Головна » Блог » У Google Analytics 4 з'явилася нова прогнозована метрика

У Google Analytics 4 з’явилася нова прогнозована метрика

13.01.2021

Ольга Коцофане


Google повідомив, що в Google Analytics 4 з’явилася нова метрика – «Прогнозований дохід».

«Прогнозований дохід» – це показник, який передбачає очікуваний від всіх покупок-конверсій протягом наступних 28 днів дохід від користувача, який був активним протягом останніх 28 днів.

У Google Analytics 4 з'явився показник прогнозованого доходу

У Google Analytics 4 з’явився показник прогнозованого доходу

Цей показник може збільшити кількість конверсій на вашому сайті за рахунок охоплення людей, які з найбільшою ймовірністю витратять найбільше коштів через Google Рекламу.

Паралельно з метрикою в Google Analytics з’явилася і нова прогнозована аудиторія «Прогнозовані 28-денні максимальні витрати», яку ви можете створити в Audience Builder. В аудиторію входять користувачі, які за прогнозами отримають найбільший дохід в наступні 28 днів і можуть зробити цільове дію.

Аналізувати метрику незабаром може буде через спеціальний модуль «Аналіз». Наприклад, метод «Час життя користувача» (User Lifetime) може служити індикатором того, які маркетингові кампанії з найбільшою ймовірністю привернуть споживачів з найбільшим витратою.

Нагадаємо, що серед в Google Analytics 4 також можна спрогнозувати ймовірність покупки для подій електронної торгівлі purchase, ecommerce_purchase і in_app_purchase і ймовірність втрати користувача.

Важливо! Для успішного використання прогнозних метрик у Google Analytics має бути достатньо даних – мінімум по 1000 користувачів, які відповідають і не відповідають критеріям аналізу. Також ресурс повинен передавати події і підтримувати якість прогнозної моделі з плином часу.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

 

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті