Головна » Блог » Топ-15 факторів ранжування в локальному органічному пошуку Google 2020

Топ-15 факторів ранжування в локальному органічному пошуку Google 2020

07.10.2020

Ольга Коцофане


Локальний органічний пошук стає ефективніше для просування компанії в пошуковій мережі Google. Про це свідчать численні інновації та покращення в Google My Business (Google Мій бізнес). Наприклад, недавно в блозі Webpromo писали про те, що GMB-профіль стало можливим оновити прямо в Google Пошуку і Картах. Щоб більше дізнатися про фактори ранжирування в локальному органічному пошуку, компанія Whitespark провела опитування серед експертів і виділила ТОП-15 з них. Результати дослідження опублікувало видання Search Engine Land.

Фактори ранжування в локальному органічному пошуку 2020

Стали відомі головні чинники ранжування в локальному органічному пошуку 2020

 

Які фактори впливають на ранжування в локальному пошуку Google: ТОП-15

Фактори ранжування в локальному органічному пошуку 2020

Фактори ранжування в локальному органічному пошуку 2020. Зображення: Whitespark

  1. Якість і авторитетність вхідних посилань на домен. Визначено як найвпливовіший фактор ранжування в формуванні результатів видачі.
  2. Обсяг якісного контенту на сайті. Щоб нарощувати його, необхідно залучати експертів, «вирощувати» їх самостійно і регулярно оновлювати вже наявні матеріали. При створенні контенту допоможе дотримання принципу E-A-T, про який Webpromo розповів в трендах SEO на 2021 рік.
  3. Ключові слова в анкорний тексті вхідних посилань на домен — фактор, на який багато хто не звертають уваги. Але навіть Google наполягає не упускати цей нюанс. Посилання з анкорами «Читайте за посиланням» ранжуються погано, а контекст в якому знаходиться анкорний текст не зчитується.
  4. Тематична релевантність ключового слова сайту. Якщо в описі компанії в GMB-профілі мова йде про «продажу дитячих іграшок», то і в семантичному ядрі сайту цей запит повинен бути в числі головних.
  5. Релевантність контенту домену з урахуванням географії (місто, область). У GMB-профілі повинні бути правильно вказані фізичну адресу компанії та регіони обслуговування клієнтів. Ця інформація повинна дублювати на відповідних сторінках сайту, а також може бути інтегрована у вигляді ключових слів в опис карток товарів, статті та інші види контенту. Детальніше про правила заповнення географічних даних в Google My Business читайте в блозі пошуковика.
  6. Оптимізація для мобільних пристроїв, адаптивний дизайн. Mobile friendly став найважливішим пунктом в Google May 2020 Core Update. Без якісної мобільної версії сайту видавці ризикують недоотримати органічний трафік і втратити левову частку аудиторії. Раніше експерт Webpromo розповів про найчастіших помилках мобільних версій веб-сайтів, які знижують його конверсію і, безумовно, погіршують ранжування в пошуку.
  7. Авторитетність домену. Цей фактор можна покращувати через кілька каналів. Серед них збільшення кількості посилань на сторінки веб-ресурсу з інших унікальних і надійних джерел, нарощування органічного трафіку з пошуку за рахунок контенту. Показник авторитетності вимірюється від 0 до 100. Оптимальною вважається «цифра» від 70 балів. 
  8. Ключові слова в заголовку Лендінзі GMB. Незважаючи на те, що сам Google публічно виступає проти цього, видавці як і раніше досить успішно застосовують даний прийом на практиці. Складно однозначно відповісти, добре це чи погано. Якщо ви все-таки використовуєте ключі в заголовку, то подбайте про їх високої релевантності з контентом домену.
  9. Різноманітність вхідних посилань на домен. Як ми вже писали в пункті про авторитетність, унікальність посилань дуже важлива. Чим більше авторитетних доменів в списку зворотних посилань, тим краще.
  10. Кількість вхідних посилань на домен. При наявності великої кількості зовнішніх посилань істотно підвищується авторитетність сайту.
  11. Кількість вхідних посилань на домен з релевантних галузевих сайтів. Якщо посилаються сайти схожі з вашим за тематикою, це «посилить» якість посилання.
  12. Обсяг якісного контенту на спеціальних сторінках. До службових сторінок відносяться такі, як «Про нас», «Доставка», «Оплата». Їх суть – дати повну відповідь на що цікавить користувача питання. Тому будує строго підходити до формування контенту на цих сторінках, з огляду на його релевантність запиту.
  13. Ключові слова в імені домену. Це підказка пошуковим системам при видачі сайту на відповідний запит. Але останнім часом цей фактор почав втрачати актуальність. Навряд чи зараз можна побачити на перших позиціях у видачі сайт з доменом, наприклад, arenda-kiev за запитом «оренда київ».
  14. Кількість вхідних посилань на домен з релевантних локальних сайтів. Виділивши частку посилальної маси на такий формат зворотних посилань, ви зможете поліпшити позицію сайту в локальній видачі Google.
  15. CTR результатів пошуку. Це співвідношення кількості кліків по посиланню до числа показів. Для локального органічного пошуку цей показник не такий важливий, як для звичайного органічного пошуку. Однак і не звертати на нього увагу не можна. Щоб поліпшити показник, слід заповнити всі поля GMB-профілю, дотримуючись рекомендацій довідки. Також їх необхідно оновлювати при необхідності, і час від часу додавати новий контент.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті