Тренди графічного дизайну 2023. Інноваційні ідеї для натхнення чи за межею реальності?
23.12.2022
Важко уявити маркетинг без дизайну. Презентації, банери та плакати — будь-яка рекламна продукція не обходиться без роботи графічного дизайнера. Кожен сайт має унікальне оформлення, що відповідає стилістиці компанії. Це також робота веб-дизайнера.
Враховуючи швидкість масштабування інтернет-простору, технологічні та соціальні зміни, сфера графічного дизайну розвивається та вдосконалюється постійно. Фахівці в області вдаються до найкреативніших та найбожевільніших ідей, щоб обігнати конкурента. Відстеження глобальних тенденцій допомагає тримати «руку на пульсі», швидко реагувати на зміни, щоб залишатися в ТОП найкращих.
Зміст:
Тренди графічного дизайну 2023
- Моушн-графіка
- Абстрактні форми
- Мистецтво, створене штучним інтелектом (ШІ)
- 3D-елементи
- Інклюзивний дизайн
- Психоделічні мотиви
- Назад у майбутнє: ретро-ілюстрації
- Віртуальна реальність
Висновок: майбутнє графічного дизайну у 2023 році
Тренди графічного дизайну 2023
Пандемія Covid-19 прискорила технологічні процеси, внесла значні корективи. Зараз користувачі прагнуть безмежних онлайн-вражень, що спричиняє створення унікальних графічних елементів, візуальних ефектів. І сьогодні це важливо як ніколи. Тому давайте розбирати головні тренди графічного дизайну на 2023 рік.
Моушн-графіка
Відеографіка багато в чому зобов’язана Тікток, який впевнено задає тренди. 2023 року бренди продовжують створювати власну ідентичність за допомогою руху. Зараз ідеальний час для того, щоб замінити статичні зображення на короткий відеоконтент.
Щорічно споживання відеоконтенту збільшується у масштабних обсягах. Це говорить про те, що відеоконтент є ключовим і вже обов’язковим для брендів. Потрібно визнати, що короткі відеоролики привертають увагу аудиторії, доносять інформацію глядачеві протягом перших секунд, що набагато ефективніше, ніж звичайна картинка.
Абстрактні форми
Елементи у формі геометричних фігур не залишають списки трендів уже котрий рік або просто повертаються. Кілька років тому бренди активно використовували цей метод для того, щоб полегшити контент, зробити його «розслабленішим».
Абстрактні форми — тренд 2023 року лише з невеликими змінами: гострі кути та жорсткі краї поступилися місцем більш округлим формам. Також рекомендуємо додати яскраві кольори та фігури довільної форми. Абстрактні елементи підвищують рівень візуального інтересу завдяки принципу різноманітності та розмаїття.

Джерело: theartcenter.nyc
Мистецтво, створене штучним інтелектом (ШІ)
Цього року зображення, створені за допомогою технології штучного інтелекту (ШІ), підкорили світ після запуску OpenAI DALL-E 2. Це онлайн-генератор зображень, що створює графіку на основі текстових описів. Можна сміливо стверджувати, що нас чекає нова ера реалістичних зображень.
Також у жовтні Microsoft оголосила про випуск власної програми для графічного дизайну з інтеграцією DALL-E 2. Незабаром після цього Shutterstock оголосила про стратегічне партнерство з OpenAI, щоб зробити DaLL-E 2 покоління доступними для своєї бази користувача.
3D-елементи
Сьогодні не можна не враховувати вплив VR, який регулярно збільшується. Зростання попиту на віртуальний досвід і графіку стирають межі між комп’ютерними зображеннями та реальністю. Ринок 3D-елементів буде зростати, оскільки метавсесвіт тільки розширюється.
Останні технологічні досягнення спростили створення високоякісних 3D-зображень. Можна внести різноманітність й додати тіні, рух, текстуру. Важливо знайти переваги для вашого бренду з кожного тренду та отримувати вигоду.

Джерело: microsoft.com
Інклюзивний дизайн
Інклюзивність як одна з ключових особливостей графічного дизайну, допомагає аудиторії побачити власне відображення у продуктах та місії бізнесу.
Все більше брендів прагнуть використати методи інклюзивного дизайну, щоб охопити ширшу аудиторію. Ключова відмінність інклюзивного дизайну 2023 — це прогресивні візуальні ефекти.

Джерело: Sephora Canada
Психоделічні мотиви
На зміну реалізму та мінімалізму приходить сюрреалістичний максималізм. Ізоляція COVID-19 поступилася місцем постпандемічного світу. Ніхто більше не хоче залишатися під замком або обмежувати себе, все навпаки. 2023 несе в собі нові можливості для розширення кордонів.
Сміливо кидайте виклики та створюйте сторінки з ефектними мультимедійними зображеннями. Закони та правила більше не працюють. Покажіть аудиторії, що ви маєте власне бачення, а також креативність та винахідливість.
Назад у майбутнє: ретро-ілюстрації
Ще одна тенденція, породжена пандемією, призвела до серйозних змін у світі дизайну. Перебуваючи вдома в ізоляції, багато користувачів згадували минуле й сумували за більш звичним життям, легкістю та простотою. Тенденція графічного дизайну збережеться у вигляді ретро-ілюстрацій у стилі 90-х.

Джерело: musicweek.mtv.de
Тренд 2023 бере перевірені часом візуальні ефекти минулих років і відтворює їх, виходячи з сьогоднішнього дня. Шукайте натхнення в минулому і додайте трохи ностальгії до майбутніх проектів.

Джерело: Инстаграм Spotify
Віртуальна реальність
За останні кілька років глобальний ринок віртуальної реальності (VR) продемонстрував нереальне зростання. У звіті Facts and Factors метавсесвіт оцінюється в 210 мільярдів доларів США в 2021 році, а до 2028 року він зросте до 730 мільярдів доларів. Світ прагне оцифровувати все, що нас оточує.
Сьогодні креативники створюють футуристичні дизайни, а бренди в усьому світі вірять у мистецтво іммерсивного досвіду. У 2023 році на нас чекають дизайн з використанням рідких градієнтів, 3D-компонентів та неонових колірних палітр.
Висновок: майбутнє графічного дизайну у 2023 році
Провідні бренди вже почали впроваджувати стилі, щоби залишатися на крок попереду. Сміливо починайте експериментувати, підхоплюючи один із трендів графічного дизайну.
Світ дизайну постійно розвивається, у чому його величезна перевага. Тут є можливість втілити будь-які шалені ідеї, креативність та фантазію. Частіше відривайте соціальні мережі та надихайтеся сторінками компаній, які освоюють передові технології. Можливо в найближчому майбутньому ми будемо жити в метавсесвіті й ностальгувати по далекому 2022 році.