Головна » Блог » Сервіси email-розсилок: критерії вибору та добірка найкращих платформ

Сервіси email-розсилок: критерії вибору та добірка найкращих платформ

13.04.2023

Анастасія Кузнецова


Еmail-розсилка – незамінний інструмент у роботі маркетолога, який допомагає суттєво поліпшити інформаційну взаємодію з клієнтом. Для того, аби автоматизувати цей процес, рекомендуємо користуватися сервісами для email-розсилок. Більш детально про критерії їх вибору розповідаємо у цій статті.

 

Для чого потрібні сервіси email-розсилок?

Сервіси email-розсилок здатні вирішити безліч проблем маркетологів. Першочергово йдеться про легітимність комунікації із користувачем, адже він добровільно погоджується на отримання листів. Окрім цього, сервіси email-розсилок допоможуть налагодити взаємодію із різними сегментами аудиторії.

Важливим є і зовнішній вигляд листа: стильна і водночас читабельна розсилка підвищить конверсію по переходам на сторінки. Сервіс масового розсилання e-mail листів допоможе вам швидко і легко створювати унікальні дизайни з урахуванням брендової айдентики. Завжди можна скористатися готовими шаблонами або конструктором із набором блоків. 

Чимало платформ надають користувачеві розгорнуту аналітику із звітом щодо проведеної кампанії. Завдяки цьому маркетолог зможе провести «роботу над помилками» та оптимізувати подальші листи під конкретні потреби цільової аудиторії. Таким чином email-розсилка стане насправді корисною та цікавою для користувача.

Необхідність email-розсилок

Фото: Forbes Advisor



 

Основні критерії вибору сервісів email-розсилок

Досягти очікуваних результатів при запуску email-розсилки допоможе вдало підібраний сервіс. Подумайте, яких показників хотілося б досягти? Які процеси треба автоматизувати? Як виглядатиме майбутній лист для email-розсилки? Обраний сервіс має вирішувати завдання, поставлені вами на початковому етапі. До найважливіших критеріїв при виборі сервісу для email-розсилок належать:

  1. Країна походження сервісу. Для українського бізнесу вкрай важливо, аби платформа не спонсорувала країну-агресорку. Більш того, цей параметр впливає на мову інтерфейсу та служби підтримки. 
  2. Важливим критерієм при виборі платформи має бути можливість інтеграції зі сторонніми сервісами. Наприклад, це може бути Google Analytics, різноманітні CRM та CMS, або платформи для приймання онлайн платежів. Варто переконатися в тому, що налаштування усіх необхідних функцій не займе багато часу.
  3. Одна з найбільших проблем в роботі з email-розсилками – потрапляння листа у «Спам». Уникнути зайвого клопоту допоможуть сервіси із вбудованими спам-фільтрами. Завдяки перевірці домену відправника ви можете бути впевнені в тому, що отримувач побачить листа у категорії «Вхідні». 
  4. Наявність готових шаблонів та інструментів для верстки. Конструктор листів допоможе створити візуально привабливу email-розсилку. Важливо, аби він мав інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та зручну панель з інструментами. Широкий функціонал допоможе якнайкраще відобразити tone of voice бренду, а також слідувати трендам маркетингу. Зверніть увагу на кількість і якість готових шаблонів для  лендінгів, листів та форм реєстрації.
  5. Додатковий функціонал. Сервіси email-розсилок можуть забезпечити маркетолога такими послугами, як: A/B тестування, розсилка push-повідомлень, адаптивність розсилки під мобільні пристрої.
  6. Ціна. Кожен із сервісів має свої тарифи, на які варто зважати при виборі. Вони можуть відрізнятися за функціоналом, обмеженнями за кількістю контактів та надісланих листів.
  7. Наостанок варто згадати і про службу підтримки, яка допоможе із вирішенням нагальних проблем. Заздалегідь дізнайтесь про години її роботи, приблизний час очікування відповіді та спосіб комунікації. Переконайтеся, що мова спілкування буде зрозумілою для вас або ваших колег. Додатковою перевагою буде наявність навчальних матеріалів щодо роботи із сервісом.

Для того, аби обрати для себе найкращий варіант, варто здійснити порівняння сервісів email-розсилок. Пропонуємо вашій увазі добірку найзручніших сервісів, які точно сподобаються команді маркетологів!



 

ТОП-3 сервісів email-розсилок

eSputnik

Українська платформа, яка чудово підійде як для малого, так і для великого бізнесу. Доступні безліч каналів для розсилок: email, SMS, web push, mob push, Viber, in app, app inbox. Для нових користувачів є онбординг, який допоможе розібратися з функціоналом сервісу. 

  • Конструктор листів: сервіс має понад 1200 шаблонів для різних тематик– їжа, автомобілі, бізнес, ігри тощо. Також доступний HTML-редактор для користувачів із базовими знаннями верстки. Створити неповторний дизайн допоможе drag-and-drop редактор, де варто лише перетягнути потрібні блоки. 
  • Аналітика: платформа пропонує кілька видів звітів, серед яких є звіт emai- та AMP-розсилок; також доступна статистика бази контактів та RFM-аналіз. Автоматизувати процеси допоможе конструктор сценаріїв, де можна запланувати час для розсилки, перевірку щодо її виконання та доставки. 
  • Ціна: щодо вартості, то «eSputnik» пропонує три тарифи на вибір: «Вільний», «Оптимальний» та «Для великого бізнесу». Ціна першого пакету вираховується в залежності від кількості надісланих листів (1 email – 0, 09 грн). Вартість «Оптимального» тарифу складає 4700 грн. 
Сервіс eSputnik

Інтеграція eSputnik з іншими сервісами

SendPulse

Платформа допоможе у короткі терміни налаштувати усі процеси, що пов’язані з email-маркетингом. З її допомогою можна не тільки надсилати повідомлення різними каналами, а ще й створювати чат-ботів в Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp.

  • Конструктор листів: сервіс надає більше 120 готових шаблонів, які розділені за типами структур – новинні, текстові, базові, магазинні. Також ви можете додати до листа відео, фото та інші інтерактивні елементи. Усі блоки можна змінювати за кольором та місцем розташування. 
  • Аналітика: платформа забезпечить вас вичерпною статистикою. Для підвищення конверсії листів є окрема функція – повторне надсилання листа тим, хто його ще не читав. Зробити розсилку ще кращою допоможе A/B тестування. Як і у випадку з попереднім сервісом, у користувача є можливість налаштувати дату та час розсилки.
  • Ціна: тарифікація здійснюється кількома шляхами – підписка та оплата за надіслані листи. Варто зауважити, що сервіс можна використовувати безкоштовно, якщо у вас менше 500 підписників та кількість надісланих листів на місяць не перевищує 15 000. Однак, у такому випадку функціонал буде обмежений. Вартість підписки стартує від 180 грн на місяць.
Сервіс SendPulse

Налаштування сервісу SendPulse

MailChimp

Англомовний сервіс, який допоможе створити унікальну та привабливу розсилку. З його допомогою ви зможете повернути деколи втрачених клієнтів, а також заручитися підтримкою нових користувачів. Окрім цього, платформа надає можливості для імпортування даних у різних форматах, огляду статистики, інтеграції контенту у соціальних мережах. 

  • Конструктор листів: безліч готових шаблонів збережуть ваш час, а також зроблять лист привабливим та інтерактивним. Додати відео, гіфки, фото та інші елементи можна усього за один клік. Незважаючи на те, що інтерфейс платформи повністю англомовний, розібратися в ньому дуже просто. Для користувачів доступний чат-бот зі службою підтримки, а також база знань по роботі з сервісом. 
  • Аналітика: є можливість використання A/B тестування. Також сервіс звітує про відсоток відкритих листів та переходів за посиланнями. Якщо інтегрувати Google Analytics, то статистика звітуватиме і про поведінку користувачів під час прочитання листа і переходу на сайт. Це дозволить сегментувати аудиторію та покращити взаємодію із нею.
  • Ціна: платформа надає пакет «Free» для роботи з розсилками. Він чудово підійде, якщо у вас до 2 000 підписників в базі; ви плануєте надсилати до 10 000 листів на місяць і до 2 000 листів на день. Платні тарифи мають такий ціновий діапазон: від 28 до 8312 грн на місяць. 
Сервіс MailChimp

Шаблони для створення email-розсилки



 

Висновки

Сучасні маркетологи полюбляють сервіси еmail-розсилок за їх автоматизовані алгоритми, зручний інтерфейс та легкість у використанні. Подібні платформи дають змогу працювати із великою базою контактів, надсилаючи необхідні повідомлення всього в один клік. 

Сервісів для автоматизованої розсилки листів існує безліч, тому варто ознайомитися із критеріями їх вибору, а також провести порівняльний аналіз. Платформи для email-розсилок «eSputnik», «SendPulse» та «MailChimp» – найкращий варіант для тих, хто цінує якість, зручність та свій час. 

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності