Головна » Блог » Як вести комунікацію з клієнтами під час війни

Як вести комунікацію з клієнтами під час війни

11.04.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


Комунікація бізнесів під час війни має зберігати спокій аудиторії. Публікації про подальшу роботу, інформування про зміни, висловлення позиції і навіть мовчання ретельно аналізується читачами, а в результаті формується відношення до вашого бренду. 

Адаптація компаній до нових умов — показник надійності, що в першу чергу оцінюється клієнтами. 

Пояснення своєї позиції клієнтам



Обговорення позиції компанії стосовно війни

Деякі компанії проговорили свою позицію ще до початку війни. Важливо чи вся команда однієї думки, тому необхідний особистий контакт — цю задачу можна доручити топам відділів. Позиція має бути чіткою — відношення до росії та бізнесів агресора пряма і зрозуміла. 

За місяць війни позиція всередині команди мала скластись і закріпитись.

Загальна позиція команди

 

Публічна позиція

Дайте зрозуміти клієнтам свою позицію і розкажіть про подальшу роботу бізнесу. Не ігноруйте ситуацію, адже мовчання також аналізується аудиторією. 

Однак, якщо ваш бізнес адаптувався до нових умов зараз, то у доданок до позиції та змін у роботі напишіть про складні моменти адаптації та причину довгого мовчання.

Також не варто спамити у соцмережах про свої думки, зараз інфопростір переповнений новинами — дайте читачам дізнатись важливу інформацію. Якщо з’явились новини, які стосуються вашого бізнесу, то відреагуйте і поясніть зміни для ваших клієнтів. 

Публічна позиція

 

Інформування у соцмережах

Розкажіть читачам як саме ви тепер працюєте. Клієнтам та партнерам необхідно пояснити свою подальшу роботу і обговорити “правки” та нюанси співпраці, а також не буде зайвим проговорити свою позицію і критичні моменти. 

Якщо ваша компанія частково або повністю перекваліфікувалася, то поширте цю інформацію, можна також розповісти чому такі зміни і що вас до цього спонукало. 

Обов’язково повідомте про нюанси роботи компанії на території з нестабільною ситуацією. 

У роботі з потенційними клієнтами важливо показати, що ви готові до нових умов і знаєте що робити. 

Розкажіть про ваш вклад у нашу перемогу та спонукайте клієнтів також брати участь — буде дуже доречним опублікувати реквізити чи посилання на фінансову підтримку ЗСУ.

Прапор України

 

Стратегія комунікації

Війна — привід для корректив у tone of voice. 

Розважливий тон замініть на підбадьорення і позитив, буде доречним публікувати жарти стосовно абсурдності представників чи дій росії. 

Дайте зрозуміти, що ви переймаєтесь через те, що відбувається та піклуєтесь про своїх читачів. 

А для поширення інформації про послуги компанії краще використовувати спокійний тон і оперувати фактами.

Створення стратегії комунікації



Із початку війни багато компаній відключили рекламу. І це не дивно — людей цікавлять новини про Україну, а повсякденні рекламні кампанії можуть викликати обурення. 

Якщо ви вирішили продовжити рекламні кампанії, то перше що треба зробити — перевірити контент план і скоріш за все внести правки до нього. Також треба бути обережними із заздалегідь підготовленими публікаціями і перевірити їх на наявність неоднозначних формулювань, гумору та прямого ігнорування війни. Краще всього подавати інформацію як фактаж. 

Турбота про читачів не буде зайвою. Поділіться посиланням на корисну практику боротьби зі стресом, чи іншою, на вашу думку, корисною інформацією. Однак не робіть турботу ресурсом для інфоприводу — люди це розуміють і зреагують відповідно. 

Страждання — не ресурс для маркетингу.

Якщо ваш бізнес призупинився до перемоги України, то розкажіть про свою позицію у соцмережах, поясніть причини зупинки роботи і перейдіть у режим “тиші”. 

Мінімізуйте контент або адаптуйте його до актуального — спамний постинг лише схвильовує, занепокоює чи дратує читачів.

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності