Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » ТОП-10 трендів UX/UI, які будуть популярними у 2023 році

ТОП-10 трендів UX/UI, які будуть популярними у 2023 році

15.11.2022

Катя Лифиренко


В останні десятиліття UX-дизайн став важливою складовою успіху будь-якого сайту. Широкомасштабний перехід на цифрові технології зробив середньостатистичного користувача активнішим, ніж будь-коли раніше. За оцінками експертів Forbes, рентабельність інвестицій в UX-дизайн становить 9900%. Стратегія, орієнтована на UX/UI, має важливе значення, якщо маркетологи хочуть досягти більшої залученості та збільшення конверсії. У цій статті ми розглянемо ТОП-10 трендів UX/UI, щоб ваш сайт був актуальним та зручним у 2023 році.

Зміст:

  1. Мобільна оптимізація
  2. Візуалізація даних
  3. Мікровзаємодії
  4. Доповнена та віртуальна реальність
  5. Моушн-дизайн
  6. Іммерсивне прокручування
  7. 3D-зображення
  8. Градієнти
  9. Бруталізм
  10. Персоналізація
  11. Висновок

Тренды UX/U



 

Мобільна оптимізація

54% трафіку Google припадає на мобільні пристрої. У 2023 році мобільні конверсії матимуть пріоритет для e-commerce. Користувачі очікують, що мобільні сайти швидко завантажуватимуться. Починаючи зі структури і закінчуючи покращеним відгуком на торкання. Алгоритм пошукового ранжирування Google також віддає перевагу сайтам із оптимізованою мобільною версією.

 

Візуалізація даних

Візуалізація даних також стала трендом серед UX-дизайнерів у 2023 році. Великі гравці, такі як Spotify та TikTok, залучають користувачів за допомогою дизайну на основі даних. Маркетологи вже підхопили цей тренд і починають надавати цікаву статистику своїм потенційним клієнтам, використовуючи привабливий дизайн.

Існує безліч способів творчо поділитись даними з аудиторією — від відеоконтенту до інтерактивної інфографіки. Наприклад, Spotify Wrapped відображає щорічне зведення найпопулярніших пісень та виконавців.

Тренды UX/UI

Джерело: spotify.com

Приклад статистичних даних TikTok:

Тренды UX/UI

Джерело: tiktok.com/business

Оскільки користувачі все більше звикають до візуального онлайн-досвіду, важливо включити візуалізацію даних у UX-стратегію.

 

Мікровзаємодія 

У 2023 році необхідно заглиблюватися в деталі під час удосконалення стратегії UX-дизайну. Щоб створити досвід користувача, який зможе конкурувати з рядом сильних гравців ніші, UX-дизайнери приділяють увагу кожній невеликій взаємодії з сайтом. Це мікровзаємодія — зворотний зв’язок, який користувач сайту отримує після виконання різних дрібних дій. Наприклад, клік або прогортування сторінки.

Згідно з дослідженнями мікровзаємодії сприяють утриманню користувачів, оскільки вони отримують постійне задоволення від своїх дій.

 

Доповнена та віртуальна реальність

Інтерес до доповненої реальності серед брендів сильно виріс завдяки прагненню Meta побудувати свій метавсесвіт. Також свій внесок у популярність візуальної реальності внесла пандемія, під час якої технології були спрямовані на те, щоб задіяти VR у повсякденному житті. Цього року ми могли спостерігати перший VR-тиждень моди у метавсесвіті Decentraland. Зараз багато компаній розробляють рішення для спілкування у цифровому світі або навіть можливість об’єднати фізичний та цифровий досвід у гібридні робочі процеси для різних сфер діяльності. Наприклад, тепер перед покупкою меблів користувачі можуть приміряти фарбу та декор порожньої кімнати за допомогою доповненої реальності. Лікарі можуть тренуватись перед складними операціями в режимі реального часу, не прив’язуючись до місця за допомогою віртуальної реальності. VR дає можливість операторам переміщатися по складу в режимі реального часу, щоб максимізувати ефективність комплектації замовлень.

Тренды UX/UI



Технологія AR/VR стрімко розвивається та вдосконалюється. Доповнена реальність скоро стане доступнішою для користувачів, бренди почнуть активніше її переймати та популяризувати. UX-дизайнерам важливо стежити за тим, як ці технології втілюватимуться в життя. І вже настав час замислюватися про реалізацію нових тенденцій, адже крім інтеграції візуальної реальності, також важливо забезпечити безпеку користувачів.

 

Моушн-дизайн

Раніше розробка анімації для сайтів та застосунків була справжнім викликом для дизайнерів. Складність полягала в тому, що потрібно було шукати компроміс між якістю анімації та продуктивністю сайту. Але з того часу багато що змінилося. Завдяки зміні пропускної здатності (5G) та появі бібліотек Lottie Files, дизайнери можуть створювати дивовижні анімації та зберегти оптимальний розмір файлу та безперебійну роботу ресурсу.

Анімація може урізноманітнити дизайн сайту і зробити його динамічним, здивувати потенційних клієнтів незвичайними ефектами і спростити досвід користувача. Тому надалі ми все частіше зустрічатимемо моушн-дизайн. Ця тенденція варта вашої уваги.

 

Іммерсивне прокручування

Іммерсивне прокручування сторінки тісно пов’язане з анімацією. Традиційна поведінка користувачів при скролінгу сторінки змушувала більшість дизайнерів задуматися про прокручування сайтів з точки зору контенту. Наприклад, у якому порядку користувачам краще запропонувати повідомлення та який тип ієрархії слід використовувати. Ці функції були статичними, навіть якщо додати анімацію або відео. Анімовані бібліотеки, Javascript та нативні реалізації (наприклад, метод лінійної інтерполяції) значно спростили створення плавних анімацій та налаштування поведінки компонентів під час прокручування. Тепер дизайнери можуть контролювати який контент відображати користувачам, і як він виглядатиме. Іммерсивне прокручування відкрило безліч можливостей як дизайнерам, так і користувачам.

 

3D-зображення

3D-зображення найпоширеніші у соціальних мережах. Популярний у 2020-2021 роках образ «корпоративної ілюстрації» незабаром почне згасати, відрив тим самим можливості для чогось нового. Дизайнери постійно шукають цікаві способи демонстрації зображень та все частіше повертаються до фотографій. І щоб зробити їх більш яскравими та цікавими використовують 3D-об’єкти на сайтах або у додатках. 3D-зображення активно набирають популярність поряд із впровадженням технологій VR/AR, ці тренди сильно пов’язані між собою. Тому маркетологам слід звернути увагу на  3D-зображення.

  Тренды UX/UI

 

Градієнти

Здається, 80-90-ті повертаються. У моді це означає ефектніший одяг і захоплюючі кольорові рішення, а в цифровому просторі це втілюється у поверненні градієнтів, використанні бруталізму та барвистих палітр. Градієнти — це велика тенденція, яка була широко прийнята цього року. Швидше за все, цей тренд залишиться з нами на кілька років. На тлі виснаження після пандемії люди прагнуть використовувати різнокольорові палітри, і це позначається на трендах UX/UI.

 

Бруталізм

Бруталізм (як і градієнти) — це тренд минулого, який повернувся на наші екрани у 2022 році.

Бруталізм — надає роботам сирого та необробленого вигляду. Саме такими були перші сайти 90-х років.

Тренды UX/UI

Джерело: balenciaga.com

Тренды UX/UI

Джерело: balenciaga.com

 

Разом із хвилею ностальгії ми також бачимо відсилання до минулого веб-дизайну — більш особистими та менш корпоративними. Повернення шрифтів браузера за замовчуванням, градієнтів, висококонтрастних кольорів, кордонів та натяків на стару графіку та ілюстрації. Цей UХ/UI тренд націлений зробити сайти більш читабельним і доступним.

 

Персоналізація

74% користувачів стверджують, що вони не хочуть взаємодіяти зі сторінкою, яка не персоналізована. Звичайно важливо залишатися в курсі інноваційних прийомів цифрового дизайну та останніх трендів, але запорука успіху будь-якого сайту чи застосунку — користувачі, які відчувають себе цінними. Статистика Monetate показала, що бренди із персоналізованою стратегією сайту можуть збільшити продажі на 19%. З розвитком технологій вимоги користувачів зростають. Щоб зберегти конкурентну перевагу, маркетологи мають старанно працювати над персоналізацією контенту.

Airbnb — це гарний приклад персоналізації сайту. Сайт використовує власні та сторонні дані для розумного алгоритму, орієнтованого на користувача. Результат — гіпер-персоналізована цільова сторінка, яка адаптована під попередні пошуки. 85% споживачів заявили, що персоналізована сторінка стала ключовим фактором, який спонукав їх взаємодіяти із сайтом.

Тренды UX/UI

Джерело: airbnb.com

 

Висновок

  1. У 2023 році будуть популярні як новітні тенденції, такі як доповнена та віртуальна реальність. Так і давно забуті тренди 80-90-х — градієнти та бруталізм.
  2. Актуальними будуть: візуалізація даних та опрацювання макровзаємодії.
  3. Бренди прагнуть швидко підхоплювати всі UX/UI тренди, тому маркетологам та дизайнерам важливо “тримати руку на пульсі” та відстежувати популярність нових технологій.
  4. Також важливо не забувати про вже укорінені тенденції, такі як мобільна оптимізація. Це точно буде актуальним.
  5. Тренди — це, звичайно, важливий фактор UX-стратегії сайту, однак у гонитві за інноваціями не варто жертвувати персоналізацією ресурсу, адже це необхідний пазл успіху.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності