Головна » Блог » Topics API — новий сервіс від Google для таргетування реклами

Topics API — новий сервіс від Google для таргетування реклами

27.01.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Google запустив новий алгоритм Topics API для відстеження інтересів користувачів та таргетування реклами. Сервіс має замінити в майбутньому файли cookies. Що означає оновлення?

Topics API



У 2019 році, як відмови від файлів cookies, Google запустив технологію FLoC. Проте, оновлення зазнало критики з боку державних регулюючих органів США. Тому на заміну технології FLoC Google запустив Topics API як метод таргетування реклами на основі зібраної інформації про інтереси споживачів. Представники Google стверджують, що сервіс замінить файли cookies. Нагадаємо, що всесвітня пошукова система заявила, що незабаром відмовиться від використання cookies в браузері через порушення конфіденційності. Докладніше про ці зміни можна почитати у нашій статті “Реклама для користувачів без файлів cookies: 3 ефективні способи”.

Topics API використовує браузер для отримання списку з 5-ти тем, спираючись на історію просторів та відвідування окремих сайтів. Система автоматично відбиратиме категорію на основі інтересів користувача. Алгоритм визначить теми та порівняє зі списком із 350 тем, складеним Interactive Advertising Bureau (Організацією рекламного бізнесу) та власним переліком даних Google. Партнери зможуть запросити інформацію, використовуючи також Topics API, та дізнатися, які теми цікавлять користувача. Інформація дозволить настроїти показ релевантної реклами.Алгоритм Topics API



Теми включають одну область інтересів і зберігати інформацію протягом трьох тижнів, після чого видаляти. При цьому Google заявляє, що не включатиме потенційно спірні категорії (наприклад, расову приналежність, стать, релігію). За бажання користувач зможе відключити сервіс або відкоригувати підібрані теми. Facebook Ads Manager вже ввів такі обмеження на таргетинг.

Пробну версію Topics API планують запустити наприкінці першого кварталу 2022 року. Після цього Google збиратиме відгуки від партнерів, зацікавлених груп та регулюючих органів. При необхідності компанія скоригує Topics API до першої пробної версії. Якщо запуск буде успішним, то Google планує повністю впровадити функцію до третього кварталу поточного року.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності