Статистика РРС, яку потрібно знати маркетологам у 2023 році
09.01.2023
Маркетинг – це математика. І для того щоб прийняти рішення, яку маркетингову стратегію використовувати тут і зараз, інтуїції та досвіду недостатньо. Відповідь на запитання “Чому варто робити саме так?” треба шукати в цифрах. І наша редакція підготувала для вас найважливіші цифри – статистику PPC, на яку можна спиратися під час медіапланування в 2023 році та розподілення бюджетів між каналами просування.
Зі статистики PPC ви дізнаєтеся про стан рекламної моделі з оплатою за клік, її ефективність, динаміку, а також користь для тієї чи іншої галузі бізнесу. Ну що, погнали вивчати?
Зміст:
- Загальна статистика РРС – вибір редакції Webpromo
- Статистика Google-реклами
- Статистика PPC у соціальних мережах
- Статистика РРС на мобільних пристроях
- Статистика про взаємодію клієнтів із РРС
Загальна статистика PPC – вибір редакції Webpromo
- Загальний річний темп зростання цифрового маркетингу з 2020 до 2026 року прогнозується на рівні 9% (Global Industry Analysts Inc. (GIA)).
- Глобальні витрати на рекламу збільшаться на 5,7% у 2023 році та на 7,4% у 2024 році (Zenith).
- 72% компаній не переглядали свої рекламні кампанії понад місяць (WebFx).
- 59% респондентів стверджують, що спочатку вивчають продукт в інтернеті, перш ніж купити його (Think with Google).
- 47% всіх покупок у світі відбувається онлайн (Think with Google).
- 32% компаній використовують контекстну рекламу для продажу товарів споживачам безпосередньо (WebFx).
- 65% рекламодавців кажуть, що їхні компанії частіше використовуватимуть у пошуку зображення, які можна купити (SearchEngineJournal).
- 60% запитів про покупки в Google-пошуку надходять від користувачів, які шукають натхнення під час переходу від широкої категорії до конкретного продукту (Think with Google).
- 47% загальних покупок у всьому світі здійснюються онлайн (Think with Google).
- 144,8 мільярда доларів – це сума, яку компанії витратили на пошукову рекламу у всьому світі у 2021 році (Statista).
- 72% компаній не переглядали свої рекламні кампанії понад місяць (WebFX).
- Google Ads має 8:1 ROI (рентабельність інвестицій). Іншими словами, за кожний витрачений долар рекламодавець отримує 8 доларів (Google Economic Impact).
Статистика Google-реклами
- Google Ads є найбільшим постачальником пошукової реклами на ринку (Statista).
- Середній заробіток компаній за допомогою Google Ads складає 8 доларів США на кожні витрачені 1,6 (WebFx).
- Середня ціна за клік Google – 1,16 долара США (WebFx).
- 98% рекламодавців вважають, що Google заслуговує на високу довіру (4 або 5 з 5 за індексом довіри) (SearchEngineJournal).
- 84% рекламодавців, які використовують платний пошук, уже використовують або планують використовувати нові адаптивні пошукові оголошення Google (SearchEngineJournal).
- 80% всіх компаній використовують Google Ads для PPC (WebFx).
- До кінця 2024 року витрати на пошукову рекламу в усьому світі становитимуть приблизно до 190,5 млрд доларів США (Statista).
- Найвища середня ціна за клік для Google Ads, що належить юридичній галузі, становить 8,67 доларів США(Wordstream).
- Найнижча середня ціна за клік для пошуку в Google Ads, що стосується нерухомості, становить 1,40 долара США (Wordstream).
- 96% рекламодавців витрачають гроші на пошукову рекламу (Techjury).
- Google контролює 92% світового ринку пошукових систем (Techjury).
- Пошукова реклама може підвищити упізнаваність бренду на 80% (WebFx).
- 45% кліків по сторінках йде на рекламу, що з’являється у результатах пошуку (WebFx).
- 64,6% людей клікають на Google Ads, коли хочуть купити товар онлайн (WordStream).
Статистика РРС у соціальних мережах
- 64% користувачів Pinterest описали платформу як місце, де можна знайти ідеї, продукти чи послуги, яким вони можуть довіряти (Newsroom).
- 65% компаній B2B отримали клієнтів за допомогою реклами у LinkedIn (WebFx).
- 37% онлайн-користувачів вважають соціальні мережі найбільш впливовими під час пошуку натхнення для покупок (Global Consumer Insights Survey; PWC).
- 37% користувачів Instagram вважають, що розміщений у ньому рекламний контент найчастіше відповідає їхнім інтересам (Statista).
- 32% рекламодавців вважають відео найефективнішим форматом соціальної реклами, за ним йдуть графічні оголошення (26%), Instagram Stories (23%) та реклама в каруселі (19%) (SearchEngineJournal).
- 28% користувачів Instagram переходять за посиланням «Докладніше», щоб отримати більше інформації про рекламу (у 10% оголошень, які вони бачать) (Statista).
- 25% користувачів, які мають приховану рекламу в Instagram, заявили, що вони ховають її, тому що їх дратує спонсорована реклама (Statista).
- 24% користувачів Instagram віком від 16 років найбільше люблять дивитися відеорекламу (Statista).
Статистика РРС на мобільних пристроях
- Понад 615 мільйонів пристроїв мають блокувальники реклами (Techjury).
- Очікується, що у 2023 році мобільні застосунки принесуть дохід у розмірі 935 мільярдів доларів США за рахунок платних завантажень та реклами у них (Statista).
- 95% кліків платних пошукових оголошень на мобільних пристроях припадає на Google (WebFx).
- 65% людей користуються мобільним телефоном у момент, коли дуже хочуть щось купити (SocialMediaToday).
Статистика про взаємодію клієнтів із РРС
- 75% людей говорять, що платна реклама полегшує пошук того, що їм потрібне (SocialMediaToday).
- 70% споживачів говорять, що важливо додавати в рекламу маршрути та кнопку виклику (SocialMediaToday).
- 60% людей не можуть ідентифікувати рекламу на сторінках результатів пошуку (WebFx).
- 51% представників покоління Z використовує блокувальники реклами (Business 2 Community).
- 50% користувачів не можуть відрізнити платні результати від звичайних (WebFx).
- 41% покупців кажуть, що їм комфортно, коли рітейлер відстежує їх купівельні звички та покупки, щоб персоналізувати пропозиції (Global Consumer Insights Survey; PWC).
- 42% покупців говорять, що очікують від продавця актуальної інформації про те, як він взаємодіє з ними по всіх можливих каналах (Global Consumer Insights Survey; PWC).
- 59% кажуть, що спочатку досліджують продукт в інтернеті, перш ніж купувати (Think with Google).
Якщо ви досвідчений маркетолог і хочете більш ефективно використовувати PPC у просуванні свого бізнесу онлайн, ці статистичні дані допоможуть скласти найкращу стратегію на 2023 рік. Якщо ви тільки починаєте використовувати PPC як маркетинговий інструмент, то, звичайно, оцінити його справжню ефективність ви зможете тільки після того, як почнете запускати перші кампанії і отримаєте досвід.
Команда Webpromo працює з PPC більше 14 років і проконсультує вас із запуску рекламних кампаній у Google та Meta для вирішення конкретних бізнес-завдань. Також ви можете ознайомитись із нашими кейсами та переконатися у результативності стратегій Webpromo.