Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

14.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Ранжування сайтів визначає порядок посилань на сторінці SERP, які відповідають пошуковому запиту. SEO-оптимізація та наповнення ключовими словами — один із факторів, що впливає на процес ранжування. Чим вища позиція, тим більший трафік, можливість знайти потенційних клієнтів. З початку створення пошукової системи, Google випустив багато оновлень, що стосуються SEO та наповнення ключовими словами. Які сьогодні Google ранжує сайти, розбираємося у статті.

Зміст:

1. Корисність ключових слів

2. Оновлення Google

3. Висновок

Ключевые слова как фактор ранжирования Google



 

Корисність ключових слів

Ще кілька років тому заповнення ключовими словами впливало на результати пошукової видачі. У перші дні існування пошукових систем задовго до появи SEO Google ранжував контент за допомогою базового набору сигналів, у тому числі за допомогою ключових слів. Працював принцип, чим більше ключових слів — тим вища позиція. Це давало результати і цей метод став поширеним. Якщо ключове слово точно відповідало запиту користувача, алгоритм Google ставив сайт на перші рядки в пошуковій видачі.

Цей період запам’ятався надмірним наповненням тексту ключовими словами, розділені комами, цілі абзаци складалися з однакових фраз. Деякі застосовували однаковий колір тексту та фон сторінки, внаслідок чого вони зливалися. Google міг бачити приховані ключові слова під час сканування, але користувач нічого не помічали. Заголовки сторінок та метаопису також заповнювалися ключовими словами. Сайти отримували вигоду без покарання.

 

Оновлення Google

Згодом Google починає випускати оновлення, які стосуються безпосередньо SEO-оптимізації та наповнення ключовими словами.

1. Florida

У 2003 році вийшло оновлення Florida, яке вважається першим великим у алгоритмі Google. Акцент було зроблено на SEO-фільтр. Система при виконанні пошукового запиту Google отримувала набір сторінок, що відповідають запиту, та застосовувала seo-фільтр. Будь-які сторінки, що перевищують “допустимий” поріг SEO, видаляються з результатів. Якщо сайт не оптимізований, Google також виключав його з рейтингу. Тому потрібно було дотримуватися балансу.

Оновлення також було націлене на позиції доменів з неякісним посиланням, сторінки, що містять неунікальну інформацію. Florida зменшила перенасичення ключовими словами як фактор впливу на ранжування.

2. Panda

У 2011 виходить оновлення Panda. Алгоритм Google також містив фільтр, що відбирає веб-сайти з вмістом нерелевантного контенту. Як покарання сторінка потрапляла у “останні ряди”. Фільтр відсортував “поганий” контент, який отримує високий рейтинг за запитами. Сайти, перенасичені ключовими словами, не приносили користі, а отже, опускалися в результатах пошуку.

Ключевые слова как фактор ранжирования Google



Вимоги оновлення Panda:

  • Кожна сторінка повинна мати на меті кінцевого користувача, а не тільки ранжування за ключовим словом;
  • Відсутність дубльованого контенту;
  • Слідкувати за співвідношенням реклами, а також швидкістю та часом завантаження сторінки при взаємодії з користувачем;
  • Використання інструментів Google для розробників. Сайт повинен працювати правильно, забезпечуючи зручність для користувачів.

Після впровадження Panda Google суворо рекомендував не використовувати ключові слова для підвищення позиції рейтингу.

3. Hummingbird (Колібрі)

Оновлення Hummingbird (Колібрі) у 2013 році від Google повністю змінило ставлення до ключових слів. Настало таке поняття як “діалоговий пошук”. Користувачі вводили запити природною мовою, а алгоритм Google розумів мету пошуку. Принципи написання контенту змінилися. Насамперед це стосувалося неприродного використання ключових слів. Новий алгоритм працює розуміння значення запиту, щоб зіставити його з релевантними результатами.

Важливо! Hummingbird спровокував перехід від написання контенту для пошукових систем до написання контенту для людей.

Тепер замість писати контент під конкретні ключові слова, перше місце стала необхідність створювати контент, присвячений конкретним темам. Алгоритм Google після оновлення інтерпретує сайти та знаходить результати для користувачів. Щоб залишатися актуальним та релевантним сайтом, необхідно створювати цінний контент, спираючись на принципи SEO-оптимізації.

Ключевые слова как фактор ранжирования Google



Оновлення Колібрі включає наступні критерії:

  • Потреби цільової аудиторії, їхній шлях до покупки — на першому місці.
  • Використовувати додаткові інструменти для вивчення ключових слів та запитуваних тем.
  • Писати тексти, де ключове слово є природним, включаючи теги H1 і H2. Можна додати ключові слова у тегах alt для зображень та мета-описі.
  • Періодично використовувати семантично пов’язані ключові слова у контенті.
  • Відстежувати показники, включаючи трафік, залучення та вплив на конверсії. Це допоможе отримати точне уявлення про те, наскільки добре стаття досягає аудиторії та поставлених цілей, що дозволить змінити та скоригувати стратегію у майбутньому.

Алгоритм Google може розпізнавати якість контенту. “Сліпе” наповнення ключовими словами не має сенсу. Після оновлення ключові слова стали підтвердженим негативним фактором ранжування. Спроба маніпулювати пошуковим рейтингом за допомогою повторного використання слів або фраз призведе лише до низьких позицій у результатах пошуку Google.

Ключевые слова как фактор ранжирования Google



 

Як сьогодні Google ранжує сайти?

Сьогоднішні SERP  (Search Engine Results Page або пошукова видача) статті містять “природні” заголовки, які читаються легко і органічно. Метаописи включають текст на тему. Посібник Google для розробників випустив статтю “Нерелевантні ключові слова”. Тут можна знайти офіційне підтвердження, що Google знижує рейтинг сторінок, заповнених непотрібною кількістю ключових слів.

Мета Google при ранжируванні сайту — надати користувачеві підходящі результати, спираючись на такі показники як корисність та унікальність контенту.

 

Висновок

Алгоритм Google під час ранжування сайту спирається на структуру тексту, природне введення ключових слів у текст. Не варто вписувати набір однакових ключових слів у текст, заголовок та підзаголовки, очікуючи на високі рейтинги. Щоб зробити сайт топовим, необов’язково наповнювати його ключовими словами. З огляду на ситуацію сьогодні Google здатний розпізнавати нерелевантний для користувача текст. Наша порада, щоб збільшити шанс на високу позицію у пошуку, слід створювати корисний контент із органічно вписаними ключовими словами.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті