Головна » Блог » 3 способи перевірити, що сайт потрапив під фільтр пошуковика

3 способи перевірити, що сайт потрапив під фільтр пошуковика

23.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Якщо на сайт накладаються санкції, то це стабільно обертається великою проблемою для його власника, а також команди SEO-оптимізаторів. Для запобігання всіх можливих небажаних наслідків потрібно вчасно зрозуміти, що сайт тепер знаходиться під фільтром і швидко вжити необхідних заходів.

Нагадаємо, що Webpromo просуває веб-проєкти в Google за допомогою білих методів оптимізації. І ми знаємо, що робити, якщо ваш сайт потрапив під санкції пошукових систем.

Якщо ж ви хочете для початку самі у всьому розібратися, то перш за все необхідно виявити причину, по якій сайт потрапив під фільтр. Тільки так ви зможете підібрати необхідний комплекс робіт для виходу із «чорного списку».

3 способи перевірити, що сайт потрапив під фільтр пошукача



 

Чому сайти отримують бан?

Серед можливих причин потрапляння під фільтр можуть бути:

  • низька унікальність контенту;
  • продаж посилань;
  • надмірна кількість рекламних банерів;
  • наявність занадто великої кількості зовнішніх посилань;
  • переоптімізірованние контент;
  • та інші варіанти «чорного» просування.

 

Як зрозуміти, що тепер сайт під фільтром?

Зробити подібну перевірку нескладно, звернувши увагу на показники трафіку, ТИЦ, а також позиції сайту. Якщо не проводилося ніяких глобальних змін сайту, а показники миттєво пішли на спад, то висока ймовірність, що сайт потрапив під фільтр. Для конкретики знадобиться більш глибокий аналіз, що враховує всі деталі. Найлегше зробити цей аналіз в сервісі для веб-майстрів. Це може бути Google Search Console або Яндекс.Вебмайстер.

Перевірка сайту на бан в Google Search Console

Тут можна дізнатися про фільтри, які прийняті вручну. Про тих фільтрах, що на автоматі накладаються внаслідок поновлення головного алгоритму, оповіщення зазвичай не приходять.

  1. Перейдіть в розділ під назвою «Проблеми безпеки і заходи, прийняті вручну».Як перевірити, чи потрапив сайт під фільтрЯк перевірити, чи потрапив сайт під фільтр

  2. Якщо з сайтом все в порядку, то ви побачите зелену галочку і напис «Проблем немає». Якщо ж санкції були накладені, то буде вказана їх причина і наступні дії з пропозицією запустити перевірку.Перевірка сайту на наявність санкцій пошукових систем



Перевірка сайту на бан через Яндекс.Вебмайстер

  1. Перейдіть в розділ Діагностика.Як перевірити сайт на бан в Яндекс.Вебмайстер

  2. Відкрийте вкладку Порушення. Там буде представлено докладний опис всіх санкцій, застосованих до сайту.

Також система дозволяє проаналізувати відвідуваність, виявити різкі спади і перевірити тематичний індекс цитування. Значення ТИЦ рівні нулю або помічені невизначеними говорять про застосування фільтрів. Можна простежити, коли відбулися різкі падіння позицій і розібратися, не співпали вони випадково з удосконаленнями відповідних алгоритмів або вироблених раніше дій.

Порада! При виявленні проблеми рекомендуємо вам відразу ж приступити до її вирішення. Своєчасність та виконання все рекомендацій пошукової системи дозволяє зняти фільтр незабаром. Якщо вам потрібна допомога, замовте послугу по зняттю санкцій у Webpromo. Ми зробимо все можливе, щоб відновити втрачені позиції і забезпечити подальше зростання видимості сайту в пошуку. З етап робіт ви можете ознайомитися за посиланням.

 

Аналіз кількості сторінок в індексі

Якщо правила були порушені, то пошукові системи можуть «покарати» сайти різними способами. Можливо виключення сторінок з індексу, а також зниження позицій при видачі — таке зустрічається досить часто. Потрібно правильно визначити, чи є фільтри винуватцями цього. Адже причиною крім цього може бути зараження вірусами, заборона індексації, злом сайту, заблокований провайдером доступ роботам до сайту і т.д. Щоб перевірити кількість сторінок в індексі, треба ввести в потрібному пошуковику уточнююче оператор пошуку: site: імядомена.ua. Якщо кількість сторінок дуже різко скоротилося, то сайт може перебувати під будь-яким фільтром.



 

Висновки

Санкції — це не вирок, а можливість забезпечити цінність і корисність сайту для користувача. Корисний і структуровані контент, якісні унікальні зображення, а також зворотні посилання на авторитетних джерелах допоможуть знову заручитися підтримкою алгоритми пошукових систем і стати сильним гравцем в системі ранжирування поряд з конкурентами. В першу чергу думайте про онлайн-досвіді ваших користувачів, а також можливості вигідно представити свій продукт або послугу за допомогою контенту. І повірте, в такому випадку вас чекає успіх.

Щоб ви могли краще вибудувати свою стратегію SEO-просування, рекомендуємо ознайомитися з кейсами Webpromo і отримати практичні поради по розкрутці сайту.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті