Головна » Блог » У Google Analytics 4 з'явилася нова прогнозована метрика

У Google Analytics 4 з’явилася нова прогнозована метрика

13.01.2021

Ольга Коцофане


Google повідомив, що в Google Analytics 4 з’явилася нова метрика – «Прогнозований дохід».

«Прогнозований дохід» – це показник, який передбачає очікуваний від всіх покупок-конверсій протягом наступних 28 днів дохід від користувача, який був активним протягом останніх 28 днів.

У Google Analytics 4 з'явився показник прогнозованого доходу

У Google Analytics 4 з’явився показник прогнозованого доходу

Цей показник може збільшити кількість конверсій на вашому сайті за рахунок охоплення людей, які з найбільшою ймовірністю витратять найбільше коштів через Google Рекламу.

Паралельно з метрикою в Google Analytics з’явилася і нова прогнозована аудиторія «Прогнозовані 28-денні максимальні витрати», яку ви можете створити в Audience Builder. В аудиторію входять користувачі, які за прогнозами отримають найбільший дохід в наступні 28 днів і можуть зробити цільове дію.

Аналізувати метрику незабаром може буде через спеціальний модуль «Аналіз». Наприклад, метод «Час життя користувача» (User Lifetime) може служити індикатором того, які маркетингові кампанії з найбільшою ймовірністю привернуть споживачів з найбільшим витратою.

Нагадаємо, що серед в Google Analytics 4 також можна спрогнозувати ймовірність покупки для подій електронної торгівлі purchase, ecommerce_purchase і in_app_purchase і ймовірність втрати користувача.

Важливо! Для успішного використання прогнозних метрик у Google Analytics має бути достатньо даних – мінімум по 1000 користувачів, які відповідають і не відповідають критеріям аналізу. Також ресурс повинен передавати події і підтримувати якість прогнозної моделі з плином часу.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

 

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Як динамічний контент впливає на SEO: переваги та ризики адаптивності

Вплив динамічного контенту на SEO: преваги та ризики...

Динамічний контент — це прогресивно і актуально в 2021 році. Але з точки зору SEO-просування використання постійно міняє контенту...

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті