Головна » Блог » Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

05.12.2022

Юрій Телець


Нині кожному з нас важко уявити своє життя без соціальних мереж. Цей факт підтверджує й статистика, аджезгідно з дослідженнями GlobalLogic соцмережами користується  76,6% українців. З-поміж них 28 млн зареєстровано в YouTube, 16,1 млн – в Instagram, 15,45 млн  – у Facebook та 10,55 млн – у TikTok. Як бачимо, присутність в соціальних медіа – це невід’ємна частина маркетингу будь-якого бізнесу. Аби робити це ефективно, редакція Webpromo підготувала добірку з 9 трендів SMM, які допоможуть вам просувати компанію, обігнати конкурентів та здобути нових клієнтів.

Зміст:

  1. Короткі відео
  2. Платна реклама
  3. Гейміфікація
  4. Live-відео
  5. Наноінфлюенсери та користувацький контент (UGC)
  6. Соціальна комерція
  7. BeReal
  8. Посилена персоналізація
  9. Подкастинг

 Резюме

 

1. Короткі відео

Успіх коротких відео безпосередньо повʼязаний із появою та розвитком TikTok. У 2021 році він став найбільш завантажуваним застосунком, і очікується, що до кінця 2022 року кількість активних користувачів платформи досягне 5 мільярдів.

Формат і популярність контенту TikTok надихнули на створення короткотривалих відео й інші соціальні мережі, зокрема Instagram та YouTube. Так з’явилися Instagram Reels та YouTube Shorts відповідно.

shortvideos

Джерело: https://voi.id

Якщо ви ще не експериментували з таким вмістом у соцмережах, радимо вже починати це робити, аби потім не пасти задніх. Зокрема, можете скористатися монтажем фрагментів із наявних відео чи спробувати зняти для публікації абсолютно нові кліпи.

 

2. Платна реклама

У 2016 році Facebook змінив свій алгоритм, унаслідок чого перевагу здобули публікації друзів і родичів, а не компаній та відомих брендів. Це призвело до того, що нині на контент-сайти спрямовується менше трафіку. Тому компанії, які хочуть, аби їхні сторінки бачили, мають постійно оплачувати рекламу в соціальних мережах.

Зростання конкуренції спричинило й відповідне зростання цін на платну рекламу в соціальних мережах. У 2021 році витрати на неї досягли понад  181 мільярда доларів США, і очікується, що протягом наступних кількох років вони зростуть приблизно до 358 мільярдів доларів. 

Зазначимо, що війна рф проти України не вплинула на цю тенденцію. Адже платне реклама почала відновлюватися вже через декілька місяців з початку війни. Також Kiwi Agency зазначає, що ціна за результат зараз нижча, ніж до 24 лютого. Причина – частина рекламодавців ще не повернулася до соціальних медіа.



 

3. Гейміфікація

Якщо соціальні медіа є вже перевіреними рекламними платформами, то ігри стануть новим майданчиком із низкою захоплюючих можливостей для брендів і компаній у 2023 році. Так, наприклад, Netflix має намір розширити своє охоплення, побудувавши першу власну студію відеоігор у Гельсінкі. А от будинки моди вже використовують ігри як засіб залучення спільноти та подолання розриву між віртуальною реальністю (virtual reality; VR) і реальним життям (in real life; IRL).

Ігрова індустрія продовжує бути однією із найперспективніших. Зокрема, очікується, що до 2023 року вона коштуватиме близько  200,8 мільярдів доларів США, а внутрішньоігрова реклама досягне позначки у 17,6 мільйонів доларів. Ігровий світ, який набиратиме популярності завдяки соціальній взаємодії, і досі залишається поза активною увагою сфери маркетингу. Тому якщо хочете випередити своїх конкурентів, уже зараз починайте досліджувати специфіку гейміфікації та її функціонального потенціалу.

 

4. Live-відео

У 2016 році популярність відео в прямому етері зросла завдяки створенню Facebook Live, YouTube Live, TikTok Live та Instagram Live. Незабаром після цього  Facebook оголосив, що до початку 2017 року запустить 360-градусне відео для користувачів Facebook Live.

Відео в реальному часі дають можливість маркетологам швидко ділитися цікавими оновленнями, записувати поточні події та робити оголошення. Окрім цього, live-відео сприяють потенційному  онлайн-шопінгу. Адже компанії можуть направляти користувачів купувати їхні товари чи послуги одразу під час прямих трансляцій. Ця тенденція дозволяє маркетологам будувати міцніші стосунки зі своїми клієнтами, а онлайн-покупцям бачити їхні продукти в режимі реального часу.

 

5. Наноінфлюенсери та користувацький контент (UGC)

Зростання кількості наноінфлюенсерів (тих, хто має від 1000 до 10 000 підписників) і створеного користувачами контенту (User Generated Content; UGC) не сповільнюється. Фактично, наноінфлюенсери вже складають 90% успішних маркетингових кампаній інфлюенсерів. Оскільки спільнота вважає наноінфлюенсірів більш надійними, останні вибудовують взаємозв’язок вашої компанії із нішевою аудиторією. А значить вам не потрібно буде витрачати купу грошей на одну кампанію.

Nanoinfluencer

Джерело: https://hypeauditor.com

Хоч макроінфлюенсери й мають величезну кількість підписників, однак саме ця надмірна кількість й заважає їм активно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Натомість наноінфлюенсери хоч і не можуть похизуватися кількістю фоловерів, але мають вищий рівень залучення. Окрім того, з ними дешевше співпрацювати. На ефективності співпраці з наноінфлюенсерами наголошує і Hootsuite, зазначаючи, що велика кількість підписників не є гарантією більшої конверсії.

Не менш важливо знайти кріейтора, який створюватиме якісний контент про ваші продукти чи послуги. Адже UGC як інструмент органічного маркетингу формує прямий зв’язок із реальними споживачами. Він розвиває міцні стосунки між компанією і клієнтом та допомагає підвищити відчуття довіри.

Аби ефективно впровадити таку стратегію, для тих користувачів, що створюватимуть контент про вашу компанію, радимо розробити систему винагороди й заохочень. Вона стане додатковою мотивацією й сприятиме залученню більшої кількості контент-мейкерів.  Водночас Hootsuite рекомендує контролювати результативність UGC за допомогою кодів  UTM. Для цього призначте кожному контейнт-мейкеру власні унікальні посилання з кодами UTM, і отримаєте можливість відстежувати відвідувачів, яких вони спрямовують на веб-сайт вашої компанії. Таким чином ви матимете чітке уявлення про вплив UGC на прибуток.

 

6. Соціальна комерція

Оскільки використання соціальних мереж і листування продовжує зростати, набирає обертів й соціальна комерція, під час якої користувачі соцмереж переглядають і купують продукти через платформи.

instagram-shopping

Джерело: https://www.searchenginejournal.com

Як наслідок, компанії можуть рекламувати свої послуги чи товар у соцмережах, наприклад, за допомогою Instagram Shoppable posts. Так само існує можливість створювати каталоги продуктів на Facebook чи додавати кнопки «купити» у твітах.

Hootsuite зазначає, що для ефективної соціальної комерції необхідно  використовувати альтернативний текст для опису вмісту зображень. Він допомагає пошуковим системам індексувати зображення й відповідно покращити вашу SEO. Якщо бажаєте, аби компанія відображалася вгорі результатів пошуку, коли потенційний клієнт шукає послуги у вашому регіоні, позначайте свої публікації геотегами та переконайтеся у доступності вашого місцезнаходження.



7. BeReal

BeReal  – це нова соціальна мережа, мета якої показати життя у справжніх його проявах.

berealmain

Додаток у рандомний часовий проміжок сповіщає користувачів про те, що настав «час бути справжнім».  Після цього останні мають відкрити соцмережу, сфотографувати те, що вони роблять у цей момент й опублікувати. За бажанням можна позначити навіть місце розташування. Окрім цього, BeReal дає змогу самостійно визначити, будуть такі публікації загальнодоступними (через 24 години вони самознищуються) чи приватними (у цьому разі їх побачать лише ваші друзі).

Наразі BeReal вже має  10 мільйонів активних користувачів щодня й став одним із найпопулярніших додатків у США, Франції та Великобританії.

bereal statisticsДжерело: https://www.data.ai

Як бачимо, BeReal має потенціал для реалізації нових маркетингових стратегій та ідей. Зокрема, публікація закадрових знімків за допомогою цієї соцмережі надасть змогу зацікавити покупців покоління Z, адже вони бачитимуть реальних споживачів й продукт без жодних додаткових прикрас й ілюзій. Окрім цього, маркетологи можуть використовувати BeReal, аби комунікувати зі своєю клієнтською базою та водночас максимально зберігати власну автентичність.

 

8. Посилена персоналізація

Позаяк кількість даних, доступних маркетологам, продовжує зростати, компанії можуть надавати користувачам соціальних мереж більш персоналізований контент. Персоналізація гарантує, що ваші потенційні клієнти побачать необхідний контент у потрібний час і у потрібному місці. Відсутність такої стратегії зменшить шанси на те, що ваш вміст отримає фідбек від користувачів.

Правильній реалізації такого маркетингового тренду сприятиме  аудит соціальних мереж. З’ясуйте, які мережі використовує ваша цільова аудиторія, порівняйте свої способи роботи у соцмережах і ваших конкурентів тощо. Зібрана інформація дозволить вдосконалити портрет потенційного клієнта й розробити спеціальний контент окремо для кожної із соцмереж.

 

9. Подкастинг

26% контент-мейкерів використовують подкасти для більшого охоплення своєї аудиторії. Водночас  26% компаній використовують подкасти для поширення свого контенту. Подкасти допомагають охопити зацікавлену аудиторію та створювати оригінальний, захоплюючий контент, який слухачі можуть легко завантажити або транслювати. А співпраця з впливовими у своїй галузі особами підвищить впізнаваність вашої компанії серед інших.

Podcasting

Джерело: https://wpvip.com

У 2023 році подкастинг продовжить розвиватися як маркетинговий інструмент для компаній будь-якого розміру. Це чудовий спосіб розвинути нішевий досвід і налагодити тісніші зв’язки з клієнтами. Незалежно від того, співпрацюєте ви з іншими брендами, впливовими особами або експертами галузі чи ні, подкастинг точно допоможе створити конкурентну перевагу на вашому ринку.



 

Резюме

Тренди SMM у 2023 році свідчать про те, що вам необхідно буде зосередитися на глибокому розумінні вашої аудиторії та її потреб.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності