Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього бізнесу — дослідження Semrush
20.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Дослідження Semrush спрямовано вивчення найшвидших галузей в сегменті малого та середнього бізнесу за останні кілька років, а також вивчення тенденцій цифрового ринку. Що впливає на трафік у кожній ніші? Які канали виявилися найефективнішими?
Методологія дослідження
Мета Semrush — відстежити тригери зростання компаній, визначити ключові ринкові характеристики. У дослідженні використовувалися критерії ОЕСР (організація економічного співробітництва та зростання) як основного керівного принципу для малого та середнього бізнесу. Це сайти, що належать компаніям із кількістю співробітників до 500 осіб, а також річним доходом 500 тис. до 10 млн. доларів.
10 швидкозростаючих сфер
Для аналізу було взято дані останні кілька років, з урахуванням “ефекту пандемії”. Дослідження показало, що протягом 2021 року відвідуваність сайтів малого та середнього бізнесу значно збільшилася.
Рейтинг лідерів:
- Фармацевтика
- Венчурний капітал
- Сервісні послуги
- Складування
- Комп’ютери та електроніка
- Біотехнології
- Охорона здоров’я
- Цивільне будівництво
- Нафта і газ
- Нанотехнології
ТОП відвідуваних сайтів
Виділивши список швидкозростаючих галузей, команда вивчала відвідуваність сайтів. 5 найшвидше зростаючих сайтів в аналізованих галузях росли в 420 разів швидше, ніж ключові гравці галузі.
Є одна помітна тенденція серед сайтів, пов’язаних із охороною здоров’я та біотехнологіями – це більшість найшвидше зростаючих сайтів, навіть у сегменті малого та середнього бізнесу.
Вплив демографічних факторів
Ключові демографічні показники 10 найшвидших галузей малого та середнього бізнесу.
Для детального аналізу Semrush вирішили розглянути деякі базові демографічні дані як чинник зростання аудиторії, яку націлені ці галузі.
Канали трафіку, які приносять найбільше відвідувачів
- Прямий трафік означає, що сайт має високу впізнаваність бренду (користувачі просто вводять назву бренду в пошукові системи) та лояльну аудиторію (додають сайт до закладок).
- Пошуковий трафік означає, що сайт має чудову видимість у Google і добре справляється з SEO.
- Реферальний трафік показує, що бренд інвестує в оригінальний контент (на нього посилаються багато інших сайтів) та розумні маркетингові партнерські відносини.
- Соціальний трафік — бренд успішно представлений у різних соціальних мережах та знає, як конвертувати своїх користувачів соціальних мереж у відвідувачів сайту.
- Платний трафік вказує на те, що компанія інвестує в рекламу і ці зусилля окупаються, оскільки їм вдається повернути аудиторію на сайт.
Платформи соціальних мереж
Виявилося, що соціальні мережі менш впливають на трафік, ніж платний пошук. Незважаючи на це, цей пункт характеризується великою різноманітністю майданчиків. Тому вимагають вивчення як найбільш ефективні з точки зору їх впливу на трафік.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів;
- Оновлення LinkedIn: поширення відгуків, посилання в профілі, покращений пошук та субтитри в реальному часі
- My Ad Center від Google — новий інструмент персоналізації реклами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.