Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » 5 порад для ефективної оцінки потенційних клієнтів: лід-скоринг, який збільшить продажі

5 порад для ефективної оцінки потенційних клієнтів: лід-скоринг, який збільшить продажі

27.05.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Оцінка потенційних клієнтів необхідна для того, щоб відокремити з бази користувачів лідів, які з низькою ймовірністю стануть клієнтами. Це допомагає розуміти, яка поведінка лідів є купівельною та кому приділяти максимальну увагу. 

Зміст:

Ефективний лід-скоринг: 5 порад для збільшення продажів

Висновок

Оцінка потенційних клінтів



 

Ефективний лід-скоринг: 5 порад для збільшення продажів

Система оцінювання лідів  визначається за поведінкою користувачів, які в результаті стали клієнтами. 

Поради, для визначення ефективного лід-скорингу читайте далі.

Маркетологи + продажники = розуміння потенційних клієнтів

Для дійсно ефективної оцінки лідів, маркетологи та продажники мають узгодити показники оцінювання. Продажники ближче до реальних клієнтів і можуть допомогти маркетинговій команді зрозуміти, на що варто звернути увагу. Дослідіть шлях від ліда до клієнта: скільки часу та дій на це пішло? Обидва відділа мають визначити поріг оцінки, коли потенційний клієнт переходить від маркетингу до продажу.

Співпраця маркетологів та продажників

Визначаємо НЕ потенційних клієнтів

Зверніть увагу, що серед відвідувачів сайту є ті, хто не збирається переходити до продажів. Наприклад: користувачі з країн, у яких ви не продаєте, конкуренти або читачі блогу, які не будуть замовляти послуги:)

Подумайте про фактори чи поведінку, які характеризують таких відвідувачів та додайте негативні оцінки. 

Визначаємо НЕ потенційних клієнтів

Аналіз атрибуції

Які маркетингові дії призводять до продажів? Нагадаю, що співпраця обох відділів: маркетингу та продажів — формула вдалої оцінки. Аналізуючи канали атрибуції, продажники можуть визначити успішну маркетингову тактику та допомогти маркетологам із оцінюванням лідів.

Аналіз атрибуції

Система оцінювання: що треба оптимізувати

Відстежуйте наскільки вдалим є ваше оцінювання. Порівнюйте фактичні дані із даними вашої системи оцінки. Зверніть увагу, що з підвищенням ефективності маркетингу, поведінка лідів може змінюватись — тому періодично треба оновлювати систему лід-скорингу. 

Оптимізація системи оцінювання

База даних

Збираючи багато інформації про велику кількість лідів, оцінка потенційних клієнтів може зіпсуватися через повторювані дані або застарілу інформацію. Наприклад: відвідувач зайшов на сайт з телефону та ноутбуку — два потенційних клієнта за оцінюванням, один по факту. Тому CRM має оновлюватись за останніми даними. 

Велика база даних

 

Висновок

Система оцінювання потенційних клієнтів унікальна для кожного. Щоб визначити свій варіант лід-скорингу, варто почати з формування свого профілю клієнта. Пройдіть увесь шлях: від знайомства з брендом до продажів, проаналізуйте поведінку, характерну лідам, які стають клієнтами та визначте, які моделі поведінки сигналізують про високий рівень зацікавленості.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності