Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Google July 2021 Core Update: наскільки швидко друга частина оновлення перевершила першу? Вплив апдейта на позиції в рейтингу

Google July 2021 Core Update: наскільки швидко друга частина оновлення перевершила першу? Вплив апдейта на позиції в рейтингу

06.07.2021

Ольга Коцофанэ


1 липня розпочався запуск другого запланованого оновлення основного алгоритму системи Google July 2021 Core Update. Анонс цієї події зробили в офіційному акаунті Google Search у Twitter:

Google анонсував апдейт ядра в Twitter

Це другий етап глобального оновлення, яке Google викочує кілька разів на рік. Про те, як проходили попередні оновлення ви теж можете прочитати в блозі Webpromo:

Google July 2021 Core Update: наскільки швидко друга частина оновлення перевершила першу? Вплив апдейта на позиції в рейтингу



 

Зміст:

Що ми знаємо про апдейт алгоритму Google в липні 2021?

Як швидко Google July 2021 Core Update перевершило оновлення Google June 2021?

Що власники сайтів повинні знати про основні оновлення Google?

Висновки

 

Що ми знаємо про апдейт алгоритму Google в липні 2021?

  • Розгортання почалося в четвер, 1 липня.
  • Результати оновлення почали відчуватися менш ніж за добу після запуску July 2021 Core Update. Це швидше, ніж наслідки попереднього червневого апдейта Google (запуск 2 червня, результати проявилися 6 червня). Про це повідомив SEO-консультант Глен Гейб у Twitter.
  • Однак, всі результати оновлення ми зможемо спостерігати протягом двох тижнів після їх розгортання. Наприклад, запуск червневого оновлення зайняв 10 днів і завершився 12 червня. Коливання в ранжируванні спостерігалися під кінець апдейта 11-12 червня.

Коливання в ранжируванні спостерігалися під кінець апдейта 11-12 червня

  • Це друга частина оновлення ядра Google, яка повинна завершити щорічний глобальний апдейт.
  • Google розбив оновлення на дві частини, тому що деякі із запланованих оновлень були не повністю готові.
  • Липневе оновлення ядра може посилити або, навпаки, нівелювати результати від першого апдейта.

Google guide (інструкція про те, що потрібно знати про основні оновлення Google) для власників сайтів залишається незмінною.

 

Як швидко Google July 2021 Core Update перевершило оновлення Google June 2021?

SEMrush Sensor

Інструмент відстеження показав, що пік волатильності ранжирування припав на наступний день після розгортання алгоритму – 2 липня з результатом в 9,4 бали (Дуже високий результат).

Як швидко Google July 2021 Core Update перевершило оновлення Google June 2021?

Серед категорій, яких торкнулися зміни, Мистецтво і розваги (Arts & Entertainment), Автори та транспортні засоби (Authors & Vehicles), Краса і фітнес (Beauty & Fitness), Книги та література (Books & Literature), Бізнес і промисловість (Business & Industrial), Комп’ютери та електроніка (Computers & Electronics), Фінанси (Finance), Їжа та напої (Food & Drink), Ігри (Games), Здоров’я (Health) і багато інших. При цьому різниця у рівні волатильності між категоріями невелика.

Як швидко Google July 2021 Core Update перевершило оновлення Google June 2021? SEMrush Sensor

Rank Ranger

Один з інструментів служби моніторингу алгоритмів Google. Індекс ризику ранжирування (Rank Risk Index) вимірює коливання пошукової видачі для більш ніж 10 000 доменів і ключових слів, які ресурс відстежує щодня.

Ресурс також реєструє зміни структури SERP і відстежує функції Google SERP, щоб визначити, чи можуть коливання рейтингу бути викликані змінами типу або кількості результатів вертикального пошуку (наприклад, зображень, новин, карт і т. д.), які Google включив на першу сторінку отриманих результатів.

Протягом року Google постійно оновлює свої алгоритми, що викликає коливання рейтингу в результатах пошуку. За допомогою ресурсу ви можете побачити актуальне зведення підтверджених і непідтверджених оновлень з додатковими ресурсами і посиланнями, які допоможуть вам краще зрозуміти характер і вплив цих змін.

Google July 2021 Core Update Rank Ranger

SERPmetrics

Онлайн-інструмент допомагає відслідковувати рейтинг API.

Google July 2021 Core Update SERPmetrics

Advanced Web Rankings

Інструмент Google Algorithm Changes показує середні коливання, волатильність в результатах пошуку Google, корельовані з останніми оновленнями алгоритмів.

Волатильність розраховується щодня на основі змін рейтингу приблизно для 400 000 ключових слів на комп’ютерах і 200 000 ключових слів для мобільних пристроїв в різних країнах.

Залежно від кількості і серйозності змін рейтингу діаграма розділена на три області: низька (менше змін в результатах пошуку), середня і висока (висока волатильність результатів пошуку).

KPI волатильності розраховується для поточного дня і знаходиться в діапазоні від 1 до 10 в залежності від коливань, зафіксованих минулого місяця.

Google July 2021 Core Update Advanced Web Rankings

Accuranker

Рейтинг «Google Grump» використовує незвичайних підхід, персоналізуючи настрій пошуковика Google. Він вказує на неспокійний стан в алгоритмі. Чим похмуріший настрій, тим сильніше коливання в рейтингу. Можна використовувати фільтри для відстеження змін за країнами і пристроями.

Google July 2021 Core Update Accuranker

Mozcast

MozCast  – прогноз погоди, який показує турбулентність в алгоритмі Google за попередній день (або можна подивитися історію за 90-днів). Чим спекотніша і штормовіша погода, тим більше змінюється рейтинг Google. Другого липня температура склала 103°, а в неділю, четвертого липня, всього 77 °.

Google July 2021 Core Update Mozcast

Cognitive SEO

Цей онлайн-інструмент відстежує більше 170 тисяч ключових слів для настільних і мобільних пристроїв, локальних рейтингів, коливання рейтингу і зміни роботи алгоритму Google. Кожен день результати пошуку порівнюються з попереднім днем, щоб можна було помітити значні коливання в Google.

Google July 2021 Core Update Cognitive SEO



 

Що власники сайтів повинні знати про основні оновлення Google?

Щоб завжди залишатися сильним гравцем в пошуку, незалежно від оновлень, ― важливо дотримуватися рекомендацій, наприклад, від Google. Далі ми розповімо детальніше про вплив апдейта на позиції в рейтингу і пошукову видачу.

 

Навіщо Google оновлює свої алгоритми ранжирування

Нагадаємо, що Google щорічно покращує алгоритми ранжирування і основні оновлення пошукової системи для апдейта і підвищення ефективності системи пошуку в цілому, а не для будь-яких конкретних сайтів. Ці зміни називаються Core Updates.

Зміни спрямовані для поліпшення того, як системи пошуку Google оцінюють контент в цілому, і вони можуть привести до того, що деякі сторінки, які раніше не отримували належної винагороди, стануть кращими.

Один із способів подумати про те, як працює основне оновлення, – уявити, що ви склали список зі 100 кращих фільмів 2015 року. Кілька років по тому, в 2021 році, вам знадобиться відновити список, де багато що зміниться. Наприклад, з’являться нові кандидати до включення в рейтинг, а іншим фільмам доведеться «посунутися», оскільки їх переоцінили, або, навпаки, «піднятися», тому що заслужили більш високе місце в списку.

При оновленні роботи алгоритмів гугл варто звернути увагу на:

1. Зміст вашого сайту або матеріалу

Отже, сторінки, трафік яких знизився після одного з ключових оновлень ядра, не завжди вимагають виправлення. При цьому бажання їх власників поліпшити сайт і пошукову видачу зрозуміле. Google рекомендує зосередитися на якості контенту, яка закладена в основу алгоритмів. Про принципи оцінки матеріалів можна прочитати на сторінці Developers.google 

2. Зміст і якість контенту

  • Наявність вихідної інформації, факти, репортажі, звіти, дослідження, аналітика;
  • Змістовно та повністю розкрита тема;
  • Наявність аналітики і незвичайні, унікальні факти;
  • Досить опрацьований контент, який становить істотну цінність, навіть якщо взятий з інших джерел;
  • Інформативний заголовок і назва сторінки, що відображають її контент, без перебільшення або шоку;
  • Сторінка, яку ви хочете додати в закладки, поділитися з другом або порекомендувати;
  • Можливість публікації або згадки матеріалу в друкованому журналі, енциклопедії або книзі.

3. Достовірна інформація

  • Чи представлена інформація таким чином, що в її достовірності не доводиться сумніватися? У вашу користь можуть говорити чітко зазначені джерела, докази компетентності автора, а також біографічна довідка про нього або відомості про сайт, на якому він публікується (зокрема, посилання на сторінку автора або сторінку Про нас такого сайту);
  • Якщо проаналізувати доступну інформацію про сайт, чи можна зробити висновок, що він користується великою довірою або широким визнанням в якості джерела матеріалів  на цю тему?;
  • Чи створено контент фахівцем або людиною, яка явно добре розбирається в своїй області?;
  • Чи немає на сторінці неправдивих фактів, які легко перевірити?;
  • Могли б ви з упевненістю довіритися такому сайту в питаннях, що стосуються ваших грошей або життя?

4. Подання та особливості створення контенту

  • Відсутність в матеріалах орфографічних і стилістичних помилок;
  • Ретельна підготовка контенту, публікація без поспіху і недбалості;
  • Чи приділяється належна увага окремим сторінкам або сайтам з розподілом матеріалів, кількістю авторів;
  • Невелика кількість реклами на сторінці, щоб це не відволікало користувача від основного контенту і не заважало перегляду;
  • Відсутність проблем з відображенням матеріалів на мобільних пристроях.

5. Питання для порівняння

  • Наскільки цінний ваш контент в порівнянні з іншими сторінками в результатах пошуку?;
  • Чи містить сайт матеріали, які дійсно цікаві відвідувачам, або ж контент націлений виключно на високі позиції в результатах пошуку?;
  • Чи можете ви задати перераховані тут питання не тільки собі, а й попросити дати неупереджену оцінку людей, яким ви довіряєте і які при цьому не мають відношення до вашого сайту;
  • Також ми радимо проаналізувати показники, що погіршилися. Які сторінки постраждали найбільше і для яких популярних запитів? Спробуйте відповісти на питання, наведені вище, для кожної з таких сторінок.

Керівництво для асесорів (оцінювача якості сторінок) і E-A-T

Для поліпшення якості вашого контенту Google радить ознайомитися з керівництвом за оцінкою якості контенту для асесорів (eng). Оцінювачі – люди, які аналізують якість сторінок, дають уявлення про результати роботи алгоритмів, а їх аналіз та оцінка враховується при розробці апдейтів. Важливо розуміти, що рейтинги пошукових систем не можуть контролювати ранжирування сторінок.

У своєму аналізі асесори спираються на E-A-T (Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness Експертиза, Авторитетність і Доcтовірність). Знаючи, за якими параметрами оцінюється якість ресурсів, веб-майстрам буде простіше зрозуміти, над чим потрібно працювати.

 

Рекомендації для веб-майстрів від Google: Як не втрачати позиції після апдейта основного алгоритму?

Ми вже з’ясували, на які аспекти потрібно звертати увагу при оновленні роботи алгоритмів гугл. Для того, щоб відновити колишні позиції в рейтингу після ключового оновлення в першу чергу виникає питання поліпшення контенту на сайті. Цей аспект ми розглянули детальніше вище. Додатково, не менш важливе питання, скільки піде часу на ці зміни?

Справа в тому, що масштабні ключові зміни у гуглі відбуваються часто, тому ваша сторінка навіть може не встигнути повернутися до своїх показників. Більше того, компанія Google часто випускає оновлення, про які не повідомляє. Тому, такі зміни можуть позитивно позначитися на оновленому вами контенті.

Важливо! У сторінок не буває фіксованих або гарантованих позицій в результатах Google Пошуку. Підвищення якості матеріалів на сайті не гарантує відновлення показників, тому система розміщує на високих позиціях контент, який на це заслуговує. Пам’ятаєте, аналогію з рейтингом фільмів 2015 і 2021 років?

Нагадуємо, що Google та інші пошукові системи сприймають опубліковані в інтернеті матеріали не так, як люди. Алгоритми Гугл тільки обробляють конкретні сигнали, на основі яких можна зрозуміти, чи корисний контент з точки зору людини. Зокрема, за добре відомим критерієм, компанія використовує дані про посилання, що зв’язують сторінки між собою.

Цікаве зауваження! В Google проводять тестування всіх масштабних ключових оновлень до їх впровадження. Новий розподіл різних критеріїв за важливістю входить в оцінку якості їх роботи і, відповідно, поліпшення якості алгоритмів ранжирування.

Чтобы впоследствии оценка ваших ресурсов стала на уровень выше, заняла позиции в рейтинге, и вам ничего не приходилось менять, тогда это возможно если при очередном обновлении показатели контента вернуться на прежний уровень.

Щоб згодом оцінка ваших ресурсів стала на рівень вище, зайняла позиції в рейтингу, і вам нічого не доводилося змінювати, тоді це можливо тільки якщо при черговому оновленні показники якості контенту гугл повернуться на колишній рівень.

Порада! Використовуйте ресурси сайту Google для веб-майстрів. Тут наведені різні інструменти, довідкові матеріали і форуми.

Також ви можете ознайомитись з порадами загального характеру з Рекомендаціями для веб-майстрів. Наприклад, яким критеріям має відповідати ваш сайт, щоб він з’являвся в результатах Google Пошуку, а також стандарти якості, недотримання яких може спричинити за собою виключення сайту з результатів пошуку.

Google Core Update

Google Core Update Джерело: David Rosam @writingforseo

 

Висновки

Google щорічно покращує алгоритми ранжирування і основні оновлення пошукової системи для апдейта і підвищення ефективності системи пошуку в цілому. Це відбувається мінімум два рази на рік і може спричинити за собою зниження в рейтингу пошукової видачі ваш сайт.

Тому, незалежно від оновлень, важливо дотримуватися рекомендацій, щоб завжди залишатися сильним гравцем в пошуку. Всього 5 кроків допоможуть вам досягти хороших результатів:

  1. Додайте сторінку з контентом для вашого унікального користувача, клієнта, друга або знайомого. Пишіть для людей, а не пошукових роботів;
  2. При виборі теми, написання контенту і фактажу в текстах використовуйте достовірну інформацію;
  3. У матеріалах не використовуйте зайві посилання, приховану переадресацію чи обмін інформації, не маніпулюйте факторами ранжування;
  4. Мотивуйте потенційних клієнтів і нових користувачів залишатися довше на сторінці, взаємодіяти з контентом, повертатися на сторінки і рекомендувати їх в соціальних мережах;
  5. Просувайте свій сайт за допомогою білих методів SEO-оптимізації, якщо ви хочете отримати більшу кількість якісного трафіку та ефективної взаємодії з потенційною аудиторією.

Webpromo ― ваш друг на шляху до стабільного росту і ТОП-10 видачі Google за релевантними запитамиЗалиште заявку, щоб наш міг зв’язатися з вами і зробити індивідуальну пропозицію по розкрутці сайту.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності