Топ-15 факторів ранжування в локальному органічному пошуку Google 2020
07.10.2020
Локальний органічний пошук стає ефективніше для просування компанії в пошуковій мережі Google. Про це свідчать численні інновації та покращення в Google My Business (Google Мій бізнес). Наприклад, недавно в блозі Webpromo писали про те, що GMB-профіль стало можливим оновити прямо в Google Пошуку і Картах. Щоб більше дізнатися про фактори ранжирування в локальному органічному пошуку, компанія Whitespark провела опитування серед експертів і виділила ТОП-15 з них. Результати дослідження опублікувало видання Search Engine Land.

Стали відомі головні чинники ранжування в локальному органічному пошуку 2020
Які фактори впливають на ранжування в локальному пошуку Google: ТОП-15

Фактори ранжування в локальному органічному пошуку 2020. Зображення: Whitespark
- Якість і авторитетність вхідних посилань на домен. Визначено як найвпливовіший фактор ранжування в формуванні результатів видачі.
- Обсяг якісного контенту на сайті. Щоб нарощувати його, необхідно залучати експертів, «вирощувати» їх самостійно і регулярно оновлювати вже наявні матеріали. При створенні контенту допоможе дотримання принципу E-A-T, про який Webpromo розповів в трендах SEO на 2021 рік.
- Ключові слова в анкорний тексті вхідних посилань на домен — фактор, на який багато хто не звертають уваги. Але навіть Google наполягає не упускати цей нюанс. Посилання з анкорами «Читайте за посиланням» ранжуються погано, а контекст в якому знаходиться анкорний текст не зчитується.
- Тематична релевантність ключового слова сайту. Якщо в описі компанії в GMB-профілі мова йде про «продажу дитячих іграшок», то і в семантичному ядрі сайту цей запит повинен бути в числі головних.
- Релевантність контенту домену з урахуванням географії (місто, область). У GMB-профілі повинні бути правильно вказані фізичну адресу компанії та регіони обслуговування клієнтів. Ця інформація повинна дублювати на відповідних сторінках сайту, а також може бути інтегрована у вигляді ключових слів в опис карток товарів, статті та інші види контенту. Детальніше про правила заповнення географічних даних в Google My Business читайте в блозі пошуковика.
- Оптимізація для мобільних пристроїв, адаптивний дизайн. Mobile friendly став найважливішим пунктом в Google May 2020 Core Update. Без якісної мобільної версії сайту видавці ризикують недоотримати органічний трафік і втратити левову частку аудиторії. Раніше експерт Webpromo розповів про найчастіших помилках мобільних версій веб-сайтів, які знижують його конверсію і, безумовно, погіршують ранжування в пошуку.
- Авторитетність домену. Цей фактор можна покращувати через кілька каналів. Серед них збільшення кількості посилань на сторінки веб-ресурсу з інших унікальних і надійних джерел, нарощування органічного трафіку з пошуку за рахунок контенту. Показник авторитетності вимірюється від 0 до 100. Оптимальною вважається «цифра» від 70 балів.
- Ключові слова в заголовку Лендінзі GMB. Незважаючи на те, що сам Google публічно виступає проти цього, видавці як і раніше досить успішно застосовують даний прийом на практиці. Складно однозначно відповісти, добре це чи погано. Якщо ви все-таки використовуєте ключі в заголовку, то подбайте про їх високої релевантності з контентом домену.
- Різноманітність вхідних посилань на домен. Як ми вже писали в пункті про авторитетність, унікальність посилань дуже важлива. Чим більше авторитетних доменів в списку зворотних посилань, тим краще.
- Кількість вхідних посилань на домен. При наявності великої кількості зовнішніх посилань істотно підвищується авторитетність сайту.
- Кількість вхідних посилань на домен з релевантних галузевих сайтів. Якщо посилаються сайти схожі з вашим за тематикою, це «посилить» якість посилання.
- Обсяг якісного контенту на спеціальних сторінках. До службових сторінок відносяться такі, як «Про нас», «Доставка», «Оплата». Їх суть – дати повну відповідь на що цікавить користувача питання. Тому будує строго підходити до формування контенту на цих сторінках, з огляду на його релевантність запиту.
- Ключові слова в імені домену. Це підказка пошуковим системам при видачі сайту на відповідний запит. Але останнім часом цей фактор почав втрачати актуальність. Навряд чи зараз можна побачити на перших позиціях у видачі сайт з доменом, наприклад, arenda-kiev за запитом «оренда київ».
- Кількість вхідних посилань на домен з релевантних локальних сайтів. Виділивши частку посилальної маси на такий формат зворотних посилань, ви зможете поліпшити позицію сайту в локальній видачі Google.
- CTR результатів пошуку. Це співвідношення кількості кліків по посиланню до числа показів. Для локального органічного пошуку цей показник не такий важливий, як для звичайного органічного пошуку. Однак і не звертати на нього увагу не можна. Щоб поліпшити показник, слід заповнити всі поля GMB-профілю, дотримуючись рекомендацій довідки. Також їх необхідно оновлювати при необхідності, і час від часу додавати новий контент.