Головна » Блог » У Google Analytics 4 з'явилася нова прогнозована метрика

У Google Analytics 4 з’явилася нова прогнозована метрика

13.01.2021

Ольга Коцофане


Google повідомив, що в Google Analytics 4 з’явилася нова метрика – «Прогнозований дохід».

«Прогнозований дохід» – це показник, який передбачає очікуваний від всіх покупок-конверсій протягом наступних 28 днів дохід від користувача, який був активним протягом останніх 28 днів.

У Google Analytics 4 з'явився показник прогнозованого доходу

У Google Analytics 4 з’явився показник прогнозованого доходу

Цей показник може збільшити кількість конверсій на вашому сайті за рахунок охоплення людей, які з найбільшою ймовірністю витратять найбільше коштів через Google Рекламу.

Паралельно з метрикою в Google Analytics з’явилася і нова прогнозована аудиторія «Прогнозовані 28-денні максимальні витрати», яку ви можете створити в Audience Builder. В аудиторію входять користувачі, які за прогнозами отримають найбільший дохід в наступні 28 днів і можуть зробити цільове дію.

Аналізувати метрику незабаром може буде через спеціальний модуль «Аналіз». Наприклад, метод «Час життя користувача» (User Lifetime) може служити індикатором того, які маркетингові кампанії з найбільшою ймовірністю привернуть споживачів з найбільшим витратою.

Нагадаємо, що серед в Google Analytics 4 також можна спрогнозувати ймовірність покупки для подій електронної торгівлі purchase, ecommerce_purchase і in_app_purchase і ймовірність втрати користувача.

Важливо! Для успішного використання прогнозних метрик у Google Analytics має бути достатньо даних – мінімум по 1000 користувачів, які відповідають і не відповідають критеріям аналізу. Також ресурс повинен передавати події і підтримувати якість прогнозної моделі з плином часу.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

 

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті