Як показувати рекламу в Google Maps? Налаштування пошукових оголошень та банерів
28.04.2023
Складно знайти людину, яка хоча б раз не відкривала Google Maps. Сервіс щодня використовують тисячі людей. Обрати заклад поруч, прокласти маршрут до нього – найпоширеніші задачі Google Maps. Чому б цим не скористатися, щоб показати рекламу вашого бізнесу?
Як це працює? Щоб побачити рекламне оголошення в Google Maps, достатньо в пошуковому рядку сервісу ввести цікавий вам запит. Угорі стрічки результатів зазвичай будуть саме рекламні пропозиції з позначкою “рекл.”.
Як працює алгоритм? Принцип простий – Google показує рекламу за ключовими словами та розташуванням (або заданій геолокації) користувача.
Як почати рекламувати свій бізнес у Google Maps?
Для початку потрібно створити профіль у Google My Business.
Під час реєстрації додайте всю необхідну інформацію: назву компанії, категорію та тип бізнесу, фізичну адресу, веб-сайт, контакти та ін. Після налаштування профілю, система одразу запропонує створити розумну кампанію через Google Ads.
Перший спосіб створення рекламних оголошень для Google Maps – розумна кампанія : покрокова інструкція
Починаємо з вибору мети рекламної кампанії. Google пропонує такі:
- отримати більше викликів;
- збільшити кількість продажів і потенційних клієнтів на веб-сайті;
- збільшити кількість відвідувачів локального магазину;
- збільшити кількість переглядів і підвищити зацікавленість на Youtube.
Якщо ж ви націлені на рекламні оголошення в Гугл Картах, то варто обрати варіант “збільшити кількість відвідувачів локального магазину”.
Після цього необхідно вказати радіус від місця розташування вашого магазину, в якому хочете показувати оголошення.
! Не робіть його занадто маленьким, будьте обережні зі звуженням аудиторії.
Далі – необхідно обрати ключові слова, за якими вас зможуть знайти потенційні клієнти та мову реклами.
! Оберіть близько 7 тем. Цього досить, щоб ЦА побачила ваше оголошення. Велика кількість комбінацій ключових слів підвищує ризик нецільових кліків.
Наступний етап – текст рекламного оголошення. Система пропонує заголовок із трьох компонентів, а також два рівні опису. Бажано заповнити всі поля. Дайте клієнтам зрозуміти, хто ви. У цьому ж блоці варто налаштувати контактну інформацію, яку ви хочете показувати в оголошенні.
Після того, як ви створили рекламне оголошення, Google проситиме обрати бюджет рекламної кампанії. Ми можете обрати серед запропонованих системою варіантів або ж внести власний.
Готово! Залишилося лише перевірити правильність введеної інформації та чекати на нових клієнтів.
Другий спосіб – пошукова кампанія
У цьому випадку нам знову знадобиться Google Ads. Зайдіть у свій рекламний кабінет та натисніть “Нова кампанія”. Серед запропонованих варіантів оберіть мету кампанії “Продажі” або “Потенційні клієнти”, а тип кампанії – пошукова. Щоб отримати оголошення саме в Гугл Картах, зазначте спосіб досягнення мети – відвідування магазинів (за необхідності, можна обрати кілька).
! Важливо: у загальних налаштуваннях пошукової мережі залишаємо галочку на пункті “пошукові партнери google” – це одна з умов для показу реклами в Гугл Картах.
Далі – геолокація. Тут обираємо “розширений пошук” та геотаргетинг за радіусом. Якщо ви вже зв’язали Google My Business і Google Ads, то система запропонує обрати адресу з Google My Business. Погоджуйтеся або вкажіть необхідну локація вручну.
Наступний етап – мова, аудиторія та бюджет. Налаштовуйте ці пункти під свої потреби та можливості та запускайте кампанію. Успіхів!
Як аналізувати результати пошукової реклами в Google Maps?
Для цього типу оголошень використовується оплата за клік. Вони бувають таких типів:
- отримати інформацію про місцезнаходження;
- маршрут проїзду;
- мобільні оголошення з інтерактивним номером телефону (користувач натискає кнопку «зателефонувати», щоб зв’язатися з вами);
- переходи (користувач переходить на ваш веб-сайт).
По кожному типу кліків в обліковому записі Google Ads можна переглянути статистику для окремої кампанії, групи оголошень та ключових слів. Щоб переглянути її, перейдіть до потрібного розділу: “Кампанії”, “Групи оголошень”, “Оголошення та розширення”, “Ключові слова”, далі натисніть кнопку “Сегмент” і оберіть варіант “Тип кліка”. Тепер ви бачите метрики по кожному типу кліка.
Коригуйте та вдосконалюйте свої рекламні оголошення, відповідно до отриманої інформації.
Висновки
Варто розуміти, що оголошення в Google Maps не можна вважати повноцінною рекламною кампанією, здебільшого – це один із додаткових заходів промоції. Найбільш ефективним цей спосіб буде для ресторанів, кав’ярень, книгарень, інших офлайн-магазинів або б’юті-салонів. Так бізнес допомагає користувачам швидше побачити потрібну їм пропозицію і отримує більше цільових клієнтів.