Головна » Блог » Реклама на Хелловін: ТОП-13 оригінальних та практичних ідей

Реклама на Хелловін: ТОП-13 оригінальних та практичних ідей

29.10.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


«Trick or treat» (Гаманець або життя) — фраза, яка символізує майбутнє свято Хелловін. Для галузі маркетингу це ідеальна можливість провести успішну рекламну кампанію. Реклама на Хелловін має широку популярність серед брендів на Заході, але незабаром активно вийшла й на європейський ринок, включаючи Україну. У чому перевага Хелловіна для рекламної сфери? Чи варто використовувати цей привід для просування бренду?

Зміст:

  1. Переваги святкової реклами Хелловіна
  2. Особливості рекламної кампанії на Хелловін в Україні
  3. Креативна реклама на Хелловін
  4. ТОП-13 ідей для реклами Хелловін
  5. Висновок

Реклама на Хэллоуин



 

Переваги святкової реклами Хелловіна

«Страшна реклама» — це шанс підхопити хвилю, популярну тенденцію. Тематику Хеллоуїна легко застосувати до власного бренду. Рекламна стратегія не вимагає великих витрат. При цьому може принести якісні результати у вигляді потенційних лідів або прямих клієнтів. Важливо не забувати, що для маркетолога будь-який привід — це можливість привернути увагу цільової аудиторії. Хелловін, по суті, вже готова маркетингова ідея, яку необхідно грамотно подати та втілити в життя.

Реклама на Хелловін — це:

  • Просте впровадження в основну стратегію;
  • Привернення уваги нової аудиторії;
  • Невисокий видатковий бюджет;
  • Додатковий «підігрів» поточних клієнтів;
  • Готові ідеї для просування.

Реклама Хэллоуин

За рахунок оригінальної реклами, Хелловін швидко окупається. Користувачі позитивно сприймають подібні активності. Цього року американські вчені провели дослідження. За попередніми даними, сума видатків на Хелловін може перевищити рекордні 10 млрд доларів. Згідно зі статистикою, за популярністю Хелловін знаходиться в п’ятірці лідерів й займає третій рядок, поступившись місцем Різдву та Дню Подяки.

Це чудова можливість скористатися сприятливою ситуацією та зробити ключові рекламні акценти на власній продукції. Ввести у бізнес-стратегію актуальну яскраву святкову рекламу Хелловіну зможуть не лише вузькопрофільні бренди (костюми, атрибути декору), а й інші сфери.

 

Особливості рекламної кампанії на Хелловін в Україні

Підготовка рекламної кампанії до Хеллоуїна США починається з кінця серпня — початку вересня. Свято відзначають як мілініали (покоління, що народилося в період з початку 80-х по середину 1990-х), так й покоління Z. Якщо мілініали практикують більш традиційні звичаї, то покоління Z використовує незвичайний підхід до вибору костюма, декору на Хеллоуїн. Останніми роками обидві вікові групи залучають соціальні мережі для поширення власного контенту, включаючи рекламний блок.

Найпопулярнішою рекламною категорією товарів є маскарадні костюми, потім йдуть солодощі, прикраси та аксесуари для оформлення будинку. Також святкування Хеллоуїна пов’язують із містичними іграми, різними ворожіннями. Молодим дівчатам пропонують зрізати довгу шкіру з яблука та кинути її через плече. Шкіра, що впала, повинна утворити букву, на яку починається ім’я її майбутнього нареченого. Символом Хеллоуїна вважається гарбуз. Для частування прийнято готувати гарбузові пироги та кекси, можна купити цукерки, пряники, імбирне печиво у вигляді силуетів привидів, цукати з гарбуза та зефір. 

Реклама на Хэллоуин



В Україні Хелловін вважається неофіційним святом й менш популярним, ніж у США. На початку жовтня можна зустріти рекламу Хеллоуїна: банери, що залучають до покупки, розсилку промо-акцій, наповнення сайтів відповідними товарами, що в маркетингу називається як омніканальна поведінка. Найчастіше бренди ведуть подібну комунікацію зі своєю цільовою аудиторією за допомогою email-розсилок, браузерних та мобільних push-повідомлень, текстових та месенджерів.

Хелловін також має своїх шанувальників в Україні, які приміряють на себе образи відомих українських персонажів. Попит мають бренди косметики для створення яскравого макіяжу, магазини з незвичайним одягом (карнавальні костюми). Також представляють колекції аксесуарів у вигляді свічок, своєрідний декор — тематична гірлянда з павуками або кажанами. Багато онлайн та офлайн компанії використовують рекламу Хеллоуїна як привернення уваги, прикрашають вхід за допомогою оригінального декору.

 

Креативна реклама на Хелловін

Найпопулярнішою вважається реклама Burger King. Мережа ресторанів випустила ролик під назвою “Ніч страшних клоунів”. В основі сюжету лежить фільм “Воно”. Рекламна ідея Хелловіну має посилання на легкий тролінг прямого конкурента McDonald’s. Всі клієнти, хто прийде в костюмі Роналда Макдоналда в ніч Хелловін, отримує безкоштовний бургер у подарунок.

Хэллоуин маркетинг

Щороку реклама Бургер Кінг буквально перевершує одна одну. Креативна команда вже випустила рекламний ролик на Хелловін. Цього року бренд пропонує відсвяткувати Хелловін безкоштовним бургером, який можна буде замовити протягом години на сайті в ніч з 31 жовтня на 1 листопада, починаючи з 03:00. Саме цей період вважається сприятливим для нечисті.

Слід зазначити привабливу маркетингову ідею від M&M’S. Команда представила рекламний ролик з головними персонажами у вигляді привидів. Оскільки бренд займається випуском солодощів, то головна ідея реклами Хеллоуїна — «Не всі солодощі переживуть ніч Хеллоуїна».

 

ТОП-13 ідей для реклами Хелловін

Багато креативних рекламних кампаній на Хеллоуїн можна застосовувати для кожного бренду. Добірка допоможе вибрати для себе максимально простий спосіб, який відповідає вашій компанії. Напередодні Хелловін ми зібрали діючі інструменти для створення дійсно «видовищної» рекламної кампанії.

1. Розважальні пости у соціальних мережах з використанням «страшних» фото та відео. За даними, наданими великим маркетинговим агентством Mintel, майже 40% користувачів шукає натхнення саме на майданчиках соціальних мереж. Це стосується створення костюма, приготування незвичайних солодощів, прикраси будинку за допомогою оригінальних аксесуарів на Хелловін. Зловісні картинки привертають увагу користувачів, підвищують залучення. Чим страшніше зображення, тим більше воно притягуватиме своїм виглядом. Тут можна дозволити собі увімкнути повний спектр креативних ідей для реклами Хеллоуїна. Також можна створити рекламні оголошення в телеграм-каналі. При цьому важливо не переборщити з огляду на політику розміщення такого контенту в мережі. Для цього можна попередньо ознайомитись з правилами.

Реклама на Хэллоуин

2. Запустити челендж у Tik-Tok. Майданчик збирає величезну рекламну аудиторію. Надайте користувачам можливість зробити унікальний контент на Хелловін, який вони створять самостійно. Тут є можливість застосувати фантазію та викласти «жахливе» відео з відповідним хештегом Хелловін. Можна запустити ідею посту з розміщенням оригінального та моторошного фото з логотипом компанії. Переможець отримає спеціальний приз від компанії.

Реклама Хэллоуин

3. Організувати спеціальний event marketing та провести костюмовану вечірку у стилі Хеллоуїна. Цей метод допоможе залучити потенційних клієнтів, а також зміцнити взаємини з існуючою аудиторією покупців. Рекламні публікації та сторіс, прямі ефіри на Хелловін принесуть якісний результат у вигляді позитивних відгуків та підвищення рівня впізнаваності бренду.

Реклама Хэллоуин

4. Віртуальні заходи у 21 столітті під час всесвітньої пандемії вже нікого не дивують. Тому варто використовувати творчий підхід й організувати вечірку за допомогою Zoom. Подібна реклама Хелловін принесе високу залученість, популярність за рахунок репостів.

5. Influence-маркетинг із залученням відомого лідера думок, популярного блогера однозначно надасть розголосу вашій рекламній кампанії на Хеллоуїн. Тут важливо створити ажіотаж, що дає 100% впізнаваність бренду, та генерувати його у регулярні продажі. Рекламна співпраця з брендами, інтеграція продукту — це цікавий спосіб пожвавити обстановку під час свят, особливо у Хеллоуїн. Наприклад, компанія Crocs залучила у свою рекламу на Хелловін відомих блогерів, які публікували фото у костюмах, включаючи популярне взуття. У тексті використовували спеціальний хештег.

Реклама Хэллоуин6. Оформлення до дня Хелловіна сайту, сторінки, мобільного додатку, онлайн або офлайн магазину. Потрібно підібрати відповідні прикраси та картинки з елементами моторошної урочистості. Яскравий декор приваблює, приносить більше охоплень та переглядів. За рахунок оригінального візуалу реклама на Хелловін дозволяє вирішити кілька завдань одночасно — організувати святковий настрій та вигідно виділитися серед конкурентів. Варто підготувати святкову упаковку.

Реклама Хэллоуин

Реклама Хэллоуин

7. Оригінальні рекламні подарунки з лімітованим випуском, корисні для застосування у період свята (аксесуари для костюма, солодощі з незвичайними смаками) або частування в рамках рекламної акції (тематичного івенту).Реклама Хэллоуин

Реклама Хэллоуин



8. Ланцюжок рекламних push-повідомлень із вмістом рекламного промо на Хелловін. Також перед проведенням будь-якого інтерактиву треба зробити розсилку з акційними пропозиціями, запрошеннями на участь. Подібна взаємодія зацікавить, змотивує заглянути до вашого інтернет-магазину, сторінки з товарами чи послугами. Дух змагання підвищить рівень інтересу. Якщо навколо рекламного блоку пануватиме містична атмосфера та атрибути Хеллоуїна, можна сміливо розраховувати на збільшення трафіку.

9. Проведення конкурсу, гри на сайті. Веселі розваги подобаються користувачам. Основна рекламна ідея — додати легкої обстановки під час відвідування сайту або сторінки бренду. Клієнти досить швидко та із задоволенням підхоплюють подібні інтерактиви.

10. Рекламні акції та знижки на честь Хеллоуїна. Варто продумати унікальні промокоди з добіркою «жахливих» чисел, літер, які дають можливість отримати персональну знижку на сайті. Добре працює розповсюдження спеціальних купонів, які можна використовувати лише в день Хеллоуїна. Варто додати ключові слова «тільки сьогодні», «Знижки дійсні до півночі», «Диявольські угоди зникають через 1 годину», «Годинні знижки на привиди».

Реклама Хэллоуин

11. Ремаркетинг у стилі Хелловін. Це один із варіантів привернути увагу до існуючих товарів тих клієнтів, хто знайомий з брендом. В рамках рекламної кампанії на Хелловін можна випустити яскраві банери з метою додаткової реклами товару та залучення клієнтів. Наприклад, непрямий конкурент M&M’S компанія Skittles зробила ребрендинг упаковки драже з елементами Хеллоуїна.

Реклама на Хэллоуин

Ще одна компанія запропонувала власну рекламу на Хелловін. Dior активно використовує містичне свято для привернення уваги. Бренд пропонував зробити яскравий макіяж у тематиці свята за допомогою косметики Dior. Вже цього 2021 року представлена нова колекція посуду від Dior Maison. Тарілки у стилі містичного свята декоровані у чорно-білих відтінках з ілюстраціями відомого художника П’єтро Руффо.

Реклама на Хэллоуин

12. Випуск обмеженої серії товарів на тематику Хеловіну. Побідна реклама сприяє імпульсивній купівлі протягом обмеженого періоду часу. Tic-Tac спеціально до Дня Мертвих (Хелловін) у Мексиці випустила лімітовану серію цукерок у вигляді черепа.

Реклама Хэллоуин

Реклама Хэллоуин13. Запуск фото та відеокампаній на різних рекламних майданчиках. Це можуть бути Youtube, Pinterest, Snapchat, Facebook, Twitter, ролики блогерів.

 

Висновок

Креативна реклама на Хелловін — можливість стати частиною «страшних веселощів», ​​проявити творчий підхід до подачі маркетингової ідеї. У період всесвітньої пандемії подібний варіант може стати актуальним та затребуваним. Важливо дати користувачеві привід радіти та святкувати кожну подію, незважаючи на карантин чи інші складнощі.

Реклама ХэллоуинХелловін реклама — це шанс влаштувати незвичайний рітейл восени. Наступні кампанії можна планувати вже на Чорну П’ятницю та новорічні канікули. Слід скористатися актуальною подією та запропонувати клієнтам веселе проведення часу. При цьому, подібна реклама на Хелловін однозначно принесе вам увагу та прихильність користувачів, нових лідів, готових на взаємну співпрацю.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності