Головна » Блог » Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього бізнесу — дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього бізнесу — дослідження Semrush

20.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Дослідження Semrush спрямовано вивчення найшвидших галузей в сегменті малого та середнього бізнесу за останні кілька років, а також вивчення тенденцій цифрового ринку. Що впливає на трафік у кожній ніші? Які канали виявилися найефективнішими?

исследование Semrush



 

Методологія дослідження

Мета Semrush відстежити тригери зростання компаній, визначити ключові ринкові характеристики. У дослідженні використовувалися критерії ОЕСР (організація економічного співробітництва та зростання) як основного керівного принципу для малого та середнього бізнесу. Це сайти, що належать компаніям із кількістю співробітників до 500 осіб, а також річним доходом 500 тис. до 10 млн. доларів.

 

10 швидкозростаючих сфер

Для аналізу було взято дані останні кілька років, з урахуванням “ефекту пандемії”. Дослідження показало, що протягом 2021 року відвідуваність сайтів малого та середнього бізнесу значно збільшилася.

Рейтинг лідерів:

  1. Фармацевтика
  2. Венчурний капітал
  3. Сервісні послуги
  4. Складування
  5. Комп’ютери та електроніка
  6. Біотехнології
  7. Охорона здоров’я
  8. Цивільне будівництво
  9. Нафта і газ
  10. Нанотехнології

 

ТОП відвідуваних сайтів

Виділивши список швидкозростаючих галузей, команда вивчала відвідуваність сайтів. 5 найшвидше зростаючих сайтів в аналізованих галузях росли в 420 разів швидше, ніж ключові гравці галузі.

исследование Semrush

Є одна помітна тенденція серед сайтів, пов’язаних із охороною здоров’я та біотехнологіями – це більшість найшвидше зростаючих сайтів, навіть у сегменті малого та середнього бізнесу.

 

Вплив демографічних факторів

Ключові демографічні показники 10 найшвидших галузей малого та середнього бізнесу.

исследование Semrush



Для детального аналізу Semrush вирішили розглянути деякі базові демографічні дані як чинник зростання аудиторії, яку націлені ці галузі.

 

Канали трафіку, які приносять найбільше відвідувачів

  • Прямий трафік означає, що сайт має високу впізнаваність бренду (користувачі просто вводять назву бренду в пошукові системи) та лояльну аудиторію (додають сайт до закладок).
  • Пошуковий трафік означає, що сайт має чудову видимість у Google і добре справляється з SEO.
  • Реферальний трафік показує, що бренд інвестує в оригінальний контент (на нього посилаються багато інших сайтів) та розумні маркетингові партнерські відносини.
  • Соціальний трафік бренд успішно представлений у різних соціальних мережах та знає, як конвертувати своїх користувачів соціальних мереж у відвідувачів сайту.
  • Платний трафік вказує на те, що компанія інвестує в рекламу і ці зусилля окупаються, оскільки їм вдається повернути аудиторію на сайт.

исследование Semrush



 

Платформи соціальних мереж

исследование Semrush

Виявилося, що соціальні мережі менш впливають на трафік, ніж платний пошук. Незважаючи на це, цей пункт характеризується великою різноманітністю майданчиків. Тому вимагають вивчення як найбільш ефективні з точки зору їх впливу на трафік.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності