Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » SimilarWeb: що це за сервіс, навіщо та кому потрібен

SimilarWeb: що це за сервіс, навіщо та кому потрібен

12.05.2023

Дарія Картавченко


Що таке SimilarWeb?

SimilarWeb – сервіс для аналізу веб-сайтів, додатків, майданчиків для розміщення реклами, які належать конкурентам. Його використовують веб-аналітики, маркетингові агенції, а також компанії, що розвивають свої онлайн-сервіси. 

вигляд SimilarWeb

Компанія SimilarWeb була заснована Орей Клонером і Нир Перетзом у 2007 році в Ізраїлі. Спочатку вона мала назву SimilarGroup та надавала інформацію лише про схожість веб-сайтів. З часом сервіс почав залучати інвесторів та розвиватися, через що вдалося значно розширити спектр своїх послуг. Відтак нині SimilarWeb надає дані, зокрема, про веб-трафік, показники аудиторії та поведінку користувачів. Компанія зарекомендувала себе як провідний міжнародний сервіс аналітики.

Кому і чим допоможе SimilarWeb?

SimilarWeb може бути корисним для будь-якого бізнесу, який має веб-сайт або мобільний додаток. Сервіс отримує інформацію для аналізу з таких джерел:

  • Global Panel Data – дані про користувачів, які приходять на сайти з додатків, ПЗ або плагінів, розроблених SimilarWeb та їх партнерами;
  • Global ISP Data – відомості, які надають провайдери-партнери SimilarWeb;
  • Public Data Sources – загальнодоступні індексовані дані з мільйонів програм;
  • Direct Measurement Data – відомості з Google та Adobe Analytics, а також від розробників програм.

як збирає дані SimilarWeb

Відтак це потужний інструмент для аналізу сайтів конкурентів. Ви зможете відстежити трафік та сайту, продуктивність сторінки, ефективність ключових слів та різноманітні метрики аудиторії. 

До того ж, з його допомогою можна визначити «основних гравців» у вашій сфері та дізнатися про канали їх просування. Найвдаліші варіанти можна перейняти та адаптувати під ваш бізнес. 

SimilarWeb для маркетологів: як використовувати

Сервіс надає багато інформації, яка може допомогти в плануванні та виконанні маркетингових кампаній. SimilarWeb допоможе на таких етапах: 

  1. Найпоширеніша функція – аналіз конкурентів

SimilarWeb надає можливість проаналізувати сайти чи мобільні додатки ваших конкурентів. Якщо ж ви нещодавно зайшли у певну нішу і конкуренти вам поки невідомі, їх можна знайти за допомогою спеціального функціоналу (як це зробити – розкажемо в наступних матеріалах нашого проєкту про SimilarWeb). Ви отримаєте інформацію про їхню відвідуваність та джерела трафіку. 

Це допоможе маркетологам розробити ефективну стратегію конкурентного аналізу та виробити плани залучення та збереження клієнтів. 

Оцінка конкурентів

Також можна одразу порівнювати власний сайт із конкурентами: приклад Rozetka та Prom.ua

  1. Оцінка ефективності каналів трафіку

SimilarWeb надає інформацію про джерела трафіку на сайті, що дозволяє маркетологам визначити, які канали маркетингу (наприклад, пошукові системи, соціальні мережі, рекламні кампанії тощо) працюють найкраще для цільової аудиторії вашої сфери. 

  1. Планування контенту

Сервіс дозволяє дізнатися, який контент залучає найбільше відвідувачів на сайті, який вас цікавить. Це допоможе маркетологам розробити стратегію контент-маркетингу та планувати контент на сайті. 

  1. Пошукова оптимізація контенту

SimilarWeb дозволяє дізнатися про ключові слова, які використовуються конкурентами. Це дозволяє маркетологам отримати ідеї для ключових слів та оптимізувати свій контент для підвищення трафіку на сайті.

  1. Крок до розуміння ЦА

Інструмент надає корисну інформацію про демографічні дані та інтереси відвідувачів веб-сайтів та додатків. Це дозволяє маркетологам краще розуміти свою аудиторію та налаштувати свої маркетингові кампанії для досягнення максимального ефекту.

інтереси аудиторії Rozetka

  1. Рейтинг та тенденції

SimilarWeb показує інформацію про позицію веб-сайту чи додатку в рейтингу Alexa та іншій статистиці. Це дозволяє маркетологам відслідковувати основні тенденції та зміни в популярності сайту у порівнянні з конкурентами.

рейтинг Rozetka

  1. Аналіз поведінки користувача

Сервіс дозволяє аналізувати поведінку користувачів на сайті. Маркетологи можуть вивчити, які сторінки на сайті є найбільш популярними, а на якій – користувачі найчастіше залишають сайт. Отриману інформацію раціонально використати для вдосконалення дизайну та структури сайті, щоб покращити користувацький досвід та збільшити кількість конверсій.

Чому SimilarWeb – один із найпопулярніших сервісів?

SimilarWeb “чіпляє” своєю багатофункціональністю. Адже спектр функцій інструменту вражає. Ми вже згадували вище про них, це, зокрема, можливість дізнатися про кількість відвідувань, джерела трафіку, поведінку користувачів та інше.

Ще одна перевага – простота використання. Інтерфейс SimilarWeb дозволяє досить легко знаходити та вивчати різні метрики. Також зручно, що, отримані під час дослідження, дані відображаються у вигляді графіків та таблиць із можливістю подальшого вивантаження у файл для локального використання.

Сервіс використовує методологію, яка базується на статистичних моделях, машинному навчанні та інших технологіях для оцінки веб-трафіку. Через це SimilarWeb дозволяє отримувати достатньо точну інформацію, навіть якщо потрібні вам дані не доступні публічно.

 

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності