Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO у сфері нерухомості. ТОП-9 порад як розробити SEO-стратегію

SEO у сфері нерухомості. ТОП-9 порад як розробити SEO-стратегію

08.02.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Попит на нерухомість зростає з кожним роком. Сфера належить до висококонкурентної ніші. Сайтів нерухомості маса, тому потрібно шукати ефективні способи просування. SEO-стратегія допомагає збільшити органічний трафік, визначити цільову аудиторію та знайти тих користувачів, хто зацікавлений у покупці житла.

Зміст:

1. Що таке SEO у нерухомості?

2. Навіщо потрібна SEO-стратегія для сайту нерухомості?

3. SEO у сфері нерухомості як двигун лідогенерації

4. ТОП-9 порад, як розробити SEO-стратегію для сайту нерухомості

5. Соціальні мережі

6. Резюме

SEO недвижимость



 

Що таке SEO у сфері нерухомості?

Перевага SEO в ніші нерухомості — вона ніколи “не відпочиває”. Якість проведена оптимізація генерує потенційних клієнтів 24/7, без потреби дзвонити, купувати рекламу. Перші кроки при думці про покупку квартири — ввести запит у пошукову систему. 44% клієнтів розпочинають пошук нерухомості онлайн.

SEO для нерухомості — це спосіб оптимізувати контент для пошукових систем на сайті, платформах соціальних мереж та мобільних додатках. Сьогодні важливою метою є всебічний досвід користувача, який допомагає задовольнити потреби цільової аудиторії.

SEO у сфері нерухомості — це довгострокова стратегія. Інструмент можна розглядати як спосіб досягнення бізнес-цілей зараз та в майбутньому. SEO для нерухомості — це органічне відображення сайту у результатах пошуку Google.

Багато компаній конкурують за невелику “органічну нерухомість”, що залишилася в пошуковій видачі. SEO для таких сайтів, ріелторів та агенцій відрізняється жорсткою конкуренцією. Недостатньо просто створити сайт та публікувати контент. Необхідно розробити правильну SEO-стратегію, щоб сайт нерухомості ранжував Google.

 

Навіщо потрібна SEO-стратегія для сайту нерухомості?

Оскільки все більше ріелторів інвестують у SEO, присутність в Інтернеті має вирішальне значення для успіху бізнесу. Причини чому потрібно почати створювати SEO-стратегію.

1. Збільшення трафіку та доходів

Залучення більше цільової аудиторії та користувачів, які можуть бути потенційними клієнтами. Це можливість конвертувати трафік у дохід.

2. Підвищити впізнаваність бренду

Якісний SEO-контент перетворює бізнес на джерело знань, що викликає довіру в аудиторії. Якщо користувач читає контент та отримує користь, то позитивно взаємодіє із брендом. Це підвищує пізнаваність, збільшує коефіцієнт конверсії.

3. Поліпшити захист бренду

SEO — форма захисту бренду, за допомогою якої можна контролювати, як бренд представлений в Інтернеті. Наприклад, участь у партнерській програмі є перевіреним способом збільшення доходу.

 

SEO у сфері нерухомості як двигун лідогенерації

Хороша SEO-оптимізація для сайту нерухомості неавтономна, а скоріше невід’ємна частина стратегії маркетингу та вирви продажів. SEO створює точки входу для нових лідів, які потрапляють у вирву, спрямовуючи користувачів до кнопок конверсії на сайті.

SEO недвижимость



Як і в будь-якій стратегії лідогенерації, адаптація контенту до потреб конкретної цільової аудиторії підвищить успіх. Наприклад, користувачі, які бажають купити або орендувати нерухомість, мають різні бажання та потреби, ніж користувачі, які бажають продати нерухомість. Щоб залучити обидві цільові аудиторії, обов’язково потрібно адаптувати SEO-стратегію, щоб забезпечити сервіс для покупців та продавців.

 

ТОП-9 порад, як розробити SEO-стратегію у сфері нерухомості

Ми зібрали список “працюючих” порад із SEO у висококонкурентній ніші як повний процес ранжування сайту з нерухомості.

Технічний та SEO аудит сайту

У процесі слід звернути увагу на 5 основних областей:

  1. Структура сайту: XML карта сайту, robots.txt, редиректи.
  2. Структура сторінки: заголовки, метаописи, теги заголовків, альтернативні теги, URL-адреси.
  3. Контент: наповнення, розміщення ключових слів та посилань, візуальні елементи, дублікати, перенаправлення та канонічні теги.
  4. Посилання: вихідні та вхідні посилання, перелінкування з іншими сторінками сайту, посилання, що не працюють.
  5. Юзабіліті: доступність, зручність для мобільних пристроїв, швидкість сайту.

Також необхідно провести повний технічний аудит сайту. Щоб розпочати успішну програму SEO у сфері нерухомості, необхідно мати уявлення про те, наскільки технічно оптимізовано сайт.

Локальне SEO

Локальне SEO у сфері нерухомості відіграє важливу роль під час укладання угод. Якщо сайт не буде знайдений за запитами про нерухомість, які користувачі часто вводять під час пошуку житла у вашому районі чи регіоні, це значно зменшує шанси на успіх для бізнесу.

Майже половина покупців починає пошук нерухомості безпосередньо через онлайн-пошук. Для цього відсотка важливо, щоб сайт був оптимізований для найближчих районів та інших умов, які свідчать про місцеву актуальність для Google.

SEO недвижимость



Перший крок у створенні локального SEO — це створення та затвердження бізнес-профілю в Google. Це передача інформації для Google про бренд, що просувається. Важливо, щоб дані відповідали облікового запису Google Business Profile та інших згадок в Інтернеті, соціальних мережах.

Слід зазначити:

  • Точне розташування на карті;
  • Години роботи;
  • Номер телефону;
  • Опис;
  • Фотографії;
  • Первинні та вторинні категорії (нерухомість, комерційна нерухомість тощо).

Профіль має бути заповнений на 100% із змістом актуальної інформації. Системний підхід забезпечує кращий пошук та ранжування сайту нерухомості.

Дослідження ключових слів

Необхідно з’ясувати, які ключові слова запроваджують потенційні клієнти, коли починають пошук житла. Далі необхідно встановити, які з цих ключових слів доступні, залежно від обсягу пошуку та конкуренції за кожним ключовим словом. Можна використовувати додаткові послуги, щоб виявити високочастотні ключові слова, за якими ранжуються конкуренти.

Ключове слово “з довгим хвостом” — це специфічні фрази, які не мають великого обсягу пошуку. Вони відносяться до більш нішевих і менш конкурентоспроможних. Тому знайти ключове слово з довгим хвостом, актуальне для вашої аудиторії, буде легше домінувати у рейтингу.

Мета-заголовки та описи

Мета-заголовки та мета-описи легко оновлювати. Це важливий аспект SEO для сайту нерухомості. Мета-заголовок кожної сторінки повинен включати основні ключові слова, що забезпечить краще ранжування. Про нові правила написання мета-тегів Title та Description від Google читайте у нашій статті тут.

SEO недвижимость



Якісний контент

Пріоритетом у SEO є якісний контент. Слід зосередитися на написанні контенту, який потенційні клієнти під час пошуку житла вважають корисним, а ключове слово допоможе залишатися у темі. Цінний контент відповідає на пошуковий запит та дає інформацію, яку вони не можуть знайти.

Відеоконтент

Слід інвестувати у створення та оптимізацію відеоконтенту як фактор SEO-стратегії. Це може допомогти виділитись серед конкурентів. Можна запустити та оптимізувати канал на YouTube. Наповнювати відеоконтентом, включаючи відео та віртуальні тури, прямі ефіри, інтерв’ю з локальними власниками бізнесу. Темою можуть бути відео відкритих дверей, запитання та відповіді у прямому ефірі, рекомендації щодо купівлі житла (наприклад 10 найкращих будинків для сімей).

Для оптимізації відеоконтенту слід:

  • Завантажувати відео та ділитися посиланнями на сайті та сторінках у соціальних мережах.
  • Вести прямі трансляції на Facebook та YouTube, щоб розширити аудиторію.
  • Провести оптимізацію відеоконтенту локального пошуку.
  • Додати ключові слова з геотаргетингом в заголовки, описи та хештеги.
  • Включити субтитри та стенограму.
  • Додати розшифровку в опис, тоді пошуковим системам буде простіше сканувати та індексувати контент.
  • Включити посилання на профілі у соціальних мережах, сайт та будь-які пов’язані з ними списки в опис.

Блог

Наявність блогу на сайті нерухомості дає додаткові можливості для націлення на релевантні ключові слова.

Можна публікувати:

  1. Інформаційні статті.
  2. Пости на тему вартість життя, соціальне суспільство, школи, кафе та ресторани у територіальному регіоні.
  3. Плюси та мінуси району, перспективи наявність житла.

Важливо розбавляти тексти по темі нерухомості візуальним контентом за допомогою картинок, інфографікою.

SEO недвижимость



Аналіз SEO-конкурентів

Потрібно провести аналіз конкурентів, щоб визначити рейтинг у пошукових системах, хто є лідером у ніші. Аналіз конкурентів у сфері нерухомості дозволяє зрозуміти, що працює у них, а що ні. Потрібно звернути увагу на такі питання як:

  • який контент вони публікують;
  • як вони структурують сторінки та сайти.

Вивчення перемог та помилок стане відправною точкою для побудови власної стратегії.

Розширені сніпети (Featured Snippets)

Щоб залишатися в топі пошукової видачі, необхідно створювати розширені сніпети. Це розширений блог у пошуковій видачі Google, де міститься додатковий опис до сайту. Пошукова система зчитує інформацію та показує відразу у видачі, без необхідності переходити на сайт.

SEO недвижимость

Розширені сніпети у SEO впливають на:

  • Збільшення трафіку;
  • Залучення зацікавлених користувачів;
  • Підвищення позиції у пошуковому рейтингу;
  • Коефіцієнт конверсії.

 

Соціальні мережі

Соціальні мережі не безпосередньо впливатимуть на рейтинг у пошукових системах сайту нерухомості, але є важливою частиною стратегії цифрового маркетингу.

Переваги:

  • Взаємодія із цільовою аудиторією за допомогою різних каналів.
  • Можливість закріпити авторитет, довіру та обізнаність.
  • Привабити більше трафіку на сайт.
  • Збільшити кількість конверсій.

SEO недвижимость



 

Резюме

Сфера нерухомості — це висококонкурентна ніша, де потрібно знати основні SEO-фактори, що впливають на органічне просування. Оскільки користувачі при думці про покупку квартири або будинку відразу звертаються до пошуку в інтернеті, SEO-стратегія є важливим пунктом. SEO у сфері нерухомості включає велику кількість етапів, при впровадженні та оптимізації яких сайт краще ранжуватиметься.

Для ефективного просування сайту з нерухомості за допомогою SEO необхідно обов’язково оптимізувати локальне SEO, наповнювати корисним контентом із ключовими словами та відеоконтентом, робити аналіз конкурентів, як додатковий канал використовувати соціальні мережі. Комплексний підхід SEO забезпечує високу позицію в рейтингу та щоденний потік органічного трафіку.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті