Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як показувати рекламу в Google Maps? Налаштування пошукових оголошень та банерів

Як показувати рекламу в Google Maps? Налаштування пошукових оголошень та банерів

28.04.2023

Дарія Картавченко


Складно знайти людину, яка хоча б раз не відкривала Google Maps. Сервіс щодня використовують тисячі людей. Обрати заклад поруч, прокласти маршрут до нього – найпоширеніші задачі Google Maps. Чому б цим не скористатися, щоб показати рекламу вашого бізнесу? 

Як це працює? Щоб побачити рекламне оголошення в Google Maps, достатньо в пошуковому рядку сервісу ввести цікавий вам запит. Угорі стрічки результатів зазвичай будуть саме рекламні пропозиції з позначкою “рекл.”.

приклад реклами в Google Maps

Як працює алгоритм? Принцип простий – Google показує рекламу за ключовими словами та розташуванням (або заданій геолокації) користувача.

Як почати рекламувати свій бізнес у Google Maps?

Для початку потрібно створити профіль у Google My Business. 

як створити акаунт гугл май бізнес

Під час реєстрації додайте всю необхідну інформацію: назву компанії, категорію та тип бізнесу, фізичну адресу, веб-сайт, контакти та ін. Після налаштування профілю, система одразу запропонує створити розумну кампанію через Google Ads. 

реклама через Google Ads

Перший спосіб створення рекламних оголошень для Google Maps – розумна кампанія : покрокова інструкція

Починаємо з вибору мети рекламної кампанії. Google пропонує такі: 

  • отримати більше викликів;
  • збільшити кількість продажів і потенційних клієнтів на веб-сайті;
  • збільшити кількість відвідувачів локального магазину;
  • збільшити кількість переглядів і підвищити зацікавленість на Youtube.

мета рекламної кампанії Google Ads

Якщо ж ви націлені на рекламні оголошення в Гугл Картах, то варто обрати варіант “збільшити кількість відвідувачів локального магазину”.

Після цього необхідно вказати радіус від місця розташування вашого магазину, в якому хочете показувати оголошення. 

локація показу реклами Google Ads

! Не робіть його занадто маленьким, будьте обережні зі звуженням аудиторії. 

Далі – необхідно обрати ключові слова, за якими вас зможуть знайти потенційні клієнти та мову реклами.

ключові слова та мова реклами Google Ads

! Оберіть близько 7 тем. Цього досить, щоб ЦА побачила ваше оголошення. Велика кількість комбінацій ключових слів підвищує ризик нецільових кліків.

Наступний етап – текст рекламного оголошення. Система пропонує заголовок із трьох компонентів, а також два рівні опису. Бажано заповнити всі поля. Дайте клієнтам зрозуміти, хто ви. У цьому ж блоці варто налаштувати контактну інформацію, яку ви хочете показувати в оголошенні. 

текст реклами Google Ads

Після того, як ви створили рекламне оголошення, Google проситиме обрати бюджет рекламної кампанії. Ми можете обрати серед запропонованих системою варіантів або ж внести власний. 

Бюджет рекламної кампанії Google Ads

Готово! Залишилося лише перевірити правильність введеної інформації та чекати на нових клієнтів. 

Другий спосіб – пошукова кампанія

У цьому випадку нам знову знадобиться Google Ads. Зайдіть у свій рекламний кабінет та натисніть “Нова кампанія”. Серед запропонованих варіантів оберіть мету кампанії “Продажі” або “Потенційні клієнти”, а тип кампанії – пошукова. Щоб отримати оголошення саме в Гугл Картах, зазначте спосіб досягнення мети – відвідування магазинів (за необхідності, можна обрати кілька).

пошукові партнери Google

! Важливо: у загальних налаштуваннях пошукової мережі залишаємо галочку на пункті “пошукові партнери google” – це одна з умов для показу реклами в Гугл Картах.

Далі – геолокація. Тут обираємо “розширений пошук” та геотаргетинг за радіусом. Якщо ви вже зв’язали Google My Business і Google Ads, то система запропонує обрати адресу з Google My Business. Погоджуйтеся або вкажіть необхідну локація вручну.

Наступний етап – мова, аудиторія та бюджет. Налаштовуйте ці пункти під свої потреби та можливості та запускайте кампанію. Успіхів!

Як аналізувати результати пошукової реклами в Google Maps?

Для цього типу оголошень використовується оплата за клік. Вони бувають таких типів:

  • отримати інформацію про місцезнаходження;
  • маршрут проїзду;
  • мобільні оголошення з інтерактивним номером телефону (користувач натискає кнопку «зателефонувати», щоб зв’язатися з вами);
  • переходи (користувач переходить на ваш веб-сайт).

По кожному типу кліків в обліковому записі Google Ads можна переглянути статистику для окремої кампанії, групи оголошень та ключових слів. Щоб переглянути її, перейдіть до потрібного розділу: “Кампанії”, “Групи оголошень”, “Оголошення та розширення”, “Ключові слова”, далі натисніть кнопку “Сегмент” і оберіть варіант “Тип кліка”. Тепер ви бачите метрики по кожному типу кліка. 

Типи кліків статистика

Коригуйте та вдосконалюйте свої рекламні оголошення, відповідно до отриманої інформації.

Висновки

Варто розуміти, що оголошення в Google Maps не можна вважати повноцінною рекламною кампанією, здебільшого – це один із додаткових заходів промоції. Найбільш ефективним цей спосіб буде для ресторанів, кав’ярень, книгарень, інших офлайн-магазинів або б’юті-салонів. Так бізнес допомагає користувачам швидше побачити потрібну їм пропозицію і отримує більше цільових клієнтів.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності