Головна » Блог » У Google Analytics 4 з'явилася нова прогнозована метрика

У Google Analytics 4 з’явилася нова прогнозована метрика

13.01.2021

Ольга Коцофане


Google повідомив, що в Google Analytics 4 з’явилася нова метрика – «Прогнозований дохід».

«Прогнозований дохід» – це показник, який передбачає очікуваний від всіх покупок-конверсій протягом наступних 28 днів дохід від користувача, який був активним протягом останніх 28 днів.

У Google Analytics 4 з'явився показник прогнозованого доходу

У Google Analytics 4 з’явився показник прогнозованого доходу

Цей показник може збільшити кількість конверсій на вашому сайті за рахунок охоплення людей, які з найбільшою ймовірністю витратять найбільше коштів через Google Рекламу.

Паралельно з метрикою в Google Analytics з’явилася і нова прогнозована аудиторія «Прогнозовані 28-денні максимальні витрати», яку ви можете створити в Audience Builder. В аудиторію входять користувачі, які за прогнозами отримають найбільший дохід в наступні 28 днів і можуть зробити цільове дію.

Аналізувати метрику незабаром може буде через спеціальний модуль «Аналіз». Наприклад, метод «Час життя користувача» (User Lifetime) може служити індикатором того, які маркетингові кампанії з найбільшою ймовірністю привернуть споживачів з найбільшим витратою.

Нагадаємо, що серед в Google Analytics 4 також можна спрогнозувати ймовірність покупки для подій електронної торгівлі purchase, ecommerce_purchase і in_app_purchase і ймовірність втрати користувача.

Важливо! Для успішного використання прогнозних метрик у Google Analytics має бути достатньо даних – мінімум по 1000 користувачів, які відповідають і не відповідають критеріям аналізу. Також ресурс повинен передавати події і підтримувати якість прогнозної моделі з плином часу.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

 

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Останні матеріали рубрики

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Новини TikTok

TikTok додав нову функцію Refresh для оновлення стрічки For You

Нова функція забезпечить приємний перегляд, збалансовуючи цілі самовираження та різноманітності контенту

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності