SimilarWeb: що це за сервіс, навіщо та кому потрібен
12.05.2023
Що таке SimilarWeb?
SimilarWeb – сервіс для аналізу веб-сайтів, додатків, майданчиків для розміщення реклами, які належать конкурентам. Його використовують веб-аналітики, маркетингові агенції, а також компанії, що розвивають свої онлайн-сервіси.
Компанія SimilarWeb була заснована Орей Клонером і Нир Перетзом у 2007 році в Ізраїлі. Спочатку вона мала назву SimilarGroup та надавала інформацію лише про схожість веб-сайтів. З часом сервіс почав залучати інвесторів та розвиватися, через що вдалося значно розширити спектр своїх послуг. Відтак нині SimilarWeb надає дані, зокрема, про веб-трафік, показники аудиторії та поведінку користувачів. Компанія зарекомендувала себе як провідний міжнародний сервіс аналітики.
Кому і чим допоможе SimilarWeb?
SimilarWeb може бути корисним для будь-якого бізнесу, який має веб-сайт або мобільний додаток. Сервіс отримує інформацію для аналізу з таких джерел:
- Global Panel Data – дані про користувачів, які приходять на сайти з додатків, ПЗ або плагінів, розроблених SimilarWeb та їх партнерами;
- Global ISP Data – відомості, які надають провайдери-партнери SimilarWeb;
- Public Data Sources – загальнодоступні індексовані дані з мільйонів програм;
- Direct Measurement Data – відомості з Google та Adobe Analytics, а також від розробників програм.
Відтак це потужний інструмент для аналізу сайтів конкурентів. Ви зможете відстежити трафік та сайту, продуктивність сторінки, ефективність ключових слів та різноманітні метрики аудиторії.
До того ж, з його допомогою можна визначити «основних гравців» у вашій сфері та дізнатися про канали їх просування. Найвдаліші варіанти можна перейняти та адаптувати під ваш бізнес.
SimilarWeb для маркетологів: як використовувати
Сервіс надає багато інформації, яка може допомогти в плануванні та виконанні маркетингових кампаній. SimilarWeb допоможе на таких етапах:
- Найпоширеніша функція – аналіз конкурентів
SimilarWeb надає можливість проаналізувати сайти чи мобільні додатки ваших конкурентів. Якщо ж ви нещодавно зайшли у певну нішу і конкуренти вам поки невідомі, їх можна знайти за допомогою спеціального функціоналу (як це зробити – розкажемо в наступних матеріалах нашого проєкту про SimilarWeb). Ви отримаєте інформацію про їхню відвідуваність та джерела трафіку.
Це допоможе маркетологам розробити ефективну стратегію конкурентного аналізу та виробити плани залучення та збереження клієнтів.

Також можна одразу порівнювати власний сайт із конкурентами: приклад Rozetka та Prom.ua
- Оцінка ефективності каналів трафіку
SimilarWeb надає інформацію про джерела трафіку на сайті, що дозволяє маркетологам визначити, які канали маркетингу (наприклад, пошукові системи, соціальні мережі, рекламні кампанії тощо) працюють найкраще для цільової аудиторії вашої сфери.
- Планування контенту
Сервіс дозволяє дізнатися, який контент залучає найбільше відвідувачів на сайті, який вас цікавить. Це допоможе маркетологам розробити стратегію контент-маркетингу та планувати контент на сайті.
- Пошукова оптимізація контенту
SimilarWeb дозволяє дізнатися про ключові слова, які використовуються конкурентами. Це дозволяє маркетологам отримати ідеї для ключових слів та оптимізувати свій контент для підвищення трафіку на сайті.
- Крок до розуміння ЦА
Інструмент надає корисну інформацію про демографічні дані та інтереси відвідувачів веб-сайтів та додатків. Це дозволяє маркетологам краще розуміти свою аудиторію та налаштувати свої маркетингові кампанії для досягнення максимального ефекту.
- Рейтинг та тенденції
SimilarWeb показує інформацію про позицію веб-сайту чи додатку в рейтингу Alexa та іншій статистиці. Це дозволяє маркетологам відслідковувати основні тенденції та зміни в популярності сайту у порівнянні з конкурентами.
- Аналіз поведінки користувача
Сервіс дозволяє аналізувати поведінку користувачів на сайті. Маркетологи можуть вивчити, які сторінки на сайті є найбільш популярними, а на якій – користувачі найчастіше залишають сайт. Отриману інформацію раціонально використати для вдосконалення дизайну та структури сайті, щоб покращити користувацький досвід та збільшити кількість конверсій.
Чому SimilarWeb – один із найпопулярніших сервісів?
SimilarWeb “чіпляє” своєю багатофункціональністю. Адже спектр функцій інструменту вражає. Ми вже згадували вище про них, це, зокрема, можливість дізнатися про кількість відвідувань, джерела трафіку, поведінку користувачів та інше.
Ще одна перевага – простота використання. Інтерфейс SimilarWeb дозволяє досить легко знаходити та вивчати різні метрики. Також зручно, що, отримані під час дослідження, дані відображаються у вигляді графіків та таблиць із можливістю подальшого вивантаження у файл для локального використання.
Сервіс використовує методологію, яка базується на статистичних моделях, машинному навчанні та інших технологіях для оцінки веб-трафіку. Через це SimilarWeb дозволяє отримувати достатньо точну інформацію, навіть якщо потрібні вам дані не доступні публічно.