинять за собою наслідки.


 

Висновки

Залучення потенційних клієнтів — це лише перший етап воронки продажів. Вашою головною метою має стати формування міцної і довгостроковій комунікації з потенційними покупцями. Тому створення власної клієнтської бази є найоптимальнішим фінансовим вкладенням.

Тобто вам не потрібно регулярно кидати всі ресурси компанії на пошук нових лидов. Ви повинні навчитися взаємодіяти з тими користувачами, які вже один/кілька разів придбали ваш товар.

Важливо! Всі дії і маркетингові активності з боку бренду повинні виконуватися обережно: якщо ви будете асоціюватися з негативом (викликати почуття роздратування шляхом нав’язливого контактування з лідамі, наприклад), то можете забути про лояльність і довіру.

Для цього дотримуйтеся трьох основних правил реалізації підвищення обсягу продажів (це ж стосується і перехресних продажів):

  • створюйте пропозиції, які посилять споживчу цінність УТП (такі рішення повинні не тільки збільшити показник ефективності його застосування, але і спровокувати виникнення позитивних емоцій від комунікації з брендом в цілому);
  • то не будьте настирливими. Щоденні розсилки поштою та в чат-ботах ризикують назавжди поселитися в папці спам, а частий постинг в соцмережах призведе до відписок ЦА;
  • завжди давайте зворотний зв’язок швидко, чесно і корисно.

На цьому будемо закінчувати. Удачі вам в процесі залучення потенційних клієнтів в 2021 році.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті