3 способи перевірити, що сайт потрапив під фільтр пошуковика
23.03.2021
Якщо на сайт накладаються санкції, то це стабільно обертається великою проблемою для його власника, а також команди SEO-оптимізаторів. Для запобігання всіх можливих небажаних наслідків потрібно вчасно зрозуміти, що сайт тепер знаходиться під фільтром і швидко вжити необхідних заходів.
Нагадаємо, що Webpromo просуває веб-проєкти в Google за допомогою білих методів оптимізації. І ми знаємо, що робити, якщо ваш сайт потрапив під санкції пошукових систем.
Якщо ж ви хочете для початку самі у всьому розібратися, то перш за все необхідно виявити причину, по якій сайт потрапив під фільтр. Тільки так ви зможете підібрати необхідний комплекс робіт для виходу із «чорного списку».
Чому сайти отримують бан?
Серед можливих причин потрапляння під фільтр можуть бути:
- низька унікальність контенту;
- продаж посилань;
- надмірна кількість рекламних банерів;
- наявність занадто великої кількості зовнішніх посилань;
- переоптімізірованние контент;
- та інші варіанти «чорного» просування.
Як зрозуміти, що тепер сайт під фільтром?
Зробити подібну перевірку нескладно, звернувши увагу на показники трафіку, ТИЦ, а також позиції сайту. Якщо не проводилося ніяких глобальних змін сайту, а показники миттєво пішли на спад, то висока ймовірність, що сайт потрапив під фільтр. Для конкретики знадобиться більш глибокий аналіз, що враховує всі деталі. Найлегше зробити цей аналіз в сервісі для веб-майстрів. Це може бути Google Search Console або Яндекс.Вебмайстер.
Перевірка сайту на бан в Google Search Console
Тут можна дізнатися про фільтри, які прийняті вручну. Про тих фільтрах, що на автоматі накладаються внаслідок поновлення головного алгоритму, оповіщення зазвичай не приходять.
-
Перейдіть в розділ під назвою «Проблеми безпеки і заходи, прийняті вручну».
-
Якщо з сайтом все в порядку, то ви побачите зелену галочку і напис «Проблем немає». Якщо ж санкції були накладені, то буде вказана їх причина і наступні дії з пропозицією запустити перевірку.
Перевірка сайту на бан через Яндекс.Вебмайстер
-
Перейдіть в розділ Діагностика.
-
Відкрийте вкладку Порушення. Там буде представлено докладний опис всіх санкцій, застосованих до сайту.
Також система дозволяє проаналізувати відвідуваність, виявити різкі спади і перевірити тематичний індекс цитування. Значення ТИЦ рівні нулю або помічені невизначеними говорять про застосування фільтрів. Можна простежити, коли відбулися різкі падіння позицій і розібратися, не співпали вони випадково з удосконаленнями відповідних алгоритмів або вироблених раніше дій.
Порада! При виявленні проблеми рекомендуємо вам відразу ж приступити до її вирішення. Своєчасність та виконання все рекомендацій пошукової системи дозволяє зняти фільтр незабаром. Якщо вам потрібна допомога, замовте послугу по зняттю санкцій у Webpromo. Ми зробимо все можливе, щоб відновити втрачені позиції і забезпечити подальше зростання видимості сайту в пошуку. З етап робіт ви можете ознайомитися за посиланням.
Аналіз кількості сторінок в індексі
Якщо правила були порушені, то пошукові системи можуть «покарати» сайти різними способами. Можливо виключення сторінок з індексу, а також зниження позицій при видачі — таке зустрічається досить часто. Потрібно правильно визначити, чи є фільтри винуватцями цього. Адже причиною крім цього може бути зараження вірусами, заборона індексації, злом сайту, заблокований провайдером доступ роботам до сайту і т.д. Щоб перевірити кількість сторінок в індексі, треба ввести в потрібному пошуковику уточнююче оператор пошуку: site: імядомена.ua. Якщо кількість сторінок дуже різко скоротилося, то сайт може перебувати під будь-яким фільтром.
Висновки
Санкції — це не вирок, а можливість забезпечити цінність і корисність сайту для користувача. Корисний і структуровані контент, якісні унікальні зображення, а також зворотні посилання на авторитетних джерелах допоможуть знову заручитися підтримкою алгоритми пошукових систем і стати сильним гравцем в системі ранжирування поряд з конкурентами. В першу чергу думайте про онлайн-досвіді ваших користувачів, а також можливості вигідно представити свій продукт або послугу за допомогою контенту. І повірте, в такому випадку вас чекає успіх.
Щоб ви могли краще вибудувати свою стратегію SEO-просування, рекомендуємо ознайомитися з кейсами Webpromo і отримати практичні поради по розкрутці сайту.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.